Farate oy löytyy Vesilahdelta eli millaisia maatalouskoneita sielä myydään??
Farmate oy???
5
2006
Vastaukset
- putiikki?
Sama monipersoona heppu(Talojuhani,Viljamies,vapaustaistelija,Rikka yms...), joka kirjoittelee agronetin keskusttelukanavalla
- VesVi
Ei vesilahdella ole muita maatalouslikkeitä, kuin Narvan rautamaatalous. Jos tuollainen liike Vesilahdelta löytyy, niin en ainakaan ole kuullut siitä. Ravintola-alan liikkeitä sieltä kyllä löytyy, yhdessäkin myydään hauen molskahduksia ja jäniksen jälkiä... ;)
Melkein 16 vuotta Vesilahdella asunut "juntti"- Farmate oy
Ei kai toi ollu itse Talojuhanin vastaus vai onko tosiaan loppunu kyseisen firman toiminta?!
- mie
Farmate oy kirjoitti:
Ei kai toi ollu itse Talojuhanin vastaus vai onko tosiaan loppunu kyseisen firman toiminta?!
Katos prkele! En ole ennen tuommosestakaan huomannu, vaikka kesolan ohi jokapäivä ajelen. Tars varmaan mainostaa vähän enemmän.... Pyydän suuresti anteksi kotikuntani palvelujen tietämättömyydestä.
- mie
Farmate oy kirjoitti:
Niin semmonen lisäys vielä, että ei Vesilahdelta kyllä oikeastaan mitään Farate oy:tä löydy, että siinä suhteessa olin oikeassa. Taitaa olla keskustelun alkuun panijalla vähän ämmät sekaisin...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011165
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40870- 102858
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37844Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53579- 32570
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60553- 51511