Vapaa kuvaus

Olen muutamalla palstalla sheriffinä ja niissä asioissa sähköpostiin voi ottaa yhteyttä: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

216

  1. 10
    992
  2. RMJ Yleisesti

    Eli tähän keskusteluun kaikki muut rmj:hin liittyvät viestit. Yritetään pitää palstan etusivu edes hieman siistimpänä ja
    Pori
    13
    2419
  3. RMJ Kävijämäärien arvuuttelua

    Kun näitä arvuutteluja tuntuu tulevan sen verran niin päätin laittaa ne yhden otsikon alle. Eli tässä ketjussa voi kesku
    Pori
    11
    3406
  4. Pientä rauhoittelua

    Nyt käy keskustelu jälleen kerran hyvin kuumana. On tullut uhkailuja vaikka mihin suuntaan, viattomia kadulla tallaajia
    Pori
    3
    1293
  5. Bändikeskusteluista

    Tällä palstalla on lähiaikoina esiintynyt paljon häiriköintiä erästä/eräitä bändejä kohtaan, joka aiheuttaa paljon päänv
    Satakunta
    58
    5802
  6. Mävaan-keskustelut

    MäVaan-keskustelijat voivat siirtyä huuhaa-palstalle: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550
    Pori
    1
    883
  7. Vaalit/ Halonen ja Niinistö

    Laitetaanpas nyt sitten tästä lähtien kaikki vaaliasiat tämän yhden topicin alle, jotta ei tarvitse niitä jatkuvasti poi
    Pori
    8
    786
  8. Jsvp..

    Tästä meidän taistelusta ei ole mitään hyötyä kummallekaan, sinusta ylipäätänsä on vain haittaa uskonnollesi, mutta ei s
    Pori
    5
    1835
  9. Porin bändit

    Eli jotta ei tarvitse aloittaa useaa keskustelua jokaisen bändin puolesta tai vastaan niin avaan nyt kaikille bändeille
    Pori
    18
    2350
  10. Yhteydenotto

    Eli olen nyt tullut rauhoittamaan tätä keskustelua tällä palstalla, koska keskustelut menivät välillä hyvinkin villeiksi
    Kultaiset noutajat
    2
    430
  11. Vetoomus palstalaisille

    Ensinnäkin toivoisin, että sheriffi ei poistaisi tätä, koska tämä saattaisi auttaa myös hänen työtään. Eli tämä on lii
    Teiniäidit ja -isät
    1
    518
  12. Vetoomus.

    Eli tämä on liikkunut noilla lemmikkipalstoilla, ja sain luvan laittaa sen myös muille palstoille: "Jos saan yli 10 nim
    Sekarotuiset koirat
    5
    561
  13. Vetoomus

    Eli tämä on liikkunut noilla lemmikkipalstoilla, ja sain luvan laittaa sen myös muille palstoille: "Jos saan yli 10 nim
    Pori
    15
    1307
  14. Valituksia/risuja/kiitoksia/palautetta

    Eli minulle voi laittaa palautetta niin negatiivista kuin positiivistakin myös sähköpostiin, joka on [email protected]
    Pori
    2
    476
  15. Rauha?

    Missä on hyvät ihmiset joulurauha? Olen nyt muutaman päivän seurannut tätä iänikuista tappelua palstalla ja olen jopa su
    Sekarotuiset koirat
    17
    1143
  16. Uudistuksia

    Eli palstat ovat nyt sitten uudistuneet.Toivottavasti pidätte uudistuksista. Toivotaan, että palstat nyt toimivat norma
    Pori
    1
    362