Puhelinnumero Steam palveluun?

890776655

Mitä mieltä olette, kannattaako antaa?

21

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

Minä en anna mitään tietoja, joita ei ole pakko antaa tai joille ei ole hyviä perusteita. Steamilla on jo sähköpostiosoitteesi, joten jos et sen salasanaa levittele, sen pitäisi kyllä riittää. Lisäksi voit tietysti laittaa tekstitiedostoon ylös peliesi koodit, koska jos sinulla on ne, se on aika hyvä osoitus että kyse oli tilistäsi, jos epäselvyyksiä tulisi. Tietysti kannattaa myös valita kunnon salasana Steamiin.

• taas_opiske

Kuinka ostat pelejä sieltä, tai no et tietysti osta koska eihän luottokorttitietoa ole pakko antaa.

• 102030405060

Mielestäni kannattaa antaa puhelinnumero jos on rahalla ostanut pelejä.

Sehän on vain se turvaominaisuus, tekstiviestivarmennus . . .

• fasdfasdfq

Onhan se hyvä, kun varmistaa, ettei kukaan voi pölliä tunnuksiasi. Käytännössä vaatii puhelintunnistuksen aina, kun mitään profiilia muokkaavaa yrität tehdä (vaihtaa sähköpostia / salasanaa), eli eipä kukaan voi tunnuksiasi pölliä, jos eivät omista myös puhelintasi. Myöskin huomaa jos eri alueelta yrität kirjautua, joten edes tunnuksillesi pääseminen on erittäin vaikeaa, jos laitat tuon puhelinnumeron.

• fdsafdsa

Ikävä tietysti, jos joku vastapelaaja loukkaantuu, saa puhelinnumeron tuolta selville, siitä kotiosoitteen ja tulee selvittämään tappionsa irl.

Noin kävi joitakin vuosia sitten muistaakseni USA:ssa. Peli taisi olla WoW.

• 890776655

Saa luvan tulla. Mittaa on lähes kaksi metriä ja kantelen painavaa tavaraa työmaalla.

• Hyvinpelaa
        fdsafdsa kirjoitti:

Ikävä tietysti, jos joku vastapelaaja loukkaantuu, saa puhelinnumeron tuolta selville, siitä kotiosoitteen ja tulee selvittämään tappionsa irl.

Noin kävi joitakin vuosia sitten muistaakseni USA:ssa. Peli taisi olla WoW.

Mitään ei saa selville jos noudattaa tietoturvan perusteita :D.

Tyhmästä päästä kärsii kuuluu kuuluisa sanonta..

• Sqnaseppi
        Hyvinpelaa kirjoitti:

Mitään ei saa selville jos noudattaa tietoturvan perusteita :D.

Tyhmästä päästä kärsii kuuluu kuuluisa sanonta..

Saanen kertoa että sananlaskustasi puuttuu loppuosa, se on näin:
        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• norsut-olalla
        890776655 kirjoitti:

Saa luvan tulla. Mittaa on lähes kaksi metriä ja kantelen painavaa tavaraa työmaalla.

Internetissä kaikki on 2,5 metrisiä ja kantelevat norsuja huvikseen.

• Puhelinnumeroa käytetään varmistukseen, jolla tarpeen tullen lähetetään varmistusviesti annettuun puh.nroon, jos tilille yritetään kirjautua niin että on aihetta epäillä väärinkäyttöä. Jos tililläsi on paljon rahanarvoista tavaraa eli pelejä, niin numeron antamista kannattaa harkita.
      Jos tili kaapataan, niin pelit ovat mennyttä. Steam reagoi melko herkästi jos tilillä on vähänkään epäilyttävää toimintaa. Käytän Freedome vpn palvelua, ja kerran laitoin sen pois päältä kesken pelin latauksen, jolloin ip osoite vaihtui. Steamista tuli alle kymmenessä sekunnissa s-postivarmistus onko oikea tilinnomistaja asialla.

• fdsafdsa

Minulla on kaikkien pelien ja ohjelmien koodit F-secin Key:ssä tallennettuna. Jos pitää osoittaa kenen tunnus on kyseessä, voin lähettää jokaisen pelin koodit Steamille - en voisi tietää niitä, jos ei olisi oma tili joka muka olisi oikeasti jonkun toisen. Lisäksi minulla on ostokuitteja samaisista peleistä sähköisenä...

• 890776655

Mitä toimenpiteitä joutuu tekemään jos IP osoite muuttuu?

• fdsafdsa

Ei mitään, ellei se kesken käytön muutu

• Pyyhis
        890776655 kirjoitti:

Mitä toimenpiteitä joutuu tekemään jos IP osoite muuttuu?

Steam lähettää sähköpostivarmistuksen tai txt viestin johon kuittaus lähetetään. Steam ampuisi itseään jalkaan, jos lähettelisi spämmiä ihmisten puhelimiin.

• en_anna_mihinkään

Anna toki niin saat mainoksia.

• Einemainosta

Ei ole 4-vuoteen mainoksia kuulunut :D

• Pääkipee

Onko kellään tietoa mikä on steam-tuen puhelin numero ku on accountti menny niin solmuun

• Anonyymi

Kuinka saada steam wallet card toilimaan ostin 5 steam wallet card joista 2 toimi 3 ei toiminut

• Anonyymi

Mitä pitää tehdä kun 3 korttia oli kuulema käytetty

• Anonyymi

sain VAC bannit siitä että minulla oli ollut steam guardi ja se oli yhdistetty minun veljen accounttiin ja kun veljeni käytti wall-hackiä niin sain itse bannit accountilleni jossa oli aselaatikoita yli kolmekymmentä. sain bannit noin 2-3 vuotta sitten je se harmitta vieläkin minua
      I got banned by VAC because I had Steam Guard and it was connected to my brother's account, and when my brother used the wall-hack, I got banned for my account, which had more than thirty weapon boxes. I got banned about 2-3 years ago, and it still hurts me to know i did nothing wrong and lost everything in that account

• Anonyymi

Annettuaan numeronsa kaverille alkoi tulla Intiasta omituisia velotuksia puhelinlakuunsa. ei mitään suuria vaan 29,76 euroa tuli kolme kertaa ja sen jälkeen 17,87 euroa kerran. Oli pakko maksaa koska muuten olisi puhelin suljettu ja perintä toimisto uhkaili ulosotolla. Operaattori sanoo että mitäs tilasit!Odottelee sydän kylmänä seuraavaa laskua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8287
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6415
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4881
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3275
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3112
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2780
    Aihe