katseluaikaan? Ei sykähdytä yhtään. Ja sen suhtautuminen vaimoonsa ärsyttää.
miks tuo Palsanmäki on niin esillä parhaaseen
27
154
Vastaukset
- tuleehalvaksi
Täyteohjelmaa
- päre_liian_kuivana
Selvästikin kuherruskuukausi jo kekkosen ajoilta. Naisensa tekis viisaasti kun pitäis vaikka sapattikuukauden
- hempppavvn
vähän liian itseensä täynnä oleva sälli!
Näitähän on, joka sarjassa.
Kompastuu vielä omaan nokkeluteensa, kuten on näinä päivinä nähty.
Esim. Stubb.
Hieman nöyryyttä miehet!
Joka kuuseen kurkottaa se katajaan.... - osta.uusi.tv
sullako vain yksi kanava tveessä
- Kanavansa-vartija
Minullapa on telkkarissa vain yksi kanava. Se toimi Off napista ja sen nimi on tv-pimeä, musta ruutu.
On etuoikeus, että kaikki tarpeellinen ja tarpeeton löytyy netistä. Tv on jo täysin ylimääräinen härpäke.
Muistaako kukaan kun Pelle Miljoona lauloi jo v 1978-1979 että, "teevee on kuin weecee sen ulosteet pahalle haisee ei tarvitse kuin nappia painaa niin paskaa lentää aina"
Vanhana avioliiton veteraanina sanoisin et Palsanmäki menis silmää räpäyttämättä vaikka valkkiaan jos vaimon etu sitä vaatis.
Minäkin olen sitä mieltä että he ymmärtävät toisiaan, omintakeista huumoria.
Kävin suomea kierrellessäni viime kesänä katsomassa yhden huutokaupan kun sattui matkan varrelle. En ostanut mitään, mutta hyvät kahvit ja kahvileivät oli.
- Kalsari-käki-näki
Nyt puhutte nimestä joka on täyttä hepreaa, niin no monet muutkin nimet jos kysymys on jostain kusishömppä pinnallisista teevee ohjelmista.
Oliko mitään uutta viimeisimmissä uutisissa? - rantasuomalainen
Nyt haluu tietää mikä Palsamäki? tässä kylässä on yx helvetin itseään täynnä oleva Palsamäki. Ei kai vaan sama heppu? Laittakaa linkki johonkiin ohjelmaan, koska itse en juurikaan telkkua avaa, muuta kuin uutisiin.
- etsi.itse
Ohjelman nimi on Huutokauppakeisari.
- Kalsari-käki-näki
Tjaa sellainen. No tuon nimisestä ohjelmasta olen lukenut että kuullut, vaan en ole nähnyt yhtään jaksoa kun ei kuulu mielenkiintoni kategorioihin.
etsi.itse kirjoitti:
Ohjelman nimi on Huutokauppakeisari.
Tosi mukava ohjelma tämä huutokauppakeisari. Mitäs työ näin sympaattista ja harmitonta kaveria arvostelette. Erittäin mukava ja toisistaan tykkäävä pariskunta, niin miksi heitä morkata. Toivottavasti uusia jaksoja tulee lisää ja saamme nauttia niistä.
- etsi.itse
metsämies61 kirjoitti:
Tosi mukava ohjelma tämä huutokauppakeisari. Mitäs työ näin sympaattista ja harmitonta kaveria arvostelette. Erittäin mukava ja toisistaan tykkäävä pariskunta, niin miksi heitä morkata. Toivottavasti uusia jaksoja tulee lisää ja saamme nauttia niistä.
Minä en moiti en arvostele tykkään ohjelmasta ja Akista ja Helistä.
Tykkäsin katsoa kun Palsanmäet olivat Espanjassa.
Ovat niin aitoja ihmisiä että tulin hyvälle tuulelle. Flunssakin helpotti kun sai nauraa.- melkein.myötähävetti
Vaan aivan kammottavat kuteet molemmilla yllään.
- lyhyest-ydi-mekkäästi
Tyylittömiltä umpijunteilta ei voi odottaa enempää. Läskiongelmien lisäksi.
Minulla ei ole tarvetta korostaa erinomaisuuttani muita aliarvioimalla.
Heli on aidosti herttainen, huomasin kun kävin huutokaupassa viime kesänä, Akilla on ollut onnea kun löysi hänet suomi 24 treffipalstalta.
Akille on käsikirjoitettu jonkinlaista äijäilyä.
Jokainen on ollut joskus ensimmäistä kertaa lentokoneessa, itsekin olin vähän päälle kolmekymppinen.- hauskasti
Lentokoneen laskeuduttua Palsamäki kiitteli lentoemoa, "tenat pysy kuivina "
Hyvä ohjelma minun mielestäni, vaatimattomus heitä kaunistaa. Huomaa, että ohjelma on käsikirjoitettu. Voi jopa arvata etukäteen jutut, esim Markun remonttien vaikeudet.
Tulen jatkossakin kaikki katsomaan, vaikka paljon siinä on jo toistoa.- Ouninpohja2000
Hottikset ja Huutokauppakeisari sekä Poliisit.
Jouluaaton ohjelmapalvelua. - mihin-uskoisi
Ouninpohja2000
Kuinkas monta kanavaa sinulla on telkkarissa ja osaatko katsoa netistä mitään? Osaatko lukea jotain hyvää kirjaa? Lue esim. Remeksen "Jäätävä helvetti", niin tiedät, mitä tulee tapahtumaan?:)))Ai niin, kirjastot on kiinn!
Minä usein katselen noita Poliisi-jaksoja, joten on myös jonkinlainen käsitys, että ei ne pakolaiset olekaan ainoita häiriön aiheuttajia täällä, vaan kyllä täälläkin osataan jopa raiskata ja tappaa!
Hottiksia (oliko ne näitä homo miehiä) en ole katsonut, kuten en myöskään Huutokauppakamaria kuin sattumoisin mainosten ajan. Sitä jäin harmittelemaan, kun en katso mainoksia, mutta luin jostain lehdestä, että siellä oli tehty oikein "ylläripylläri", siis aito kosinta? On se ollut melkoinen ylläri, vai onko sittenkää?
Siihen uskon, että tämä kosinta oli yllätys ilman lavastusta. mihin-uskoisi kirjoitti:
Ouninpohja2000
Kuinkas monta kanavaa sinulla on telkkarissa ja osaatko katsoa netistä mitään? Osaatko lukea jotain hyvää kirjaa? Lue esim. Remeksen "Jäätävä helvetti", niin tiedät, mitä tulee tapahtumaan?:)))Ai niin, kirjastot on kiinn!
Minä usein katselen noita Poliisi-jaksoja, joten on myös jonkinlainen käsitys, että ei ne pakolaiset olekaan ainoita häiriön aiheuttajia täällä, vaan kyllä täälläkin osataan jopa raiskata ja tappaa!
Hottiksia (oliko ne näitä homo miehiä) en ole katsonut, kuten en myöskään Huutokauppakamaria kuin sattumoisin mainosten ajan. Sitä jäin harmittelemaan, kun en katso mainoksia, mutta luin jostain lehdestä, että siellä oli tehty oikein "ylläripylläri", siis aito kosinta? On se ollut melkoinen ylläri, vai onko sittenkää?
Siihen uskon, että tämä kosinta oli yllätys ilman lavastusta.Hottikset menee yli minun käsityskykyni, taidan olla liian vanha?
Poliisit ohjelma panee ajattelemaan kuinka paljon vähemmän poliiseilla olisi työtä jos viinaa ei olisi keksitty. Lähes kaikissa hälytyksissä on alkolla osuutta.
Katselen joskus netistäkin ohjelmia, mutta en ole kovin valikoiva, katson jotain nukkumaan ruvetessa ja vaihdan sitten äänikirjaan.
Yhden illan osalle tulee murhia ja väkivaltaa liikaakin jos katselee Friin myöhäisohjelmia.
- pohjolan-yöstä-kerran-
löysin mä ystävän,
--
mitä ihmettä täällä jauhetaan, mikä toi " palsamäki " juttu on
ei jaksa höpinöitä, kuunnellaan musiikkia se kummasti rauhottaa,
---
https://www.youtube.com/watch?v=wrKBm5PMesw - Entunne-entiedä
Mikä / kuka Palsanmäki ?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016011520967957_vi.shtml
Siinä tuli jo toinen Venla.
Kyllä aitous on valttia suomalaisten keskuudessa.- siilimuori3
Lupsakka toisiaan ilmiselvästi ymmärtävä pariskunta käsikirjoitetussa ohjelmassa. Ymmärrettävää että menestys saa kateutta aikaan ihmisissä. Hyvä he :).
- mammallekin
Yksi harvoista ohjelmista, jossa ei väkivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077