Jallulla on kyllä nyt jäänyt levy pyörimään paikallaan. Juu juu, pitäähän kaikilla toki olla Photoshop ja Pro Tools waretettuna, koska vain pitää. Siitä pitää vaahdota jopa Apua Aloittelijalle -palstalla.
Jallulla jäänyt levy pyörimään
24
115
Vastaukset
- Kerkkolan_Tonni
Mitä sinä apua aloittelija palstalla teet?
Tai no aika turha kysymys, saahan sitä aloitella tietokoneen käyttöä.- duomättijamikä
Sitten kun lukutaito kehittyy huomaat että:
"Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."
Tuollainen lausekin siellä on. - Edelläkävijä_
duomättijamikä kirjoitti:
Sitten kun lukutaito kehittyy huomaat että:
"Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."
Tuollainen lausekin siellä on.Sitähän minä olen sanonut mutta ei tunnu osaavan porukka ajtella, sinäkin nyt vasta olet sen hoksannut.
Vaikka Jallu lieneekin jonkinasteinen aloittelija ja aivan selvästi tarvitsee apua, niin onkohan tuo "oikeista ohjelmista" jokeltelu Apua aloittelijalle -palstalla ihan oikea tapa hankkia sellaista apua…
- Konnilan_Kerkko
Jos tarvitset apua tietokoneen kättöön niin on se sinulle aivan oikea palsta, jokella siellä vaan.
Konnilan_Kerkko kirjoitti:
Jos tarvitset apua tietokoneen kättöön niin on se sinulle aivan oikea palsta, jokella siellä vaan.
Jallu se vain jaksaa jokeltaa ja tubuttaa Photoshopia ja Pro Toolsia.
- Älä_jokella
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Jallu se vain jaksaa jokeltaa ja tubuttaa Photoshopia ja Pro Toolsia.
Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.
Älä_jokella kirjoitti:
Siinä onkin sellainen Jallun viimeinen oljenkorsi joka täytyy ehdottomasti saattaa koko maailman tietoon!
- trollaa_tyhmiä
Älä_jokella kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi toimia Ubuntussa?
- Trollaajalle
trollaa_tyhmiä kirjoitti:
Miksi niiden pitäisi toimia Ubuntussa?
Siksi että siihen saisi oikeita ohjelmia jotka pelaa Macissä ja Windowsssakin.
Älä trollaa tyhmiä. - jallu_trollaa
Trollaajalle kirjoitti:
Siksi että siihen saisi oikeita ohjelmia jotka pelaa Macissä ja Windowsssakin.
Älä trollaa tyhmiä.Eli minulla ei ole windowsissa ollenkaan oikeita ohjelmia. No sellaiselta kurttaukselta se vaikuttaakin, että käytän mieluummin Ubuntua, jolla voi oikeasti hoitaa asioita.
- Trollaajalle
jallu_trollaa kirjoitti:
Eli minulla ei ole windowsissa ollenkaan oikeita ohjelmia. No sellaiselta kurttaukselta se vaikuttaakin, että käytän mieluummin Ubuntua, jolla voi oikeasti hoitaa asioita.
Hei Jallu trolla, siinä tapauksessa Ubunt on sinulle oikein sopiva valinta jos et ohjelmia tarvitse.
Minulla tuo Windows on kovassa käytössä ja siihen olen ostanut paljon ohjelmia ja lisälaitteita.
- Säälittävä_MIka_tuhoo
Mikalla taas vaikeaa. kun ei se depian xfce ota tuulta alleen.....†
Karilla on taas vaikeaa kun näkee joka paikassa Mikoja. Minä olen Mika, Tri. Vindovs Mieli-ala on Mika. Samoin se Debianin testiversion tubuttaja on Karin mukaan Mika, vaikka minä nimenomaan muistutin tuota testiversion tubuttajaa pitämään huolta mielenterveydestään!
- kamikamikamikamikamika
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Karilla on taas vaikeaa kun näkee joka paikassa Mikoja. Minä olen Mika, Tri. Vindovs Mieli-ala on Mika. Samoin se Debianin testiversion tubuttaja on Karin mukaan Mika, vaikka minä nimenomaan muistutin tuota testiversion tubuttajaa pitämään huolta mielenterveydestään!
Kari painii sinoleissaan pikku-mikojen kanssa, on se sen verran hulluuntunut.
- Linuks_Pääguru
Linuks pääguru on antanut käskyn alaisilleen, että mikä ei tubuttimessa toimi, sitä eivät alaisetkaan saa haluta, vaan heidän velvollisuutensa ja vakaumuksensa linuks-riivaajayhteisöä kohtaan velvoittaa heidät joka käänteessä väittämään niitä toimimattomia asioita turhiksi ja tarpeettomiksi, joita ei kukaan linukshihhuli edes haluakaan toimivan.....†
- Jallu_q
unohdin sanoa että UGH!
minä jälessä, minä linuks rahatonna....
- Seppo_rahton
seppo kerää pulloja...
Jallun ongelmat pahenevat. Nyt hän väittää minua Sepoksi.
- EN_OLE_KARI
Missä muka väiti ? Todistet pöytään - muuten valehtelet !
- Monipuolinen_Windows
Ei ole mitään pahaa siinä, että vaatii tietokoneelleen hyvin toimivia ohjelmia ja jos niitä ei saa tubuttimeen, ei se ole sen ihmisen vika - se on tubuttimen rajoittuneisuuden vika, joten sitä ei kannata asentaa ollenkaan, mikäli mielii mennä kunnon ohjelmilla!
Monipuolinen_Windows kirjoitti:
Ei ole mitään pahaa siinä, että vaatii tietokoneelleen hyvin toimivia ohjelmia ja jos niitä ei saa tubuttimeen, ei se ole sen ihmisen vika - se on tubuttimen rajoittuneisuuden vika, joten sitä ei kannata asentaa ollenkaan, mikäli mielii mennä kunnon ohjelmilla!
Ahaa, onko Karin mielestä sitten Windowsin rajoittuneisuuden vika, jos Windowsille ei ole ohjelmaa X? Eipä tietenkään, Karihan on kaksinaismoralisti!
- tubutin_tuhoooo
Kari on outo. Toisaalta oikeassakin, sillä jos wintubuttimeen ei saa haluamaansa ohjelmaa x, ei tubutinta kannata asentaa. Näinhän asia toki on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista615126- 954791
- 513948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493929- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san273474- 413113
- 512791
- 402354