Jallulla jäänyt levy pyörimään

Jallulla on kyllä nyt jäänyt levy pyörimään paikallaan. Juu juu, pitäähän kaikilla toki olla Photoshop ja Pro Tools waretettuna, koska vain pitää. Siitä pitää vaahdota jopa Apua Aloittelijalle -palstalla.

24

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerkkolan_Tonni

      Mitä sinä apua aloittelija palstalla teet?
      Tai no aika turha kysymys, saahan sitä aloitella tietokoneen käyttöä.

      • Hih hih... Jallu suuttui, heh heh heh heh.............†


      • duomättijamikä

        Sitten kun lukutaito kehittyy huomaat että:

        "Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."

        Tuollainen lausekin siellä on.


      • Edelläkävijä_
        duomättijamikä kirjoitti:

        Sitten kun lukutaito kehittyy huomaat että:

        "Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."

        Tuollainen lausekin siellä on.

        Sitähän minä olen sanonut mutta ei tunnu osaavan porukka ajtella, sinäkin nyt vasta olet sen hoksannut.


    • Vaikka Jallu lieneekin jonkinasteinen aloittelija ja aivan selvästi tarvitsee apua, niin onkohan tuo "oikeista ohjelmista" jokeltelu Apua aloittelijalle -palstalla ihan oikea tapa hankkia sellaista apua…

      • Konnilan_Kerkko

        Jos tarvitset apua tietokoneen kättöön niin on se sinulle aivan oikea palsta, jokella siellä vaan.


      • Konnilan_Kerkko kirjoitti:

        Jos tarvitset apua tietokoneen kättöön niin on se sinulle aivan oikea palsta, jokella siellä vaan.

        Jallu se vain jaksaa jokeltaa ja tubuttaa Photoshopia ja Pro Toolsia.


      • Älä_jokella
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Jallu se vain jaksaa jokeltaa ja tubuttaa Photoshopia ja Pro Toolsia.

        Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.


      • Älä_jokella kirjoitti:

        Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.

        Siinä onkin sellainen Jallun viimeinen oljenkorsi joka täytyy ehdottomasti saattaa koko maailman tietoon!


      • trollaa_tyhmiä
        Älä_jokella kirjoitti:

        Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.

        Miksi niiden pitäisi toimia Ubuntussa?


      • Trollaajalle
        trollaa_tyhmiä kirjoitti:

        Miksi niiden pitäisi toimia Ubuntussa?

        Siksi että siihen saisi oikeita ohjelmia jotka pelaa Macissä ja Windowsssakin.
        Älä trollaa tyhmiä.


      • jallu_trollaa
        Trollaajalle kirjoitti:

        Siksi että siihen saisi oikeita ohjelmia jotka pelaa Macissä ja Windowsssakin.
        Älä trollaa tyhmiä.

        Eli minulla ei ole windowsissa ollenkaan oikeita ohjelmia. No sellaiselta kurttaukselta se vaikuttaakin, että käytän mieluummin Ubuntua, jolla voi oikeasti hoitaa asioita.


      • Trollaajalle
        jallu_trollaa kirjoitti:

        Eli minulla ei ole windowsissa ollenkaan oikeita ohjelmia. No sellaiselta kurttaukselta se vaikuttaakin, että käytän mieluummin Ubuntua, jolla voi oikeasti hoitaa asioita.

        Hei Jallu trolla, siinä tapauksessa Ubunt on sinulle oikein sopiva valinta jos et ohjelmia tarvitse.
        Minulla tuo Windows on kovassa käytössä ja siihen olen ostanut paljon ohjelmia ja lisälaitteita.


    • Säälittävä_MIka_tuhoo

      Mikalla taas vaikeaa. kun ei se depian xfce ota tuulta alleen.....†

      • Karilla on taas vaikeaa kun näkee joka paikassa Mikoja. Minä olen Mika, Tri. Vindovs Mieli-ala on Mika. Samoin se Debianin testiversion tubuttaja on Karin mukaan Mika, vaikka minä nimenomaan muistutin tuota testiversion tubuttajaa pitämään huolta mielenterveydestään!


      • kamikamikamikamikamika
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Karilla on taas vaikeaa kun näkee joka paikassa Mikoja. Minä olen Mika, Tri. Vindovs Mieli-ala on Mika. Samoin se Debianin testiversion tubuttaja on Karin mukaan Mika, vaikka minä nimenomaan muistutin tuota testiversion tubuttajaa pitämään huolta mielenterveydestään!

        Kari painii sinoleissaan pikku-mikojen kanssa, on se sen verran hulluuntunut.


    • Linuks_Pääguru

      Linuks pääguru on antanut käskyn alaisilleen, että mikä ei tubuttimessa toimi, sitä eivät alaisetkaan saa haluta, vaan heidän velvollisuutensa ja vakaumuksensa linuks-riivaajayhteisöä kohtaan velvoittaa heidät joka käänteessä väittämään niitä toimimattomia asioita turhiksi ja tarpeettomiksi, joita ei kukaan linukshihhuli edes haluakaan toimivan.....†

      • Jallu_q

        unohdin sanoa että UGH!
        minä jälessä, minä linuks rahatonna....


    • Seppo_rahton

      seppo kerää pulloja...

    • Jallun ongelmat pahenevat. Nyt hän väittää minua Sepoksi.

      • EN_OLE_KARI

        Missä muka väiti ? Todistet pöytään - muuten valehtelet !


      • Monipuolinen_Windows

        Ei ole mitään pahaa siinä, että vaatii tietokoneelleen hyvin toimivia ohjelmia ja jos niitä ei saa tubuttimeen, ei se ole sen ihmisen vika - se on tubuttimen rajoittuneisuuden vika, joten sitä ei kannata asentaa ollenkaan, mikäli mielii mennä kunnon ohjelmilla!


      • Monipuolinen_Windows kirjoitti:

        Ei ole mitään pahaa siinä, että vaatii tietokoneelleen hyvin toimivia ohjelmia ja jos niitä ei saa tubuttimeen, ei se ole sen ihmisen vika - se on tubuttimen rajoittuneisuuden vika, joten sitä ei kannata asentaa ollenkaan, mikäli mielii mennä kunnon ohjelmilla!

        Ahaa, onko Karin mielestä sitten Windowsin rajoittuneisuuden vika, jos Windowsille ei ole ohjelmaa X? Eipä tietenkään, Karihan on kaksinaismoralisti!


      • tubutin_tuhoooo

        Kari on outo. Toisaalta oikeassakin, sillä jos wintubuttimeen ei saa haluamaansa ohjelmaa x, ei tubutinta kannata asentaa. Näinhän asia toki on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe