Sheriffille!

hanna

eikö voitaisi ottaa käyttöön tai edes harkita sitä että nämä kaikenmaailman häiriköt poistettaisiin vallan sivulta? Vaikka äänestystyyliin... Kaikkia silloin ihan varmasti kuultaisiin ja toiset voisivat olla jopa tyytyväisiä tuloksiin... Tämä kun rupee oleen kovin ikävää kun kaikki foorumit täyttyvät näistä kaikkitietävistä sodanlietsojista tai muuten vaan kaheleista joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin esmes "ampukaa kaikki kapiset rakit". kovin naurettavalta rupeaa koko homma tuntumaan ja vain sen takia että joku uskaltaa neuvoja kysyä=( Todella harmillista!!!!

9

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omat mielipiteensä

      sekin on liian monelle todella paha paikka! Olen sivusta seurannut palstakäyttäytymistä ja todennut, että niitä harvoja jotka uskaltavat ilmaista mielipiteensä jatkuvasti samansuuntaisina, aletaan haukkumaan ja nimittelemään mielestäni palstalle sopimattomin sävyin ja tyylein! Se kuitenkin tuntuu olevan ihan ookoo, kun tietyt haukunnan kohteet ovat kysymyksessä. Ihmettelenkin, että miten voi olla mahdollista ja mistä johtuu epäoikeudenmukainen käytäntö tällä kuin myöskin muilla palstoilla?

      • Sörö

        mä kyllä ymmärrän alkuperäistä kirjoittajaa hyvin pitkälle. Ei siinä mitään, että kertoo mielipiteensä, mutta kun on ihan sama mitä täällä joku kirjoittaa, niin jo ollaan kohta taas jalostuksessa ja pentutehtailussa muutaman nimimerkin voimin. Se pointti on tullut ihan selväksi, ei sitä tartte kaikkeen tunkea!
        Musta ois kiva, että täällä voitaisiin keskustella kaikenlaisesta monirotukoiruleihin liittyvästä ilman näitä samoja jankutuksia. Ei me kaikki sekarotuisten omistajat olla täysiä k***päitä.


      • crb
        Sörö kirjoitti:

        mä kyllä ymmärrän alkuperäistä kirjoittajaa hyvin pitkälle. Ei siinä mitään, että kertoo mielipiteensä, mutta kun on ihan sama mitä täällä joku kirjoittaa, niin jo ollaan kohta taas jalostuksessa ja pentutehtailussa muutaman nimimerkin voimin. Se pointti on tullut ihan selväksi, ei sitä tartte kaikkeen tunkea!
        Musta ois kiva, että täällä voitaisiin keskustella kaikenlaisesta monirotukoiruleihin liittyvästä ilman näitä samoja jankutuksia. Ei me kaikki sekarotuisten omistajat olla täysiä k***päitä.

        Eipä k***päitä olla ei,mutta on se kumma kun jotkun eivät sitä tajua=( Seropin omistaminen kun tällä palstalla on lähes kuoleman synti! Minun mielipiteeni on, elä ja anna toistenkin elää!!


    • juhhu

      suljetaan koko sivusto vallan!!!

    • koirallinen

      No noi ampumiset ym. voi varmaan jättää ihan omaan arvoonsa, kun tuskinpa kukaan niin menee tän palstan takia tekemään. Muuten mietityttää, että ketkä sitten lasketaan häiriköiksi, kun kaikillahan on kai oikeus mielipiteeseensä. Henkilöihin kohdistuva arvostelu ja haukkuminen tosin alkaa tympiä ja lujaa.

    • Eli ketkä luettaisiin häiriköiksi? Itse en ainakaan pidä issua ym. häirikköinä. Asiaahan he kirjoittavat, tosin he voisivat hieman miettiä millä tavalla asiaansa kirjoittavat.
      Nyt olen poistellut melko raa´alla kädellä täältä viestejä ja jatkan poistelemista illemmalla, mutta nyt on lähdettävä koiria lenkittämään.

      • Sörö

        En sanoisi heitä häiriköiksi sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta joka ainoaan asiaan ei tarvitsisi näitä tiettyjä pointteja tunkea. Anteeksi nyt vaan, issu ja muut, puhutte monesti paljon asiaakin, mutta menee vähän överiksi välillä tuo samoista asioista jankkaaminen.


      • valitetaan
        Sörö kirjoitti:

        En sanoisi heitä häiriköiksi sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta joka ainoaan asiaan ei tarvitsisi näitä tiettyjä pointteja tunkea. Anteeksi nyt vaan, issu ja muut, puhutte monesti paljon asiaakin, mutta menee vähän överiksi välillä tuo samoista asioista jankkaaminen.

        sefulle? "Sefu-ihana, taas issu huolehtii pentutehtailusta, se viesti pitää poistaa, koska mä oon jo aiheesta kaiken lukenu ja mun on ihan pakko kaikki viestit vastedeski lukee! En mä ainakaan ala tääl leikkii jos tääl on sanavapaus..."


      • Sörö
        valitetaan kirjoitti:

        sefulle? "Sefu-ihana, taas issu huolehtii pentutehtailusta, se viesti pitää poistaa, koska mä oon jo aiheesta kaiken lukenu ja mun on ihan pakko kaikki viestit vastedeski lukee! En mä ainakaan ala tääl leikkii jos tääl on sanavapaus..."

        Arvon vastaaja, en ole kenellekään valittanut, vain yhdelle aiheesta kirjoittaneelle antanut tukeni. Kyllä mua on alkanut oikeasti tympimään touhu täällä, kun ei näistä meidän rakkaista rakkimuksista saa mitään sanoa ilman moraalisaarnaa pentutehtailusta. Kun kirjoittaja ei enna mitään uutta vaan toistaa samoja asioita, niin kyllä se kyllästyttää. Ei seropin hankkiminen tarkoita, etteikö voisi samoista asioista olla lukenut ja tietoinen.
        Sananvapaus? Kuka täällä viitsii mitään kirjoittaa kun aina saa sen hemmetin litanian samasta aiheesta! Itse en ole tainnut esim. aloittaa ketjua enää moneen kuukauteen, kun ei täällä enää edes liiku paljoa seropin omistajia. Miksihän???
        Ja, anteeksi, arvon tietäjät - tämä on seropi-palsta, joten voisi kuvitella että täällä myös olisi niiden omistajia, ihan niinkuin marsupalstalla marsun omistajia jne (ovat nekin meillä muuten risteytyksiä, eivät puhdasrotuisia)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe