Englannin kertausta

Antsa

Istun lukion toisen luokan englannin tunnilla. Tuntia pitää uusi opettaja Anni, joka aloitti syksyllä. En tullut edellisen kanssa oikein toimeen ja opiskelumotiivi kielissä oli kadonnut. Olen jäänyt auttamatta jälkeen ja tunnit ovat sellaista pakkopullaa.
Tuijotan ajatuksissani viereisessä rivissä istuvaa Heliä. Olemme seurustelleet kesästä lähtien ja katseeni jämähtää hänen puseronsa alla pullottaviin rintoihin. Siirrän katseeni vartaloa alas pysähtyen vaaleitten housujen peittämälle takamukselle. Olimme viettäneet viikonloppuna rauhallista koti-iltaa Helin luona ja tunnen vieläkin käsilläni hänen kovettuneet nänninsä, kun panin häntä takaa kimmoisien pakaroitten välissä kiiltelevään pilluun, ja pidin käsilläni kiinteistä rinnoista. Heli työnsi takamustaan minua vasten, kullini syöksyessä yhä uudelleen sisään. Käänsin hänet selälleen vuoteelle ja nousin hajareisin hänen vatsalleen ja purskautin vaalean nestelammikon suloisten rintojen väliin.

- Antero! Nukutko sinä siellä istuviltasi? Kuulen opettajan äänen ja havahdun mietteistäni.
- No, täytyy myöntää, että meni hieman ohi. Mistä onkaan kysymys?
Kaverit ympärillä katselevat huvittuneina opettajan tiukkaa ilmettä ja minun epätoivoista kirjan ja muistiinpanojeni selausta. Samassa pärähtää koulun kello ja tunti on päättynyt, onnekseni!
Keräilen kamppeeni kassiin ja lähden viimeisten joukossa luokasta, kun opettaja pysäyttää minut.
- Jääpä hetkeksi. Minulla on sinulle hieman asiaa. Opettaja sanoo keräten hänkin tavaroitaan pöydältä. Istun etupenkkiin odottamaa mitä tuleman pitää.
- Sinulla ei ole oikein tämä englannin kieli sujunut. Onko siihen jokin erityinen syy? Opettaja aloittaa.
- Joo, mulla meni hieman sukset ristiin edellisen maikan kanssa viime talvena ja kiinnostus lopahti. Selitän Annille. Hän on sirorakenteinen, ilmeisesti kolmevitonen yhden lapsen äiti, jolta ukko on lähtenyt. Kaverit tiesivät kertoa.
Anni pukeutuu vanhanaikaisesti jakkupukuun. Tukka on nutturalla ja silmillä pyöreät mummolasit. Siis sellainen vanhapiika olemukseltaan ja muutenkin tiukan tuntuinen täti.

- Mitäs tykkäät, jos yritettäis yhdessä saada sun päähäs ne ohimenneet kielioppiasiat ja tankataan puuttuva sanavarasto tuonne sun ’Jukolanjussin’ kuontalos alle. Vaistomaisesti pyyhkäisen kädelläni vaaleaa tukkaani, joka on tosiaan hoitamattoman pitkä.
Anni istuutuu pöytänsä reunalle aivan eteeni ja heiluttele siroa jalkaansa kohti pulpettiani.
- Mikäpä ettei. Mutta mitäs sellainen maksaa, onkohan mulla sellaseen varaa? Vastaan ja katseeni seuraa hänen jalkansa hypnoottista liikettä.
- Puhutaan sitä sitten kun tiedetään mitä meidän pitää tehdä. Voidaanko aloittaa huomenillalla minun luonani vaikkapa kuudelta? Anni hyppää alas pöydältä ja näen hänen katseessaan ihan uuden ilmeen. Hymyilevän ja ilmeisen viehättävän naisen pilkkeen silmissään.
- Niin, ja ota viimetalviset kokeet mukaasi, jos et ole ehtinyt hukata niitä. Katsellaan niistä, mikä on mennyt pieleen. Anni jatkaa tunkiessaan viimeisiä papereita kassiinsa.

Astelen opettajan asunnon ovelle parturissa käyneenä ja kaikki tarpeelliset paperit laukussa ajatellen, että tuleeko tästä mitään. Minä yksityisoppilaana tätimäisen opettajan kotona!
Anni aukaisee oven ja jään yllättyneenä katsomaan, että missähän minä olen. Tunnistan Annin vain tukan muodosta. Nuttura on tosin vaihtunut poninhäntään. Kasvojen kova meikki on pois ja tilalla nuorekkaampaa kevyttä punaa poskilla ja huulilla. Vaatetus on rentoa, farkut ja lyhythihainen paita.
- Etkö meinannut tuntea? Anni toteaa hymyillen, kun jään hetkeksi sanattomana ovelle.
- En ole nähnyt sua noissa vaatteissa ja ilman silmälaseja.
- Minä käytän rillejä vain opettajana, olen mielestäni uskottavamman näköinen, mutta vapaa-aikoina pidän piilolaseja. Tule sisään, niin päästään aloittamaan.
Anni katselee papereitani ja kyselee kaikenlaista edellisen luokan vaikeuksista, niputtaa sitten paperit läjään ja ojentaa ne mulle.
- Muutama viikko kun tehdään hommia, niin mielestäni olet jälleen vauhdissa mukana ja varmaan pysytkin, jos haluat. - Haluatko muuten teetä ja tuoretta pullaa? Minä olen intohimoinen leipuri. Anni jatkoi jutusteluaan ja pyytää mua siirtymään olkkarin puolelle.

Istumme Annin muhkealla sohvalla. Anni nostaa toisen jalkansa takamuksensa alle. Minä istun ujona poikana sohvan toisessa päässä osaamatta sanoa oikeastaan mitään.
- Nätti tyttö se Heli, jota katselit niin ajatuksissasi eilen, kun herättelin sut tunnin lopuksi. Helillä on niin upea vaalea pitkä tukka, toisin kuin mulla tää maantien harmaa.
Anni nostaa kätensä niskan taakse ja avaa tukkansa, joka valahtaa kehystämään sirojen kasvojen muotoja. Annin iästä tuntuu taas putoavan muutama vuosi pois ja mulla alkaa kämmenet hiota ajatellessani mitä Annilla on mielessä.
- Mitä sä mietit kun katselit Heliä niin haaveillen? Anni kysyy. Hän avaa samalla paitansa etunappeja ja eteeni paljastuu melko pienet, mutta naisellisen muodokkaat rinnat.
- Ajattelit sä tämmöisiä? Anni nostaa kämmenillä rintojaan hieman ylös.
- Vai mietitkö tätä? Anni laskee toisen kätensä syliinsä avaten reisiään ja vetää sormillaan selvästi erottuvan kummun yli. Mulla alkaa posket kuumottamaan ja kaluni paisua lahkeessaan.
- Mun alkoi siinä sua seuratessa tekeen mieli miestä, tosi kiihkeää miestä. En ole halunnut ketään sen jälkeen kun Hessu lähti ja jätti mut Mikon kanssa kahdestaan.
Anni nipisti toista nänniään sormillaan ja sai sen kiihottumaan pystyyn kuin kirsikan.
- Nyt mä haluan nähdä sun kalus ja tuntea se kädessäni. Avaa farkkus ja näytä se mulle.
Anni vetää samalla oman vetoketjunsa auki ja työntää kätensä pikkuhousujen peittämän pillun päälle. Opettajani puhe on saanut mut jotenkin todellisuuden ulkopuolelle ja kuin Annin ohjaamana käteni avaa housut ja vapauttaa jäykistyneen kalun.

Anni siirtyy vierelleni ja tarttuu sormillaan kaluni varresta ja vetää sen punaisena loistavan pään esiin. Hän kumartuu syliini ja ympäröi huulillaan terskani sormien vapauttaessa kivespussini housujeni puristuksesta.
- Voi taivas! Tätä mä olen kaivannut! Anni siirtyy polvilleen lattialle eteni upottaen kaluni kokonaan suuhunsa vetäen käsillään housujani alemmas. Autan häntä nostamalla itseäni ja Anni saa farkkuni alas nilkkoihini, josta potkin ne lattialle. Anni nojautuu tiiviimmin jalkojeni väliin ja liikuttaa huuliaan ja käsiään kaluni ympärillä. Lasken käteni hänen hartioilleen ja sormeni valuvat tunnustelemaan hänen rintojensa pyöreyttä ja nännien kiihottuneita nipukoita. Annin imaistessa kaluni syvälle nieluunsa tunnen elimeni värähtävän.
- Älä enää … ope…tta..ja! yritän sopertaa ja hillitä itseäni. Anni nouse ylös riisuu paitansa, pudottaa farkkunsa ja pikkuhousunsa lattialle.
- En mä ole nyt mikään opettaja vaan ihan tavallinen Anni, joka haluaa sun kuuman kyrvän sisälleen.

Anni nouse seisomaan eteeni sohvalle ja nojautuu lantiollaan minua vasten. Lyhyeksi ajeltu tumma kiharuus painautuu kasvoilleni. Tartun häntä käsilläni pakaroista hamuten kielelläni Annin pillun huulia. Hän levittää hieman enemmän reisiään, jolloin saan kieleni syvälle hänen rakoonsa. Tunnen kovettuneen häpykielen ja paisuneitten huulien poimusta kosteutta valuvan aukon. Anni jännittää lantionsa lihaksia, kun ujutan sormiani pakaroitten väliin.

Hän laskeutuu hitaasti vartaloani vasten painautuneena alemmas, kietoo kätensä kaulalleni ja istuu syliini.
- Anna se sun ihana kyrpäs mun sisään! Anni kuiskaa korvaani. Tartun kaluuni ja ohjaan terskan hänen vakoonsa. Anni pyörittää lantiotaan ja kun tunnen kalussani hänen pillunsa kuumuuden hän painautuu tiukasti syliini ja alkaa villin sekä rytmikkään liikkeen edestakaisin. Anni painaa huulensa suutani vasten, työntää kielensä syvälle suuhuni. Anni hiljentää hieman vauhtia, suutelee kasvojani joka puolelta. Tunnen hänen lantionsa värähtävän aina kun kullini tavoittaa jonkin herkän paikan syvällä hänen sisällään.
- Luoja, miten ihanaa! Tämä on jotain mitä en edes muistanut olevan olemassa.
Anni ottaa korvani nipukan suuhunsa ja huohottaen korvaani alkaa jälleen rauhallisesti nopeuttamaan lantionsa liikettä.
- Älä jännitä itseäsi. Anni kuiskaa taas korvaani.
- Sun ei tarvitse varoa, anna sen tulla kun susta tuntuu hyvältä.
Tartun toisella kädelläni Annin takamuksen alta, tunnen kosteuden valuvan alas reisilleni. Pussini ovat aivan Annin pillusta tihkuvan nesteen vallassa. Valutan itseäni hieman alemmas, jolloin elimemme saavuttavat vieläkin tiiviimmän yhteyden. Alan mukautua Annin rytmiin ja keinumme suut toistemme kaulalle huohottaen.
Tunnen oman laukeamiseni olevan lähellä, joten yritän painautua tiukemmin Annin lantiota vasten. Anni jännittää vartalonsa kaarelle ja taivuttaa päänsä taakse päin ja aloittaa nopean liikkeen päälläni. Saan Annin kiihottuneen rinnanpään suuhuni. Imen sitä kuin hengen hädässä, tunnen siemennesteeni alkavan purkautua rajusti vavahdellen syvälle Annin sisään.
Annin vartalo jännittyy yhä enemmän kaarelle ja hän vavahtelee samaa tahtiin peniksestäni purkautuvan sperman sykähdyksien kanssa. Puristan hänet tiukasti vartaloani vasten kunnes hän rentoutuu ja vaipuu vasten rintaani alkaen kuljettaa huuliaan pitkin kasvojani.

- Ihana kyrpä… ihanat värähdykset … ihana orkku … ihanan kuumaa … makeeta … kuumaa spermaa sisällä!!
Annin huokailuista ei tahdo tulla loppua, kun hänen kielensä seikkailee kasvoillani ja suussani. Sitten hän nostaa hieman itseään polvien varaan, jolloin kaluni pulpahtaa pois hänen sisältään ja melkoinen lasti siemennestettäni valuu pillusta syliini.
Hän kääntyy istumaan viereeni, ottaa pikkuhousunsa, pyyhkii suurimmat lammikot kyrvältäni ja omasta vaostaan.
- Nyt taitaa olla suihkun paikka. Hän nousee seisomaan, tarttuu minua käsistä, vetää minut ylös ja ohjaa perässään pesuhuoneeseen

2

7456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy 16

      Loistavaa tekstiä! Saiskos tuohon jatkoa...?

    • <utelias

      ...pesuhuoneen puoleela tapahtuu ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe