BMW ja erektio

jöpöttää

Onko muilla Bemarikuskeilla ollut samaa ongelmaa? Itse kun ajelen 1300 GT:llä etenkin matka-ajoa niin olen huomannut jonkinasteista pikku jöpötystä tuolla jalkojen välissä. Tästä johtuen ajattelin nostaa ryhmäkanteen BMW:tä vastaan, jos sattuisi muitakin ko. ongelmasta kärsiviä löytymään.

http://www.hs.fi/autot/a1448860994431?jako=a0eef1ca3cb6a17c34d0d7c3e008d67c&ref=tf_iHSisboksi-etusivu&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage

12

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMWGSMjaHIV

      Ei, mutta olenkin heteromies. Mitä on homofobia?

    • Niin_mullakin

      Älkää nyt hyvät ihmiset mitään ryhmäkanteita nostako. Vaimo kehottaa aina illalla ennen sänkyyn menoa käydä ajelemassa pienen lenkin.

      • 1100cc1

        Juu pitkän talven jälkeen kun sit pääsee satulaan niin outoja pikku nytkähdyksiä käy kyllä tuolla puntissa


    • Homofobia

      Mulla seisoo aina kun näen harrikoita joka bussipysäkillä koneet leviänä.ai että mieltä lämmittää kun näen jonkun työntävän noita secunda fillareita pitkin kyliä.ja niitä riittää

    • Ratkaisuna

      Paneminen tai runkkaaminen mahdollisimman usein.

      • nahkahousu

        kutos koneella kun ajaa pikku lenkin nin erektio semmonen ettei kanki laske kun kepillä hakkaamalla ..


    • moottorpyöräerikseen

      Eikös ne ole BMW:n autot joita hommataan pikkujöpötyksen takia?

    • mdrgf

      BMW-kuskit ovat homoja / runkkareita. Kaikki.

      • Ehkä_näin_mutta

        kaikilla runkkareilla ei olekaan BMW:tä.


    • matkabmv-kuski

      Kyllä seisoo.

    • Masa291

      Artikkeli on kyllä aika lailla totta. Itsellä ainakin kun kyykyllä ajan niin aika usein on kalu kovana. Eikös sen takia kyykkykuskit käytä mahdollisimman kireetä ajoasua, että jöpötys ei näy jos joutuu pois pyöränselästä :-)

    • Cialliscock

      Olen ajanut 3vuotta RT:llä. Nyt ei jöpöta laisinkaan ilman Ciallista. Syön päivittäin Ciallis 5mg tapletin. Se on pitkävaikutteinen erektiolääke. Ennen BMW merkkistä pyörää ei ollut tätä ongelmaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe