Farate oy löytyy Vesilahdelta eli millaisia maatalouskoneita sielä myydään??
Farmate oy???
5
1988
Vastaukset
- putiikki?
Sama monipersoona heppu(Talojuhani,Viljamies,vapaustaistelija,Rikka yms...), joka kirjoittelee agronetin keskusttelukanavalla
- VesVi
Ei vesilahdella ole muita maatalouslikkeitä, kuin Narvan rautamaatalous. Jos tuollainen liike Vesilahdelta löytyy, niin en ainakaan ole kuullut siitä. Ravintola-alan liikkeitä sieltä kyllä löytyy, yhdessäkin myydään hauen molskahduksia ja jäniksen jälkiä... ;)
Melkein 16 vuotta Vesilahdella asunut "juntti"- Farmate oy
Ei kai toi ollu itse Talojuhanin vastaus vai onko tosiaan loppunu kyseisen firman toiminta?!
- mie
Farmate oy kirjoitti:
Ei kai toi ollu itse Talojuhanin vastaus vai onko tosiaan loppunu kyseisen firman toiminta?!
Katos prkele! En ole ennen tuommosestakaan huomannu, vaikka kesolan ohi jokapäivä ajelen. Tars varmaan mainostaa vähän enemmän.... Pyydän suuresti anteksi kotikuntani palvelujen tietämättömyydestä.
- mie
Farmate oy kirjoitti:
Niin semmonen lisäys vielä, että ei Vesilahdelta kyllä oikeastaan mitään Farate oy:tä löydy, että siinä suhteessa olin oikeassa. Taitaa olla keskustelun alkuun panijalla vähän ämmät sekaisin...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3074129Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881293772Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2112775Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.582769- 622385
- 1541982
- 341757
- 431393
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v351388- 461262