Osaako joku auttaa tyhmää.. Millaiset firmat tekee Helsingissä kerrostaloon julkisivuremontteja?
Julkisivuremppaa pukkaa...
13
246
Vastaukset
- ainakin.tähän.asti
Remppafirmat.
- tfhjk
Hae julkisivusaneeraus helsinki.
- Neuvon
Tarvitset isännöitsijätoimiston. Jos ei ole hoidossa, niin soitteleppa vaikka Kiiravaan, niin laittavat homman liikkeelle.
- SoittamallaSelviää
Minäkin suosittelisin soittamaan isännöitsijötoimistoon, tietävät sieltä mistä kannattaa lähteä liikkeelle ja osaavat arvioida myös kustannuksia.
- ValvontaKuntoon
Isännöitsijätoimisto valvoo hommaa eli hyvä sellainen ensimmäiseksi hakuun. Helsingistä löytyy ainakin Kiirava, jota käytämme itse.
- JulkiSivu
Ihan googlettamalla löydät vaihtoehtoja. Helpointa soittaa löytämääsi firmaan ja kysyä suoraan heiltä..
- GoogleOnKaveri
Google käyttöön, mutta joulunaika saattaa olla vähän paha väli soitella...Viimeistään tammikuussa hommat eteenpäin!
- tarjouksia
Iskepä tarjous pyyntöjä eteen päin, Hesassa Kiirava ainakin.
- HeissuliVeiiii
Samalla kannalla täälläkin, en lähtis arpomaan.
- TomppaTonttu
Googlaa oman asuinalueen mukaan.
- Tsekkaas
Jos Krunikassa oot, tsekkaapa esimerkiks Facesta semmonen ku Kiirava. Näyttäs varsin asialliselta mestalta.
- rakentelijako
Paskat sinä et tarvitse yhtään isännöitsijätoimistoa sähläämään välissä! Ei muuta kuin tarjouksia firmoilta ( googleta ) ja sopimuksia kehiin, niin säästätte pitkän pennin!!
- silmälasiton
Käykää katsomassa Korkeavuorenkatu 29 Helsingissä, niin tiedätte mitä firmaa ei kannata käyttää. Paitsi isännöintitoimisto joka toimii yhtiössä kyllä tiedotti että kun kuivuu niin on onnistunut kulkisivuremontti???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238