Hei maatalousyrittäjät, vieläkö maksatte mtk:n jäsenmaksut ensi vuonna.
Minä en koska MTK on nynnyjen nynny...
MTK-maksut
7
115
Vastaukset
- huumoriloppuu
Ei pelkoa, kohta ole varaa maksaa kenenkään laskuja.
- nounout
Lasku tulee mutta päätyy suoraan hellan pesään, mitä tuonne rahaa antaa ja ...vetin luuserisakkia elättää joka ei mitään tee jäsenten eteen.
Nämä asfalttiagronomit ei ole muuta kuin riesa meille.- olintietämättänijäsen
Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.
- nounout
olintietämättänijäsen kirjoitti:
Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.
15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.
Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin. - olintietämättänijäsen
nounout kirjoitti:
15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.
Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.Minä en ole ollut koskaan MTK:n jäsen, enkä ole koskaan jäsenmaksua siten maksanut, isäni oli joskus ollut MTK:n jäsen, silti minä olin tietämättäni merkittynä jäseneksi. En ole sitä enään.
Vaimoni on joskus lapsena ilmoitettu perhejäsenenä MTK:n ja on sitä edelleen, kun lankomies viljelee vaimoni kotitilaa. Vaimoni ei ole koskaan itse maksanut MTK:n jäsenmaksua, eikä ole itse edes tiennyt olevansa jäsen. Traktorikaupan yhteydessä saimme kuitenkin vaimoni MTK:n jäsennumerolla tuon lahjashekin.
Siis kuinka moni suomalainen on tietämättään MTK:n jäsen!
- mamutcithyyn
Tairat olla kunniajäsen, eikös muillaki liitoolla eläkelääset roikku mukana aina vaa.
- nikkeeeef
Joo mtklla vaan puhetta mutta siihen jää pitää yhdistyä johonkin liittoon heti ois kaikki lakkoilemassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999