Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mieti tätä

hehheee

aloitus siirretty maailmanlaajuiselle foorumille(joka siis poistatettiin erinäisistä syistä täältä ts ei kestänyt päivänvaloa

15

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheeitsellesi

      Uskomatonta kuinka epäkypsä, kateellinen ja vääristyneen maailmanakuvan omaava pystytkään olemaan. Poistamisen syy ei ole, etteikö asiat kestäisi päivänvaloa. Syy on, että kerrot täällä pelkkiä valheita vailla mitään todellisuuden tajua. Vähän väliä jaksat avata uuden keskustelun ja jauhaa pa*kaa samoista ihmisistä. Ja kypsästi nimimerkin takaa... Sietäisi hävetä...

      • kypsäkypsempikypsin

        Mun nähdäkseni sinäkin kirjoittelet nimimerkin takaa. Eikä sekään kovin kypsää vaikutelmaa anna, että kokee tarpeelliseksi tulla kommentoimaan vain kertoakseen erinäisin adjektiivein, millainen ihminen aloittaja on. Pata soimaa kattilaa - eli taattua suomi24 laatua.


      • kypsyyskaukanasinusta
        kypsäkypsempikypsin kirjoitti:

        Mun nähdäkseni sinäkin kirjoittelet nimimerkin takaa. Eikä sekään kovin kypsää vaikutelmaa anna, että kokee tarpeelliseksi tulla kommentoimaan vain kertoakseen erinäisin adjektiivein, millainen ihminen aloittaja on. Pata soimaa kattilaa - eli taattua suomi24 laatua.

        Nimimerkin takaa kyllä, mutta en silti herjaa täällä toisia ihan heidän oikeilla nimillä. Kuten tämänkin turhan keskustelunavauksen tekijä tekee, jonka henkilöllisyys on useilla tiedossa.

        "Eikä sekään kovin kypsää vaikutelmaa anna, että kokee tarpeelliseksi tulla kommentoimaan vain kertoakseen erinäisin adjektiivein, millainen ihminen aloittaja on"
        Kyllä näihin syytöksiin, joita perusteettomasti täällä latelet, on ihan aiheellista jo puuttua. Ei se ole epäkypsää...


      • kypsäkypsempikypsin
        kypsyyskaukanasinusta kirjoitti:

        Nimimerkin takaa kyllä, mutta en silti herjaa täällä toisia ihan heidän oikeilla nimillä. Kuten tämänkin turhan keskustelunavauksen tekijä tekee, jonka henkilöllisyys on useilla tiedossa.

        "Eikä sekään kovin kypsää vaikutelmaa anna, että kokee tarpeelliseksi tulla kommentoimaan vain kertoakseen erinäisin adjektiivein, millainen ihminen aloittaja on"
        Kyllä näihin syytöksiin, joita perusteettomasti täällä latelet, on ihan aiheellista jo puuttua. Ei se ole epäkypsää...

        "Nimimerkin takaa kyllä, mutta en silti herjaa täällä toisia ihan heidän oikeilla nimillä. Kuten tämänkin turhan keskustelunavauksen tekijä tekee, jonka henkilöllisyys on useilla tiedossa."

        Ja mikähän se on se suuri ero, jonka sinä noissa näet? Jos henkilöllisyys on tiedossa, niin sittenhän kaikki, jotka asiasta mitään tietävät, ovat tietoisia siitäkin, ketä sinä täällä parjaat. Siinä missä aloittaja parjaa jotakuta muuta, sinä parjaat häntä. Miten sinä siis olet yhtään sen parempi? Missään ei ole sanottu, ettei asiasta saa keskustelupalstoilla kirjoitella niin kauan, kuin totuudessa pysytään, myös kasvattajista. Haluaisinpa siis nähdä, miten aloittajan kateellisuus ja vääristynyt maailmankuva todistetaan. Jos ei onnistu, niin sehän on lain mukaan herjausta, vai kuinka? Minä pyysin poistetussa aloituksessa aloittajaa kertomaan tarkemmin (=perustelemaan) tästä aloituksen asiasta, mutta perusteluita väitteistä ei kuulunut, joten mielenkiinto lopahti. Se, mikä silti vielä kiinnostaa tässä aiheessa, on tämä teidän välinen "kumpi onkaan pahempi" -sanasota, jossa olette kyllä ihan molemmat täysiä idiootteja.

        "Kyllä näihin syytöksiin, joita perusteettomasti täällä latelet, on ihan aiheellista jo puuttua. Ei se ole epäkypsää..."

        Kyllä se on erittäin epäkypsää, mutta erittäin mielenkiintoista, että siihenkin syyllistyy sinusta vain aloittaja. Tämä teidän pata soimaa kattilaa -syndrooma on ihan oikeasti varsin huvittavaa. Ja ei, en ole aloittaja, kuten tunnut vihjailevan. Sekin on huvittavaa, että aloittaja väitti poistetussa aloituksessa minun olevan sinä ja sinä nyt minun olevan hän. Voi hyvä luoja, miten samanlaisia olettekaan, ettekä edes tajua sitä. Toistan: pata soimaa kattilaa.


      • khggkhggk
        kypsäkypsempikypsin kirjoitti:

        "Nimimerkin takaa kyllä, mutta en silti herjaa täällä toisia ihan heidän oikeilla nimillä. Kuten tämänkin turhan keskustelunavauksen tekijä tekee, jonka henkilöllisyys on useilla tiedossa."

        Ja mikähän se on se suuri ero, jonka sinä noissa näet? Jos henkilöllisyys on tiedossa, niin sittenhän kaikki, jotka asiasta mitään tietävät, ovat tietoisia siitäkin, ketä sinä täällä parjaat. Siinä missä aloittaja parjaa jotakuta muuta, sinä parjaat häntä. Miten sinä siis olet yhtään sen parempi? Missään ei ole sanottu, ettei asiasta saa keskustelupalstoilla kirjoitella niin kauan, kuin totuudessa pysytään, myös kasvattajista. Haluaisinpa siis nähdä, miten aloittajan kateellisuus ja vääristynyt maailmankuva todistetaan. Jos ei onnistu, niin sehän on lain mukaan herjausta, vai kuinka? Minä pyysin poistetussa aloituksessa aloittajaa kertomaan tarkemmin (=perustelemaan) tästä aloituksen asiasta, mutta perusteluita väitteistä ei kuulunut, joten mielenkiinto lopahti. Se, mikä silti vielä kiinnostaa tässä aiheessa, on tämä teidän välinen "kumpi onkaan pahempi" -sanasota, jossa olette kyllä ihan molemmat täysiä idiootteja.

        "Kyllä näihin syytöksiin, joita perusteettomasti täällä latelet, on ihan aiheellista jo puuttua. Ei se ole epäkypsää..."

        Kyllä se on erittäin epäkypsää, mutta erittäin mielenkiintoista, että siihenkin syyllistyy sinusta vain aloittaja. Tämä teidän pata soimaa kattilaa -syndrooma on ihan oikeasti varsin huvittavaa. Ja ei, en ole aloittaja, kuten tunnut vihjailevan. Sekin on huvittavaa, että aloittaja väitti poistetussa aloituksessa minun olevan sinä ja sinä nyt minun olevan hän. Voi hyvä luoja, miten samanlaisia olettekaan, ettekä edes tajua sitä. Toistan: pata soimaa kattilaa.

        Ompa kova tarve puolustella keskustelun aloittajaa. Kertoo paljon sinusta...


      • kypsäkypsempikypsin
        khggkhggk kirjoitti:

        Ompa kova tarve puolustella keskustelun aloittajaa. Kertoo paljon sinusta...

        Kritisoida sinua ei ole sama asia kuin puolustella vastapuoltasi. Ihan samaa asioiden kääntämistä päälaelleen tosin tuntui harrastavan aloittajakin edellisessä aloituksessa, kuten jo mainitsinkin. Molemmat tunnutte tekevän sitä silloin, kun pyydetään perusteluita väitteillenne/käyttäytymisellenne, mutta eihän sellaisia kummaltakaan ole kuulunut. Kertoo paljon teistä molemmista.


      • tuore

        Molemmista..? Mielestäni (sekä monen muun) tähänkään ketjuun ei ole kirjoittanut kuin yksi henkilö.


      • kypsäkypsempikypsin
        tuore kirjoitti:

        Molemmista..? Mielestäni (sekä monen muun) tähänkään ketjuun ei ole kirjoittanut kuin yksi henkilö.

        No todistettavasti ainakin kaksi. Minä meinaan olen kirjoittanut vain tällä yhdellä nimimerkillä tähän ketjuun ja koska en aivan eilisen teeren poika ole, niin väitän, että kyllä täällä minun lisäkseni on ainakin kaksi muutakin; se, joka aloittaa tämän ketjun ja se, joka vänkää aloittajalle vastaan. Jos tällä laskentakaavalla mennään, niin kirjoittajia on vähintään kolme, vaikka sinä (sekä moni muu) mitä hyvänsä siellä napottaisit.


    • fgjkhöljökä

      kenelle luulet kirjoittavasi?

    • sakufani

      Mielenkiintoisinta on, ettei poistatetussa viestiketjussa oltu herjattu ketään, vaan asioita tuotu esille totuudenmukaisesti. Sen vuoksi koko ketju poistatettiin. Herää siis kysymys, kuka toimii tämän keskustelufoorumin moderaationa? Ei ole kovin vaikea arvata.

      • mloiknibj

        Niissä sun höpinöissä ihmisistä ei ollut mikään totta.


      • jbvkhgvk

        Vai ei herjattu? Kaikki kirjoitukset kyseisiä ihmisiä kohtaan oli juurikin herjaamista. Valheita vailla totuusperää. Sakufani on selkeästi ko. ketjun aloittaja. Kukaan täysijärkinen ei tuollaista kirjottaisi.


    • jgdklasägjkö

      Ketään ihmistä ei tietääkseni herjattu, vain heidän tapojaan toimia arvosteltiin aivan syystä sekä otettiin esille faktoja, jotka löytyvät joko Kennelliiton jalostustietojärjestelmästä taikka heidän itse kirjoittaminaan netistä.

      • jdjdjdkfj

        Höpöhöpö....


    • ghfjdskla

      "; se, joka aloittaa tämän ketjun"

      Kerro nyt ihmeessä, kuka se, "se" mielestäsi on? Taidat olla se itse.

      Todennäköisesti olet myös jokin "saksanpaimenkoirakasvattaja" jostain perähikiältä Keski-Suomesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe