Harkinnassa vaihtaa nykyinen Yammu pikkurahalla Kawasaki ZX12R:ään.
Eräät ovat puhuneet että alkupään malleja ei kannata ostaa koska niissä on erilaisa ongelmia ja lapsuksia. Olisiko tarkempaa tietoa mitä eroa on A ja B mallilla ja onko tosiaankin tuo A-malli niin huono ettei sitä kannata edes harkita? Ko. pyörä vm. 2000 ja noin 40 000 km ajettu, päällisin puolin siisti kuin mikä. Koeajamaan en näillä keleillä viitsinyt lähteä. Aiemmin omistin Busan mutta gen 1:ssä oli erittäin huonot jarrut joten sitä en jaksanut yhtä kautta kauempaa pitää. Ilmeisesti ZX12R on suunnilleen yhtä rasittamaton matka-ajossa kuin Busa eli tuollainen puoli kyykky.
ZX12R A- malli vm. 2000
Joneis
1
174
Vastaukset
- BusaKuski
Sulla mitään prätkää oo, mopokorttikin kuivumas kännitörmäilyist. Mee ny takas navettaan lukeen Maaseudun Tulevaisuutta ja traktorii kiillottaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606