Sheriffille!

hanna

eikö voitaisi ottaa käyttöön tai edes harkita sitä että nämä kaikenmaailman häiriköt poistettaisiin vallan sivulta? Vaikka äänestystyyliin... Kaikkia silloin ihan varmasti kuultaisiin ja toiset voisivat olla jopa tyytyväisiä tuloksiin... Tämä kun rupee oleen kovin ikävää kun kaikki foorumit täyttyvät näistä kaikkitietävistä sodanlietsojista tai muuten vaan kaheleista joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin esmes "ampukaa kaikki kapiset rakit". kovin naurettavalta rupeaa koko homma tuntumaan ja vain sen takia että joku uskaltaa neuvoja kysyä=( Todella harmillista!!!!

9

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omat mielipiteensä

      sekin on liian monelle todella paha paikka! Olen sivusta seurannut palstakäyttäytymistä ja todennut, että niitä harvoja jotka uskaltavat ilmaista mielipiteensä jatkuvasti samansuuntaisina, aletaan haukkumaan ja nimittelemään mielestäni palstalle sopimattomin sävyin ja tyylein! Se kuitenkin tuntuu olevan ihan ookoo, kun tietyt haukunnan kohteet ovat kysymyksessä. Ihmettelenkin, että miten voi olla mahdollista ja mistä johtuu epäoikeudenmukainen käytäntö tällä kuin myöskin muilla palstoilla?

      • Sörö

        mä kyllä ymmärrän alkuperäistä kirjoittajaa hyvin pitkälle. Ei siinä mitään, että kertoo mielipiteensä, mutta kun on ihan sama mitä täällä joku kirjoittaa, niin jo ollaan kohta taas jalostuksessa ja pentutehtailussa muutaman nimimerkin voimin. Se pointti on tullut ihan selväksi, ei sitä tartte kaikkeen tunkea!
        Musta ois kiva, että täällä voitaisiin keskustella kaikenlaisesta monirotukoiruleihin liittyvästä ilman näitä samoja jankutuksia. Ei me kaikki sekarotuisten omistajat olla täysiä k***päitä.


      • crb
        Sörö kirjoitti:

        mä kyllä ymmärrän alkuperäistä kirjoittajaa hyvin pitkälle. Ei siinä mitään, että kertoo mielipiteensä, mutta kun on ihan sama mitä täällä joku kirjoittaa, niin jo ollaan kohta taas jalostuksessa ja pentutehtailussa muutaman nimimerkin voimin. Se pointti on tullut ihan selväksi, ei sitä tartte kaikkeen tunkea!
        Musta ois kiva, että täällä voitaisiin keskustella kaikenlaisesta monirotukoiruleihin liittyvästä ilman näitä samoja jankutuksia. Ei me kaikki sekarotuisten omistajat olla täysiä k***päitä.

        Eipä k***päitä olla ei,mutta on se kumma kun jotkun eivät sitä tajua=( Seropin omistaminen kun tällä palstalla on lähes kuoleman synti! Minun mielipiteeni on, elä ja anna toistenkin elää!!


    • juhhu

      suljetaan koko sivusto vallan!!!

    • koirallinen

      No noi ampumiset ym. voi varmaan jättää ihan omaan arvoonsa, kun tuskinpa kukaan niin menee tän palstan takia tekemään. Muuten mietityttää, että ketkä sitten lasketaan häiriköiksi, kun kaikillahan on kai oikeus mielipiteeseensä. Henkilöihin kohdistuva arvostelu ja haukkuminen tosin alkaa tympiä ja lujaa.

    • Eli ketkä luettaisiin häiriköiksi? Itse en ainakaan pidä issua ym. häirikköinä. Asiaahan he kirjoittavat, tosin he voisivat hieman miettiä millä tavalla asiaansa kirjoittavat.
      Nyt olen poistellut melko raa´alla kädellä täältä viestejä ja jatkan poistelemista illemmalla, mutta nyt on lähdettävä koiria lenkittämään.

      • Sörö

        En sanoisi heitä häiriköiksi sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta joka ainoaan asiaan ei tarvitsisi näitä tiettyjä pointteja tunkea. Anteeksi nyt vaan, issu ja muut, puhutte monesti paljon asiaakin, mutta menee vähän överiksi välillä tuo samoista asioista jankkaaminen.


      • valitetaan
        Sörö kirjoitti:

        En sanoisi heitä häiriköiksi sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta joka ainoaan asiaan ei tarvitsisi näitä tiettyjä pointteja tunkea. Anteeksi nyt vaan, issu ja muut, puhutte monesti paljon asiaakin, mutta menee vähän överiksi välillä tuo samoista asioista jankkaaminen.

        sefulle? "Sefu-ihana, taas issu huolehtii pentutehtailusta, se viesti pitää poistaa, koska mä oon jo aiheesta kaiken lukenu ja mun on ihan pakko kaikki viestit vastedeski lukee! En mä ainakaan ala tääl leikkii jos tääl on sanavapaus..."


      • Sörö
        valitetaan kirjoitti:

        sefulle? "Sefu-ihana, taas issu huolehtii pentutehtailusta, se viesti pitää poistaa, koska mä oon jo aiheesta kaiken lukenu ja mun on ihan pakko kaikki viestit vastedeski lukee! En mä ainakaan ala tääl leikkii jos tääl on sanavapaus..."

        Arvon vastaaja, en ole kenellekään valittanut, vain yhdelle aiheesta kirjoittaneelle antanut tukeni. Kyllä mua on alkanut oikeasti tympimään touhu täällä, kun ei näistä meidän rakkaista rakkimuksista saa mitään sanoa ilman moraalisaarnaa pentutehtailusta. Kun kirjoittaja ei enna mitään uutta vaan toistaa samoja asioita, niin kyllä se kyllästyttää. Ei seropin hankkiminen tarkoita, etteikö voisi samoista asioista olla lukenut ja tietoinen.
        Sananvapaus? Kuka täällä viitsii mitään kirjoittaa kun aina saa sen hemmetin litanian samasta aiheesta! Itse en ole tainnut esim. aloittaa ketjua enää moneen kuukauteen, kun ei täällä enää edes liiku paljoa seropin omistajia. Miksihän???
        Ja, anteeksi, arvon tietäjät - tämä on seropi-palsta, joten voisi kuvitella että täällä myös olisi niiden omistajia, ihan niinkuin marsupalstalla marsun omistajia jne (ovat nekin meillä muuten risteytyksiä, eivät puhdasrotuisia)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe