Tositapahtuma lääkärillä

petteriku

Olin jo kerran käynyt hänen vastaanotolla ja nyt odotin tuloksia käytävässä. Ennen minua huoneeseen koitti mennä nuori nainen, jolle lääkäri sanoi ottavansa minut ensin, koska meillä ei kuulemma mene kauan, vai tulokset. Siinä kohtaa ajattelin, että turha haaveilla mistään.

Lääkäri kertoi, että tulokset olivat puhtaat ja minulla kaikki kunnossa. Hän haluaisi vielä kuitenkin tunnustella vatsani. Nousi lääkärin pöydälle ja nostin hieman paitaani. Lääkäri laski housujani hieman alas, jotta saa tunnusteltua kunnolla. Mulla on molemmat kädet pääni alla kyynärvarret kohti kattoa, ettei ne ole teillä. Hän laski housujani taas vähän alemmas ja paineli vatsaani sieltä täältä koko ajan myös alempaa. Silloin rohkenin laskea käteni vartaloni viereen. Matkalla vedin housuja niin, että kyrpäni alkoi jo näkymään. Lääkäri otti housuistani kiinni ja veti kunnolla alas jolloin kiimasta seisovani kyrpä pääsi vapauteen. Lääkäri painoi itseään mua vasten ja tunsin hänen pullotuksen kättäni vasten. Hän irrottautui minusta ja sanoi laittavansa verhoja kiinni.

Hän palasi takaisin viereeni repäisi lääkärin takin napit auki ja avasi vyön soljen. Hän silitteli kulliani ja hän hänen etumustaa farkkujen välitse. Hetken ajan päästä lääkäri avasi farkut ja tuli enemmän minua kohden. Kiimassa repäisin kalsarit häneltä ja alas hain paksun kyrvän suuhuni. Samaan aikaan lääkäri hakeutui kyrpääni kohden ja otti sen suuhun. Luulin laukeavani jo siinä vaiheessa.

Hetken keräsin itseäni ja nautin tuosta kiimaa valuttavasta kyrvästä suussani. Lääkäri nousi ylös jotta näki työskentelyni omalla kyrvällään ja jatkoi minun runkkaamista. Minä imin hänen kullinsa päätä ja samalla runkaten. En kestänyt enää ja niin minulta lähti lasti aika vauhdilla, minulta kyllä tulee spermaa jonkin verran muttei niin kovalla paineella, mutta nyt lähti ja lastit lensi mahalleni. Jatkoin lääkärin kyrvän kimpussa ja hänen hengitys alkoi kiihtyä joten jatkoin vaan. Hetken päästä hän karjaisin niin hiljaa kuin osasi ja sama heitti lasitit kasvoilleni ja niitä kyllä meni tyynylle sekä lattialle.

Hän pyysi minua odottamaan ja putsasi minut ja itsensä. Nousi vuoteelta pukemaan, matkalla hän otti minua pepusta kiinni ja sanoi vähän innostuneen. Minua tämä ei toki haitannut vaan sain nauttia kaikella tapaa käynnistäni. Kamalinta tässä on miettiä, että voi kun joku paikka tulisi kipeäksi, että pääse uudelleen.

8

3571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urologisi

      Hei Petteri. Olisi kivaaolla sun lääkärisi, olisin tutkinut vielä sua mun omalla sauvallani :-)

      • Urologisi

        Joskus pitäisi tutkia suulla potilaan kiimaista sauvaa, että saa otettua näytteet kaikki talteen. Seuraava lääkäri käyntiä odotellen, urologisi.


    • Lääkärillä

      Olin ajanut karvoitukseni pois enkä muistanut että mulla on käynti urologilla. Hieman olin nolona kun laskin housununi alas ja lääkäri tuli luokseni, Hän sanoi, että täällähän on siistiä ja samalla tarttui paljaaseen kaluuni, veti esinahkaani muutaman kerran ja eikös kaluni kiihoittunut siitä. Tohtori työnsi sormensa peppuuni ja kaluni seisoi terhakkaana, tunsin kuinka tohtorin sormi tunnusteli rauhastani pepun kautta. Kullini kiihoittui lisää ja tunsin kuinka se kostui. Tohtori otti uudestaan kalustani kiinni ja samalla sormi hieroi rauhastani,,, ja sitten se tapahtui, purkauduin hänen käsille spermaani lensi myös hänen vaatteille ja tohtori tumasi, etä täälähän on kaikki kunnossa... Punaisena vetelin housujani ylös ja sopertelin kiitoksia tutkimksesta.

      • Sattuuhansitäeiksjuu

        Näinhän meille kaikille aina välillä käy...


      • Ihanaa2

        Kävikö sulle myös?


      • Punastuttaa

        Oliko urologisi nainen vai mies? Kiinnotaisi tietää, kun tiistaina on mullakin urologin aika :-)


    • Ensikerta

      Kävin tänään naisurologilla ensikerran, en tiennyt mitä tutkimuksessa tehdään. Keskustelujen jälkeen lääkäri pyysi tietenkin laskemaan housut alas ja käymään kyljelleen tutkimuspöydälle. Hän sanoi, että tämä voi tuntua himan epämiellyttävältä ja kohta työnsi liukkaan sormensa sisääni tunnustellen rauhastani... kullini jäykistyi siitä ja hän huomasi tietenkin sen. Tunsin kuinka hän työnteli sormeaan sisääni ja kullini kiihoitui ja kostui... sitten hän otti sormensa pois pepustani ja pyysi kääntymään vielä selälleni... siinä kostea kullini seisoi kovana hänen edessään.. hän tarttui kädellään kalustani kiinni ja liikutti kosteaa esinahkaani edestakaisin... en voinut pidätellä enää ja kohta spermani lensi ihanasti kullistani.... Lääkäri sanoi ihanasti, että täällähän on kaikki kunnossa!

      • Lämmitti

        Mulle kävi tässä taanoin näin, kun pakkasella tykkään käyttää sukkahousuja jotka lämmittää mukavasti. Aamulla olin laittanut ne tietys jalkaani ja iltapäivällä oli varattu tutkimus lääkärille. Lääkärin aika koitti ja oli mun vuoroni. Urologi pyysi laskemaan housujani alemmas, että voi tutkia potilaansa. Siinä vaiheessa kun lakin housujani niin muistin, että mullahan on mustat sukkahousut jalassani... nyt siinä tutkimuspöydällä olin sitten sukkahousut jalassani kun tohtori setä työnteli sormeaan peppuuni... olin hieman punaposkinen, mutta tutkimus tehtiin sukkiksista
        huolimatta perusteellisesti...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe