MTK-maksut

eipalkkaalaisinkaan

Hei maatalousyrittäjät, vieläkö maksatte mtk:n jäsenmaksut ensi vuonna.
Minä en koska MTK on nynnyjen nynny...

7

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumoriloppuu

Ei pelkoa, kohta ole varaa maksaa kenenkään laskuja.

• nounout

Lasku tulee mutta päätyy suoraan hellan pesään, mitä tuonne rahaa antaa ja ...vetin luuserisakkia elättää joka ei mitään tee jäsenten eteen.
      Nämä asfalttiagronomit ei ole muuta kuin riesa meille.

• olintietämättänijäsen

Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

• nounout
        olintietämättänijäsen kirjoitti:

Siis lasku tulee kuitenkin? Oletko varma, ettet ole silti MTK:n jäsen? Tällä on joissakin asioissa merkitystä, jos nimesi löytyy listoilta ja on merkitystä,(jos olet maksajana,) kun MTK on tehnyt sopimuksia jäsentensä puolesta. Saamapuolella on ehkä etuakin, kun ostat uuden traktorin ja saat sen lahjashekin sillä jäsen numerolla.

15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

• olintietämättänijäsen
        nounout kirjoitti:

15-20 vuotta sitten viimeiseksi maksoin nimi on edelleen listoilla, huvittavaa että lähes 90 vuotiaan vanhuksenkin nimi on listoilla.

Tällä saadaan keinotekoisesti pidettyä jäsenmäärää yllä, naurettavaa mutta sopii hyvin mtk:n toimintatapoihin.

Minä en ole ollut koskaan MTK:n jäsen, enkä ole koskaan jäsenmaksua siten maksanut, isäni oli joskus ollut MTK:n jäsen, silti minä olin tietämättäni merkittynä jäseneksi. En ole sitä enään.
        Vaimoni on joskus lapsena ilmoitettu perhejäsenenä MTK:n ja on sitä edelleen, kun lankomies viljelee vaimoni kotitilaa. Vaimoni ei ole koskaan itse maksanut MTK:n jäsenmaksua, eikä ole itse edes tiennyt olevansa jäsen. Traktorikaupan yhteydessä saimme kuitenkin vaimoni MTK:n jäsennumerolla tuon lahjashekin.
        Siis kuinka moni suomalainen on tietämättään MTK:n jäsen!

• mamutcithyyn

Tairat olla kunniajäsen, eikös muillaki liitoolla eläkelääset roikku mukana aina vaa.

• nikkeeeef

Joo mtklla vaan puhetta mutta siihen jää pitää yhdistyä johonkin liittoon heti ois kaikki lakkoilemassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      230
      3009
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      125
      2161
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1719
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1675
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1530
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1267
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      51
      1223
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      108
      1054
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      58
      974
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      91
      962
    Aihe