Hidasteet pois Porvoosta

Porvoossa ei tarvita hidasteet, koska muutenkin ajetaan oudon hitaasti. Liikennevaloissa lähtö on ylivoimainen tehtävä. Pitää vihreän pitkään palaa ennenkuin auto liikahtaa muutamia centtejä.

Hidasteet pois ja parkkipaikkoja lisää tehdään oikein iso parkkiluola

18

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bena2

      Ajan vain sunnuntaisin,hidasta ja turvallista ajoa.

    • samaa_mieltä
    • eikiirettä

      Kolmekymppiä riittää hyvin.

      • Liian hidas vauhti


      • riittävä.on

        Keskustassa 30 on jopa max. nopeus ja vallan riittävä.
        Muutamalle muiden hengestä piittaamattomalle, kuten "autoilija", tämä on tietenkin "liian hidas vauhti."


      • riittävä.on kirjoitti:

        Keskustassa 30 on jopa max. nopeus ja vallan riittävä.
        Muutamalle muiden hengestä piittaamattomalle, kuten "autoilija", tämä on tietenkin "liian hidas vauhti."

        Porvoossa ajetaan kyllä aivan liian hitaasti. Mannerheiminkadulla mennään tuollaista 20-30 km/h Kakkonen on liian suuri vaihde joutuu luistattamaan kytkintä, mutta onneksi on automaattilaatikko.


      • riittävä.on
        autoilija kirjoitti:

        Porvoossa ajetaan kyllä aivan liian hitaasti. Mannerheiminkadulla mennään tuollaista 20-30 km/h Kakkonen on liian suuri vaihde joutuu luistattamaan kytkintä, mutta onneksi on automaattilaatikko.

        Ei ole sulla nuo käsitteet oikein hallussa. Kehut, että on automaattilaatikko mutta silti joudut kakkosella luistattamaan kytkintä?
        Käytä ykköstä, et tarvii "luistattaa".
        Mannerheiminkadun liikenne kulkee juuri sillä nopeudella mihin liikennevalojen rytmitys antaa mahdollisuuden.

        Mainitsemasi nopeus on ainoa mahdollinen ruuhka-aikoina ja vaikka liikkuisit keskellä yötä eikä muita olisi mailla halmeilla on max. nopeus 40km/h, eli liki tuo "liian hidas", onko sulla osaamisen/ymmärtämisen puute vai mikä pännii?

        Miksi muuten valitat muiden nopeudesta? Aja sitten kovempaa jos kerran haluat.
        Vänkytät tietenkin, ettet voi kun muita on edessä, sinun takana tulevalle sinä olet edessä joten hän ei voi ajaa kovempaa vaikka haluaisi, koska "autoilija"on edessä jne.Ymmärrätkö ettet ole tiellä yksin ja jopa sinä voit olla/olet jollekin "tukkeena".

        Miksi muuten sinne Mannerheiminkadulle änkeät kiukuttelemaan?
        Kierrä kylä ja aja motaria, on reippaampi vauhti.


      • riittävä.on kirjoitti:

        Ei ole sulla nuo käsitteet oikein hallussa. Kehut, että on automaattilaatikko mutta silti joudut kakkosella luistattamaan kytkintä?
        Käytä ykköstä, et tarvii "luistattaa".
        Mannerheiminkadun liikenne kulkee juuri sillä nopeudella mihin liikennevalojen rytmitys antaa mahdollisuuden.

        Mainitsemasi nopeus on ainoa mahdollinen ruuhka-aikoina ja vaikka liikkuisit keskellä yötä eikä muita olisi mailla halmeilla on max. nopeus 40km/h, eli liki tuo "liian hidas", onko sulla osaamisen/ymmärtämisen puute vai mikä pännii?

        Miksi muuten valitat muiden nopeudesta? Aja sitten kovempaa jos kerran haluat.
        Vänkytät tietenkin, ettet voi kun muita on edessä, sinun takana tulevalle sinä olet edessä joten hän ei voi ajaa kovempaa vaikka haluaisi, koska "autoilija"on edessä jne.Ymmärrätkö ettet ole tiellä yksin ja jopa sinä voit olla/olet jollekin "tukkeena".

        Miksi muuten sinne Mannerheiminkadulle änkeät kiukuttelemaan?
        Kierrä kylä ja aja motaria, on reippaampi vauhti.

        On pakko ajaa hidastelijan takana. Mikä saisi porvoolaisiin vähän vauhtia lisää. Ja osattaisiin lähteä liikennevaloissa nopeasti liikkeelle, että muutkin pääsee samoissa vihreissä läpi.


      • riittävä.on
        autoilija kirjoitti:

        On pakko ajaa hidastelijan takana. Mikä saisi porvoolaisiin vähän vauhtia lisää. Ja osattaisiin lähteä liikennevaloissa nopeasti liikkeelle, että muutkin pääsee samoissa vihreissä läpi.

        Mikä ihmeen pakko sinulla on ajaa "hidastelijan" takana?
        Yllä sinulle on kerrottu kuinka pääset nopeammin liikkumaan.
        Hakematta tulee mieleen, että sinulla tuo ajamisen osaaminen ja vallankin liikenteen ymmärtäminen on pahasti hakusassa.


    • on.originelli.tapaus

      Nimim. "autoija":lla on kovin huono tuo muisti. Tekee samankaltaisia avauksia niin tänne kuin muillekin palstoille.
      Eräällä toisella palstalla esiintyy ahkerasti sen verran erikoisilla avauksilla, että on aivan oikeutetusti hakkinut itselleen tittelin palstapelle.

      • Kyllä muistan, mutta nyt on aloitettu hidasteiden teko moneen paikkaan ja aivan turhaan, kun kaikki ihmetteleee että miksi Porvoossa ajetaan näin hiljaa


      • kalliiksi.tulee

        Järki päässä ajaville hidasteita ei tietenkään tarvita. Niitä tarvitaan ja rakennetaan vain ja ainoastaa esim. sinun ja muutamien muiden koheltajien hillitsemiseksi.
        Eli onneksi olkoon, olet etujoukoissa niissä "osaajissa" jotka vastuuttoman toimintanne takia tulette veronmaksajille suhteettoman kalliiksi.(Ne kalliit hidasteet joutuu, verojen muodossa, maksamaan kaikki)


    • Töyssyterroristi

      Kiihdytys töyssyjä Porvoossa,eipä niihin tarvitse hidastaa jos ei ole auto ihan tonttiin laskettu.

    • asdpallero24

      eihän ne haittaa yhtään mitään siinä torin ympärillä? mutta porukat jotka ajaa 30km/h aleksanterinkadulla tai mannerheiminkadulla ruuhka aikaan ottaa kyllä päähän

      • syitä.löytyy

        Mites siellä kovempaa ajat kun "autoilija" on mopoineen edessä nysväämässä?
        Tosiasiassa taitaa vain olla niin, että ko. katujen välityskyky, ruuhka-aikaan, on ns."tapissaan". Toinen syy piilee liikennevalojen rytmityksestä vastaavan vähintäänkin lievästi pihalla olevan henkilön ammattitaidosta.


    • Tullimulli

      Nämä hidasteet on tehty siksi, että kohta Johannisbergin asukkaat saavat ajokortin, eikä heidän voida olettaa osaavan liikennesääntöjä kun todisteena aikaisemmasta ajokortista on vain tulijoiden omas sana.

      • eikiirettä

        No päästiinhän taas asiaan! Porvoon hidasteet ja muut järjestelyt on tehty mamujen takia.


      • tälleensä
        eikiirettä kirjoitti:

        No päästiinhän taas asiaan! Porvoon hidasteet ja muut järjestelyt on tehty mamujen takia.

        Hidasteet on kyllä tehty paremminkin "autoilija":a varten, joihinkin muihin järjestelyihin on sitten johtanut mainitut laittomat maahantulijat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe