Onko kenelläkään kokemuksia yrityskylästä? Oman luokan kaa mennään huomenna. Oliko siellä mukavaa? Keskustellaan yleisesti tästä.
Yrityskylä
5
412
Vastaukset
- hirmuisenhauskaa
me oltiin yrityskylässä ja siellä oli tosi hauskaa.
joo ei siinä muuta - djdjcn
Ihan kiva, mut jos joku tulee myymään sulle tuolia ni älä osta, koska sitä tuolia ei ole olemassakaan :(
Sinne meni 25e
Äläkä osta vessapaperia kaupasta. - t1etäjä
Oltiin siellä viime vuonna, oli ihan älyttömän kiva päivä! Se oli kiva kun siellä kaikki tehtiin "oikeasti". Ja mä olin Supermarketin kassahenkilö. Siellä oli sellainen juttu, että kaikkiin yrityksiin tuotiin laput joista valittiin että missä yrityksessä oli paras asiakaspalvelu. Me supermarkettilaiset äänestettiin lääkäritaloa. Supermarket voitti ja me (minä ja muutama muu supermarketin työntekijä) saatiin jotkut Yrityskylä-mukit ja -avaimenperät :D
- Lölzz
Siellä oli ihan kivaa olin itse s-marketin päällikkö (noh tottakai :D) ja oli ihan jeess itse en tykännyt kun piti niiden kaikkien tuntemattomien ihmisten eteen mennä sanomaan jtn mun alamaisten nimii xdd itse kun olen esiintymis kammoinen mut oli silti kivaa
- Nallewahlroos
Älkää ostako mitään mikä ei ole konkreettista, tai mitä ei tarvitse niin paljon kuin myydään! Osta vain pakolliset asiat, älä esimerkiksi siivouspalvelua, mainosta, nettiä yms. Siten yritys voi maksaa yrityslainan pois. Tämä on vähän riskialtis keino, mutta voit lähettää muille yrityksille laskuja, ne nimittäin vain kiikuttavat laskun pankkiin maksettavaksi ja kling kling!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311074- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043