Verhot kotiin

Raksat

Noniin, arvon naiset...

Miehenä kyselen tässä, että mistähän löytäisin sellaiset miehekkäät verhot jos sellaista nyt on edes olemassa :D en todellakaan halua mitään kukkaisverhoja tai muutakaan sellaista kuviollista, ne nyt vaan on liian naisellisia.

11

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VisibB

      Aika karmivaan aikaan etsit verhoja :D löytyy lähinnä vain tonttuverhoja

      Itselleni tulee miehekkäistä verhoista mieleen raskaat tai modernin kuvion/tekstiilin omaavat kankaat. Rengasverhot ovat ehkä miehekkäämmät kuin tavalliset sivuverhot.

      Jotexin verhot kannattaa tutkia läpi, suurin osa sen valikoimasta on juuri sitä mitä et halua, mutta jos etsit halpoja, niin pari ok-väristä ainakin löytyy.

      Cellbes.fi löytyy pari ok-vaihtoehtoa ainakin rengasverhoista.

      Jos on rahaa panostaa verhoihin, niin vallilalta löytyy mielestäni miehekkäitäkin verhoja, kun kuviointi on niin modernia ja yksivärisissä kankaat monesti aika paljon valoa estäviä.

    • Toinen_mies

      Eikö yksiväriset, yksinkertaiset, ilman kuviointia olevat verhot luulisi olevan juuri miehelle sopivia?

      Ja kyllä ne rengasverhotkin enemmän minun mielestä naisille on...

    • easyway

      Kipaise lähimpään kangaskauppaan, siellä on kilometreittäin verhokankaita, taatusti miehekkäämpiäkin kuoseja. Tasaisin välein on ainakin Eurokankaassa ilmainen verhojen ompelukin tarjolla, joten hommaksi jää valmiiden verhojen ripustaminen.

    • annumaija
      • Miessisustaja24

        Aloittajalle !

        Nyt on SUURTA MUOTIA verhoton koti. Eli pelkät sälekaihtimet lev 40mm, jolloin aukiollessa näkyy maisemat .

        Usein näkee esim puusäleitä väri harmaa.


      • Vihitty2016
        Miessisustaja24 kirjoitti:

        Aloittajalle !

        Nyt on SUURTA MUOTIA verhoton koti. Eli pelkät sälekaihtimet lev 40mm, jolloin aukiollessa näkyy maisemat .

        Usein näkee esim puusäleitä väri harmaa.

        Hyvä huomio kukaan nuori ei laita verhoja, ainakaan minun tuttavapiirissäni.
        Kaihtimia kylläkin.


      • Sisustaja33

        Verhoton, laadukkaat LEVEÄT kaihtimet.


      • AhtiSonni-Fani

        Aloittaja ei ilmeisesti ole ajantasalla. Lue sisustuslehtiä ja kaihdinesitteitä esim maalatuista puusälekaitimista.


      • Kaihdintavasten_näin

        Aloittaja käy vierailulla jonkun sisustusammattilaisen kotona. Jookos.


      • 99-3

        Elät aikaa 5-6 vuotta sitten. Silloin minulle naurettiin, silloin verhoista tuli huonoja lattiarättejä.


    • Yskänkokenut

      Vai ikkunaverhot/pölyävät makuuhuoneen kapat. Ei ikinä, ei ikinä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      44
      8385
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4786
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3632
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2216
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      20
      1917
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      365
      1617
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      67
      1280
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      282
      1168
    Aihe