Jallulla jäänyt levy pyörimään

Jallulla on kyllä nyt jäänyt levy pyörimään paikallaan. Juu juu, pitäähän kaikilla toki olla Photoshop ja Pro Tools waretettuna, koska vain pitää. Siitä pitää vaahdota jopa Apua Aloittelijalle -palstalla.

24

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerkkolan_Tonni

      Mitä sinä apua aloittelija palstalla teet?
      Tai no aika turha kysymys, saahan sitä aloitella tietokoneen käyttöä.

      • Hih hih... Jallu suuttui, heh heh heh heh.............†


      • duomättijamikä

        Sitten kun lukutaito kehittyy huomaat että:

        "Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."

        Tuollainen lausekin siellä on.


      • Edelläkävijä_
        duomättijamikä kirjoitti:

        Sitten kun lukutaito kehittyy huomaat että:

        "Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."

        Tuollainen lausekin siellä on.

        Sitähän minä olen sanonut mutta ei tunnu osaavan porukka ajtella, sinäkin nyt vasta olet sen hoksannut.


    • Vaikka Jallu lieneekin jonkinasteinen aloittelija ja aivan selvästi tarvitsee apua, niin onkohan tuo "oikeista ohjelmista" jokeltelu Apua aloittelijalle -palstalla ihan oikea tapa hankkia sellaista apua…

      • Konnilan_Kerkko

        Jos tarvitset apua tietokoneen kättöön niin on se sinulle aivan oikea palsta, jokella siellä vaan.


      • Konnilan_Kerkko kirjoitti:

        Jos tarvitset apua tietokoneen kättöön niin on se sinulle aivan oikea palsta, jokella siellä vaan.

        Jallu se vain jaksaa jokeltaa ja tubuttaa Photoshopia ja Pro Toolsia.


      • Älä_jokella
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Jallu se vain jaksaa jokeltaa ja tubuttaa Photoshopia ja Pro Toolsia.

        Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.


      • Älä_jokella kirjoitti:

        Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.

        Siinä onkin sellainen Jallun viimeinen oljenkorsi joka täytyy ehdottomasti saattaa koko maailman tietoon!


      • trollaa_tyhmiä
        Älä_jokella kirjoitti:

        Ei hän sitä tubuta vaan hän kertoo faktoja että ne ei toimi Ubuntussa.

        Miksi niiden pitäisi toimia Ubuntussa?


      • Trollaajalle
        trollaa_tyhmiä kirjoitti:

        Miksi niiden pitäisi toimia Ubuntussa?

        Siksi että siihen saisi oikeita ohjelmia jotka pelaa Macissä ja Windowsssakin.
        Älä trollaa tyhmiä.


      • jallu_trollaa
        Trollaajalle kirjoitti:

        Siksi että siihen saisi oikeita ohjelmia jotka pelaa Macissä ja Windowsssakin.
        Älä trollaa tyhmiä.

        Eli minulla ei ole windowsissa ollenkaan oikeita ohjelmia. No sellaiselta kurttaukselta se vaikuttaakin, että käytän mieluummin Ubuntua, jolla voi oikeasti hoitaa asioita.


      • Trollaajalle
        jallu_trollaa kirjoitti:

        Eli minulla ei ole windowsissa ollenkaan oikeita ohjelmia. No sellaiselta kurttaukselta se vaikuttaakin, että käytän mieluummin Ubuntua, jolla voi oikeasti hoitaa asioita.

        Hei Jallu trolla, siinä tapauksessa Ubunt on sinulle oikein sopiva valinta jos et ohjelmia tarvitse.
        Minulla tuo Windows on kovassa käytössä ja siihen olen ostanut paljon ohjelmia ja lisälaitteita.


    • Säälittävä_MIka_tuhoo

      Mikalla taas vaikeaa. kun ei se depian xfce ota tuulta alleen.....†

      • Karilla on taas vaikeaa kun näkee joka paikassa Mikoja. Minä olen Mika, Tri. Vindovs Mieli-ala on Mika. Samoin se Debianin testiversion tubuttaja on Karin mukaan Mika, vaikka minä nimenomaan muistutin tuota testiversion tubuttajaa pitämään huolta mielenterveydestään!


      • kamikamikamikamikamika
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Karilla on taas vaikeaa kun näkee joka paikassa Mikoja. Minä olen Mika, Tri. Vindovs Mieli-ala on Mika. Samoin se Debianin testiversion tubuttaja on Karin mukaan Mika, vaikka minä nimenomaan muistutin tuota testiversion tubuttajaa pitämään huolta mielenterveydestään!

        Kari painii sinoleissaan pikku-mikojen kanssa, on se sen verran hulluuntunut.


    • Linuks_Pääguru

      Linuks pääguru on antanut käskyn alaisilleen, että mikä ei tubuttimessa toimi, sitä eivät alaisetkaan saa haluta, vaan heidän velvollisuutensa ja vakaumuksensa linuks-riivaajayhteisöä kohtaan velvoittaa heidät joka käänteessä väittämään niitä toimimattomia asioita turhiksi ja tarpeettomiksi, joita ei kukaan linukshihhuli edes haluakaan toimivan.....†

      • Jallu_q

        unohdin sanoa että UGH!
        minä jälessä, minä linuks rahatonna....


    • Seppo_rahton

      seppo kerää pulloja...

    • Jallun ongelmat pahenevat. Nyt hän väittää minua Sepoksi.

      • EN_OLE_KARI

        Missä muka väiti ? Todistet pöytään - muuten valehtelet !


      • Monipuolinen_Windows

        Ei ole mitään pahaa siinä, että vaatii tietokoneelleen hyvin toimivia ohjelmia ja jos niitä ei saa tubuttimeen, ei se ole sen ihmisen vika - se on tubuttimen rajoittuneisuuden vika, joten sitä ei kannata asentaa ollenkaan, mikäli mielii mennä kunnon ohjelmilla!


      • Monipuolinen_Windows kirjoitti:

        Ei ole mitään pahaa siinä, että vaatii tietokoneelleen hyvin toimivia ohjelmia ja jos niitä ei saa tubuttimeen, ei se ole sen ihmisen vika - se on tubuttimen rajoittuneisuuden vika, joten sitä ei kannata asentaa ollenkaan, mikäli mielii mennä kunnon ohjelmilla!

        Ahaa, onko Karin mielestä sitten Windowsin rajoittuneisuuden vika, jos Windowsille ei ole ohjelmaa X? Eipä tietenkään, Karihan on kaksinaismoralisti!


      • tubutin_tuhoooo

        Kari on outo. Toisaalta oikeassakin, sillä jos wintubuttimeen ei saa haluamaansa ohjelmaa x, ei tubutinta kannata asentaa. Näinhän asia toki on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe