Ajan 600cc nakupyörällä ja olen juuri aloittanut harrstuksen. Tarkoitus ajaa vain kauniilla säillä välillä vappu-lokakuun loppu. En harrasta rata-ajoa, mutta toki nautin mutkateistä. Ajo pääasiassa asfalttia ja ihan rajoitusten mukaisesti. Hiekkateitä välttelen, ettei pyörä naarmuunnu kivistä ja sorasta.
Minulla on kaikki muut varusteet hankittuna, mutta kunnolliset ajohanskat uupuvat. Millaiset hanskat motoristi tarvitsee minun tilanteessani?
Jotkut sanovat, että ohuet lyhytvartiset kesähanskat ja sitten pitkävartiset paksummat hanskat ja toisten mielestä yhdet pitkävartiset, hyvät hanskat käyvät.
Mitä mieltä olette? Arvostan hyvää tuntumaa, mutta ennenkaikkea turvallisuutta eli hanskoissa olen valmis maksamaan hyvistä hanskoista alennuksessa jopa 100e.
Millaiset hanskat motoristi tarvitsee?
5
229
Vastaukset
- HondaPelle
Ajamiseesi sopii LIDLin kalsarit. Ne kukkakuvioiset XXXL-kokoiset.
- lidliinmars
Sulle tarvitaan kyllä kalsarikooksi jo XXXXXL. Noin pienipäisellä tahtoo olla iso hanuri kun kaikki älli on näemmä hanurissa.
- PimPomTöttöröö
Itselläni on nyt ihan sellaiset notkeat toppahanskat. Ei kahvanlämmittimiä, niin niissäkim tuppaa tulemaan kylymä, vaikka ei ole vielä edes vappu.
- Kesällä_parhaat
on ohuet mp-nahkahanskat ilman toppauksia. Ei ole mukavaa kun lämpimällä kelillä hanskat on hiestä märät.
- ostakahdet
Sellaisia yleisajohanskoja ei ole joilla olisi hyvä ajaa kaikki ajot. Keväällä ja syksyllä tarvitset aika paksut tumput ja heinäkuun helteessä hyvin ohut verkkohanskakin on melkein liikaa. Kahdet tarvitset siis mielestäni. Usko pois. Minä olen kokenut kylmät ja kuumat ajokelit. Aloitin 1974 ja siitä asti on kaksipyöräinen ollut alla kesäisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755