Ajan 600cc nakupyörällä ja olen juuri aloittanut harrstuksen. Tarkoitus ajaa vain kauniilla säillä välillä vappu-lokakuun loppu. En harrasta rata-ajoa, mutta toki nautin mutkateistä. Ajo pääasiassa asfalttia ja ihan rajoitusten mukaisesti. Hiekkateitä välttelen, ettei pyörä naarmuunnu kivistä ja sorasta.
Minulla on kaikki muut varusteet hankittuna, mutta kunnolliset ajohanskat uupuvat. Millaiset hanskat motoristi tarvitsee minun tilanteessani?
Jotkut sanovat, että ohuet lyhytvartiset kesähanskat ja sitten pitkävartiset paksummat hanskat ja toisten mielestä yhdet pitkävartiset, hyvät hanskat käyvät.
Mitä mieltä olette? Arvostan hyvää tuntumaa, mutta ennenkaikkea turvallisuutta eli hanskoissa olen valmis maksamaan hyvistä hanskoista alennuksessa jopa 100e.
Millaiset hanskat motoristi tarvitsee?
5
263
Vastaukset
- HondaPelle
Ajamiseesi sopii LIDLin kalsarit. Ne kukkakuvioiset XXXL-kokoiset.
- lidliinmars
Sulle tarvitaan kyllä kalsarikooksi jo XXXXXL. Noin pienipäisellä tahtoo olla iso hanuri kun kaikki älli on näemmä hanurissa.
- PimPomTöttöröö
Itselläni on nyt ihan sellaiset notkeat toppahanskat. Ei kahvanlämmittimiä, niin niissäkim tuppaa tulemaan kylymä, vaikka ei ole vielä edes vappu.
- Kesällä_parhaat
on ohuet mp-nahkahanskat ilman toppauksia. Ei ole mukavaa kun lämpimällä kelillä hanskat on hiestä märät.
- ostakahdet
Sellaisia yleisajohanskoja ei ole joilla olisi hyvä ajaa kaikki ajot. Keväällä ja syksyllä tarvitset aika paksut tumput ja heinäkuun helteessä hyvin ohut verkkohanskakin on melkein liikaa. Kahdet tarvitset siis mielestäni. Usko pois. Minä olen kokenut kylmät ja kuumat ajokelit. Aloitin 1974 ja siitä asti on kaksipyöräinen ollut alla kesäisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18822442Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant849659Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.477627Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va886418SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896133Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot495122HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1184776Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074489Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,322669Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1012229