Farate oy löytyy Vesilahdelta eli millaisia maatalouskoneita sielä myydään??
Farmate oy???
5
1985
Vastaukset
- putiikki?
Sama monipersoona heppu(Talojuhani,Viljamies,vapaustaistelija,Rikka yms...), joka kirjoittelee agronetin keskusttelukanavalla
- VesVi
Ei vesilahdella ole muita maatalouslikkeitä, kuin Narvan rautamaatalous. Jos tuollainen liike Vesilahdelta löytyy, niin en ainakaan ole kuullut siitä. Ravintola-alan liikkeitä sieltä kyllä löytyy, yhdessäkin myydään hauen molskahduksia ja jäniksen jälkiä... ;)
Melkein 16 vuotta Vesilahdella asunut "juntti"- Farmate oy
Ei kai toi ollu itse Talojuhanin vastaus vai onko tosiaan loppunu kyseisen firman toiminta?!
- mie
Farmate oy kirjoitti:
Ei kai toi ollu itse Talojuhanin vastaus vai onko tosiaan loppunu kyseisen firman toiminta?!
Katos prkele! En ole ennen tuommosestakaan huomannu, vaikka kesolan ohi jokapäivä ajelen. Tars varmaan mainostaa vähän enemmän.... Pyydän suuresti anteksi kotikuntani palvelujen tietämättömyydestä.
- mie
Farmate oy kirjoitti:
Niin semmonen lisäys vielä, että ei Vesilahdelta kyllä oikeastaan mitään Farate oy:tä löydy, että siinä suhteessa olin oikeassa. Taitaa olla keskustelun alkuun panijalla vähän ämmät sekaisin...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185848Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845462- 1253474
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933442- 1211221
- 571167
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301092- 38889
- 45883
- 25849