Mikä sättiä vaivaaaa?

nimim.erkki

ei oo toiminu eilisillasta lähtien :(

18

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim.erkki

      ahaa, jotenkin sain toimimaan... jos jollain on vastaavaa ongelmaa ettei pääse sisään niin joku näistä saattaa auttaa:
      1. kirjaudu ensin ulos kokonaan ja sitten takaisin sisään
      2. tyhjennä selaimen välimuisti ja cookiet
      3. kun kirjaudut sisään, älä valitse "muista minut" boksia

      ja ennen uudelleen kirjautumista kannattaa selain sammuttaa ja käynnistää uudestaan

    • helmikunhelmi

      jopa menee vaikeaksi eikös sen pitäisi toimia moiteettomasti ilman noita toimenpiteitä. Mutta koskas suomi24 olisi kunnossa....

    • Vaikeaksi_menee

      Nimilistatkaan ei ole näkyneet moneen päivään sisäänkirjautumatta ja muutakin häiriötä ollut, eikä asialle tehdä yhtään mitään. Eikö vikoja huomata, vai eikö niitä vaan viitsitä korjata?

    • nimim.erkki

      ongelma siis olikin (onkin) että chat server 1 ei toimi, eli sillon toimii jos sattuu pääsemään kakkoselle...

    • Vikaa

      Chat ei toimi. Huoneeseen ei pääse sisään, ilmoittaa vain että nimimerkkini on jo käytössä. Nimilista on kadonnut. Voisiko ylläpito vastata jotain chätin ongelmista!?

    • Pöltsi

      Chatti on ollut nurin jo ainakin 48 tuntia, ellei sitten pitempäänkin . En tiedä sitten, onko YlläPito tietoinen asiasta, ettei chatti toimi.

    • cooll

      Chattiin pääsee servulta chat2.suomi24.fi. Eli kun yrität huoneeseen, niin error-ilmoitus tulee servulta chat1. Pyyhi ykkönen pois ja kirjoita tilalle 2 ja enter, niin pääset huoneeseen (y)

      • Olisiko mahdollista saada tuo johonkin etusivulle tms, että jokainen käyttäjä sen huomaisi? Itse nyt tietenkin fiksuna kävin kattomassa, että onko täällä keskustelua aiheesta, mutta kaikki eivät välttämättä tajua katsoa tänne keskustelun puolelle.


    • Saamattonuus_riepoo

      Olisko mahdollista, että suomi24 hoitaisi ongelman kuntoon. Pistää riepomaan nämä jatkuvat ongelmat ja saamattomuus korjata vikoja. Käyttäjät tehkää enemmän vikailmoituksia ylläpidolle.

    • Nyt toimii (y)

      • sarah1600

        Minulla toiminut kokoajan moitteettomasti.


    • Pöltsi

      Ei toimi vieläkään.

    • ei toimi minullakaan... heittää takaisin huonee etusivulle

    • Vikaa

      Ei toimi ei - vieläkään............

    • Vikaa

      Eipä toimi vieläkään.... :( Onkohan mitään muuta chättiä jonne voisi mennä? Tai voitaisiin siirtyä kaikki chättäilijät...

    • Pöltsi

      Ei toimi, ei...

      • Pöltsi

        Ei toimi,ei... perkele.


    • Vikaa

      Ei edelleenkään toimi....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe