MTK-maksut

eipalkkaalaisinkaan

Hei maatalousyrittäjät, vieläkö maksatte mtk:n jäsenmaksut ensi vuonna.
Minä en koska MTK on nynnyjen nynny...

7

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumoriloppuu

Ei pelkoa, kohta ole varaa maksaa kenenkään laskuja.

• nounout

Lasku tulee mutta päätyy suoraan hellan pesään, mitä tuonne rahaa antaa ja ...vetin luuserisakkia elättää joka ei mitään tee jäsenten eteen.
      Nämä asfalttiagronomit ei ole muuta kuin riesa meille.

• olintietämättänijäsen

Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

• nounout
        olintietämättänijäsen kirjoitti:

Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

• olintietämättänijäsen
        nounout kirjoitti:

15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

Minä en ole ollut koskaan MTK:n jäsen, enkä ole koskaan jäsenmaksua siten maksanut, isäni oli joskus ollut MTK:n jäsen, silti minä olin tietämättäni merkittynä jäseneksi. En ole sitä enään.
        Vaimoni on joskus lapsena ilmoitettu perhejäsenenä MTK:n ja on sitä edelleen, kun lankomies viljelee vaimoni kotitilaa. Vaimoni ei ole koskaan itse maksanut MTK:n jäsenmaksua, eikä ole itse edes tiennyt olevansa jäsen. Traktorikaupan yhteydessä saimme kuitenkin vaimoni MTK:n jäsennumerolla tuon lahjashekin.
        Siis kuinka moni suomalainen on tietämättään MTK:n jäsen!

• mamutcithyyn

Tairat olla kunniajäsen, eikös muillaki liitoolla eläkelääset roikku mukana aina vaa.

• nikkeeeef

Joo mtklla vaan puhetta mutta siihen jää pitää yhdistyä johonkin liittoon heti ois kaikki lakkoilemassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      260
      5236
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4251
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4131
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3647
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3630
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3425
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      24
      2782
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe