Joulupukin varusteet

Joulupukiksi

Terve.
Mahtaako täällä olla ihmisiä ketkä ovat keikkaa tehneet?
Mistä olette mahtaneet ostaa joulupukin varusteita vai oletteko tehneet/teettäneet itse?

Lapikkaat, kintaat jne ovat kunnossa.
Hakusessa olisi vielä laadukas asu sekä hiukset/parta.
Asussa pitäisi olla valkoiset leveät karvaosat eli kaikki halvat marketti vermeet kapealla reunuksella saa unohtaa alkuunsa..

Kellään kokemuksia, kuinka laadukas mahtaa olla tuollainen peruukki missä ovat hiukset sekä parta yhdessä? Vai kannattaneenko ostaa erilliset?

Lisäksi minkä pituisia pukinlakkeja olette käyttäneet?

Toivon asiallisia vastauksia, kiitos!

5

2423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupukiksi

      Kiitoksia vastauksista.

      Hong Kong, tokmanni, prisma jne koluttu läpi. Mutta sieltä ei mieleisiä löydy.

      Hakusessa nimenomaan ammattikäyttöön soveltuvat pitkäikäiset ja ennen kaikkea laadukkaat varusteet.
      Eli punaisen läpi ei hohkaa valo, kuten tonttulakissa eli paksuutta sekä laadukasta kangasta kaivataan ja karvareunukset ovat aidon kokoiset eikä tuollaiset kapeat raidat mitä tuppaa noissa markettivarusteissa olemaan..

      Tuo Kuokkasen liike vaikutti varteen otettavalta, mutta lisää tietoa kaivataan edelleen! :)

      Jos täällä joku tehnyt itse asusteet niin mitä materiaaleja olette käyttäneet?

    • Joulupukiksi

      Edelleen tarvittaisiin ehdotuksia mistä laadukkaita varusteita kannattaisi hankkia, kiitos :)

      • 332211

        Tori.fi-sivuilla on tullut jokunen vastaan, ilmeisesti eläkkeelle jääneiltä pukeilta.
        Vilkaise sieltä.


    • Oletko tutustunut Pilailupuodin valikoimaan? http://pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/JOULUPUKIN ASUT, TONTTULAKIT JA JOULUHATUT/
      Lähimmän myymälän voit katsoa kohdasta Yhteystiedot ja myymälät. Voihan niitä kuvan perusteella netistäkin ostaa, mutta varmaan olisi mukavampi päästä hypistelemään tuotteita, josko löytyisi joku mieluinen.
      En tosiaan tiedä, mistä pukki asusteensa hommaa, jos varsinainen nuttu on pesussa kutistunut ja oma parta ajettu liian lyhykäiseksi. Tämä nyt tuli mieleen.

    • Ameriikasta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe