Yrityskylä

yrityskyla

Onko kenelläkään kokemuksia yrityskylästä? Oman luokan kaa mennään huomenna. Oliko siellä mukavaa? Keskustellaan yleisesti tästä.

5

276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirmuisenhauskaa

      me oltiin yrityskylässä ja siellä oli tosi hauskaa.
      joo ei siinä muuta

    • djdjcn

      Ihan kiva, mut jos joku tulee myymään sulle tuolia ni älä osta, koska sitä tuolia ei ole olemassakaan :(
      Sinne meni 25e

      Äläkä osta vessapaperia kaupasta.

    • t1etäjä

      Oltiin siellä viime vuonna, oli ihan älyttömän kiva päivä! Se oli kiva kun siellä kaikki tehtiin "oikeasti". Ja mä olin Supermarketin kassahenkilö. Siellä oli sellainen juttu, että kaikkiin yrityksiin tuotiin laput joista valittiin että missä yrityksessä oli paras asiakaspalvelu. Me supermarkettilaiset äänestettiin lääkäritaloa. Supermarket voitti ja me (minä ja muutama muu supermarketin työntekijä) saatiin jotkut Yrityskylä-mukit ja -avaimenperät :D

    • Lölzz

      Siellä oli ihan kivaa olin itse s-marketin päällikkö (noh tottakai :D) ja oli ihan jeess itse en tykännyt kun piti niiden kaikkien tuntemattomien ihmisten eteen mennä sanomaan jtn mun alamaisten nimii xdd itse kun olen esiintymis kammoinen mut oli silti kivaa

    • Nallewahlroos

      Älkää ostako mitään mikä ei ole konkreettista, tai mitä ei tarvitse niin paljon kuin myydään! Osta vain pakolliset asiat, älä esimerkiksi siivouspalvelua, mainosta, nettiä yms. Siten yritys voi maksaa yrityslainan pois. Tämä on vähän riskialtis keino, mutta voit lähettää muille yrityksille laskuja, ne nimittäin vain kiikuttavat laskun pankkiin maksettavaksi ja kling kling!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe