Tyynyt ja maitojauhe ovat suhteettoman kalliita!

tosikuinvesis

Mikähän noissa oikein maksaa, jokin sisustustyynykin, 10 eur. vähintään.

21

237

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäIhminenTarvitseekaan

Mihin vanhus tarvitsee koriste/sisustus-tyynyä, tai kukaan ylipäätään?
      Mihin vanhus tarvitsee maitojauhoa paitsi jos tekee itselleen pilttiä ja imee tuttipullosta?

• nurmelaccx

Täytin juuri 60 v. enkä koe olevani vanhus, ei ole tullut mieleenkään sellainen, työelämääkin on vielä 4 vuotta.

• Anonyymi

Sinä et ilmeisesti tarvitse, Moni muu Kyllä tarvitsee

• mikä.lie

Maitojauheessa valmistus, lehmän utareesta ei tule jauhetatta.

• halpaaon

500 gr valion energa maksaa reilut 4€ ja siitä saa 5 litraa maitoa

• ent.siivoojaparka

Mitäs Suomessa sitten muuten maksaa oikea maito?

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Mitäs Suomessa sitten muuten maksaa oikea maito?

Maksaahan se maito, riippuen minkä %= ja mistä kaupasta ostaa? Kova on kilpailu, mutta tuottajat eivät niistä hyödy. "Kauppa se on joka kannattaa" sanotaan ja kun on sentinkin alennus, niin jotkut käyttävät senkin hyväkseen.

Muoviämpäreitä niihin ei lasketa, koska silloin on kappaan tunkua, olipa maito minkä hyväistä tahansa?:DD

Minä olen ihastunut tuohon "kuivamaitoon" ja pidän sitä aina varalla, mutta nyt olikin uusi tuttavuus tähän iskukuumennettuun maitoon, joka säilyy ja säilyy ja säilyy, aivan huoneen lämmössä.

Nyt on onneksi loppu se paniikki, että kahviin ei ole maitoa ja sitä ei tarvitse pulverista liotella. Samalla muuten painokin laski, kun tuon maidon % oli pienempi, kuin aikaisemmin ostamani ns. "punaisenmaidon", jossa rasva% oli 3,5 ja nyt on 1,5%.

Hieman kesti, kun katselin ostoskuitteja, mutta S-market veloitti "ykkösmaito 1,09/€ ja kevytmaito, vähälaksoositon 1,19/€, mutta sillä on pidempi säilyvyys. Lasku oli syyskuulta, koska nyt en osta maitoa, kunnes hieman ennen Joulua ja sitten ehkä Helmikuussa! Ihana tuo iskukuumennettu maito, jota ennen inhosin.

• jos-tiedät-kerro-hinta-

Onko maitojauhetta vielä kaupoissa,,,,, jos on ,,,, mitä maksaa,,,
      maitojauhe on oikein hyvää leivontaan,,
      maitojauhetta on hyvä olla aina varalta kaapissa,
      maitojauhe ei happane kuten tavallinen maito,,,
      usein olen nykyään ajatellu ostaa maitojauhetta,
      mutta en ole nähny hyllyssä,,,
      tai joskus olen jopa unohtanu koko asian,

• Itseoppinut.paakari

Koska olen mies, minulla on miehiset reseptit. Leivontaan käytän kipsi -ja sementtijauhoja. Pysyy pullat koossa paljon paremmin ja säilyttävät muotonsa kuin naisen...kummut tai sinne päin. Kakkukin on joskus niin ryhdikästä ja kovaa, että veitsen asemesta käytän retkikirvestä.

• rantasuomalainen

Tyynyjä saa 4-5 egeä kappale. Siis niitä joilla nukutaan. Koristetyynyt on vaan pölyä keräämään tarkoitettu.

• kaikkeanekeksii

Nykyään saa kaupoista sitä uutta tyynyjauhetta.
        Kilon pussi riittää 4 tyynyn tekemiseen:Lisätään vain vettä ja ravistetaan pussia huolella.
        Koristemaitoakin on monta eri väriä, joista voi valita oman makunsa mukaan.
        Nämä värikkäät maitopurkit luovat kotiin lämpimän tunnelman.

• Ostin tännään lidlistä itelle pyjaman kympillä kun oli tarjouksessa.

• tytytyyt

oliko pehmeetä kangasta?

• tytytyyt kirjoitti:

oliko pehmeetä kangasta?

Joo, oli. Pitää vaan pestä ensin, on vielä paketissa.

• kyllä.kelpaa

Tarjouksessa oli molemminpuolin pyyhittävä vc paperia.

• mietintää

Laske työn hinta. Siihen päälle raaka-aineet, kuljetukset, varastointi, markkinointi ja kaiken päälle arvonlisävero ja lopuksi yrittäjän verot tai koko ketjun verot tekijästä loppupaikkaan. Tulee hintaa.

• henrjii

maitojauhe on mennyt aikakoneen läpi, kun parasta ennen on vanhentunut on 20kg säkit rikottu, ja maitojauhe on pakattu pienpiin pusseihin uusilla parasta ennen påivityksillä, siksi se on kallista

• Anonyymi

Olen ihmetellyt samaa, viimeksi ostamani sisustustyyny maksoi 11 markkaa, sen jälkeen olen ostanut ainoastaan ruokaa ja tyynyjä!

• Anonyymi

Työ maksaa ja kuljetuskustannukiset. Ei se pelkkä raaka-aine.

• Anonyymi

Sisustustyynyt maksoi viimeksi n. 2€ / kpl kun tein itse. Kangas kangaskaupan palalaarista ja täytteeksi säästämäni vanu huonoiksi menneistä nukkumatyynyistä. Sitten kun kyllästyn katselemaan käyn taas palalaarilla ja ompelen uudet päälliset. Halvaksi tulee.

• Anonyymi

En käytä maitotalous tuotteita. Oikeassa olet sisustustyynyjen hinnoista ymm.Maksaa tänäkin päivänä .Vuosi kun nyt on 2023.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      77
      3144
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      373
      1168
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      805
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      785
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      265
      670
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      150
      627
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      600
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      578
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      535
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      518
    Aihe