Suomen tilanne

Ruotsiinkomatka

Oletteko seuranneet Suomen tilannetta? Ihmetyttää se kurjistaminen. Suomi on ajautunut kurjistumisen kierteeseen samaan aikaan kun maahan tulee hieman aiempaa enemmän ulkomaalaia. Kova sana pohjoismaitten Irlannille. Samaan aikaan moni paikallinen miettii maastalähtöä.

5

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurjistuu

Kurjistuminen tarkoittaa siis mitä?

• hytinäx1

Olen seurannut jonkin verran. Aivan liikaa uutisoivat pessimismisiä uutisia ja uutisia asioista jotka vasta ovat hallituksessa valmisteilla olevassa vaiheessa.
      Ulkomaankauppa ei ole juuri pienentynyt vaikka Venäjän kaupan mieliset sitä toitottavat. Suomi on löytänyt muita kauppamaita.
      Ne taloudelliset kuristukset, jotka ovat nurkumattomille ruotsalaisille jokapäiväistä ilman suurlakkoja, tehdään maata kaataviksi Suomessa. Kyllä on kansalaisten mentaliteetissa aikamoisia eroja.

• asiasta_kiinnostunut

Kerrotko mitä maita on löytynyt ja minkä verran (miljoonataso riittää) niihin maihin on myyty.

• hytinäx1
        asiasta_kiinnostunut kirjoitti:

Kerrotko mitä maita on löytynyt ja minkä verran (miljoonataso riittää) niihin maihin on myyty.

Mene itse tullin ja ulkomaankaupan sivuille ja lue sieltä.

• Hahaaha

Öö siis ainakin mulla ja kavereilla menee ihan hyvin. Että tattis vaan. Onko aina pakko vetää negatiivisuutta. Ok tässä takaisin; esim Tukholmassa on joka hemmetin kulmassa H&M liike!?! Miksi. No mä käyn Pariisissa, jtn evvk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      84
      6759
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      32
      3139
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1777
    4. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      845
    5. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      45
      723
    6. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      59
      689
    7. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      27
      647
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      646
    9. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      20
      635
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      25
      605
    Aihe