MTK-maksut

eipalkkaalaisinkaan

Hei maatalousyrittäjät, vieläkö maksatte mtk:n jäsenmaksut ensi vuonna.
Minä en koska MTK on nynnyjen nynny...

7

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumoriloppuu

Ei pelkoa, kohta ole varaa maksaa kenenkään laskuja.

• nounout

Lasku tulee mutta päätyy suoraan hellan pesään, mitä tuonne rahaa antaa ja ...vetin luuserisakkia elättää joka ei mitään tee jäsenten eteen.
      Nämä asfalttiagronomit ei ole muuta kuin riesa meille.

• olintietämättänijäsen

Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

• nounout
        olintietämättänijäsen kirjoitti:

Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

• olintietämättänijäsen
        nounout kirjoitti:

15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

Minä en ole ollut koskaan MTK:n jäsen, enkä ole koskaan jäsenmaksua siten maksanut, isäni oli joskus ollut MTK:n jäsen, silti minä olin tietämättäni merkittynä jäseneksi. En ole sitä enään.
        Vaimoni on joskus lapsena ilmoitettu perhejäsenenä MTK:n ja on sitä edelleen, kun lankomies viljelee vaimoni kotitilaa. Vaimoni ei ole koskaan itse maksanut MTK:n jäsenmaksua, eikä ole itse edes tiennyt olevansa jäsen. Traktorikaupan yhteydessä saimme kuitenkin vaimoni MTK:n jäsennumerolla tuon lahjashekin.
        Siis kuinka moni suomalainen on tietämättään MTK:n jäsen!

• mamutcithyyn

Tairat olla kunniajäsen, eikös muillaki liitoolla eläkelääset roikku mukana aina vaa.

• nikkeeeef

Joo mtklla vaan puhetta mutta siihen jää pitää yhdistyä johonkin liittoon heti ois kaikki lakkoilemassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1111
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe