miks tuo Palsanmäki on niin esillä parhaaseen

taranieminen

katseluaikaan? Ei sykähdytä yhtään. Ja sen suhtautuminen vaimoonsa ärsyttää.

27

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleehalvaksi

      Täyteohjelmaa

    • päre_liian_kuivana

      Selvästikin kuherruskuukausi jo kekkosen ajoilta. Naisensa tekis viisaasti kun pitäis vaikka sapattikuukauden

    • hempppavvn

      vähän liian itseensä täynnä oleva sälli!
      Näitähän on, joka sarjassa.
      Kompastuu vielä omaan nokkeluteensa, kuten on näinä päivinä nähty.
      Esim. Stubb.
      Hieman nöyryyttä miehet!
      Joka kuuseen kurkottaa se katajaan....

    • osta.uusi.tv

      sullako vain yksi kanava tveessä

      • Kanavansa-vartija

        Minullapa on telkkarissa vain yksi kanava. Se toimi Off napista ja sen nimi on tv-pimeä, musta ruutu.
        On etuoikeus, että kaikki tarpeellinen ja tarpeeton löytyy netistä. Tv on jo täysin ylimääräinen härpäke.
        Muistaako kukaan kun Pelle Miljoona lauloi jo v 1978-1979 että, "teevee on kuin weecee sen ulosteet pahalle haisee ei tarvitse kuin nappia painaa niin paskaa lentää aina"


    • Vanhana avioliiton veteraanina sanoisin et Palsanmäki menis silmää räpäyttämättä vaikka valkkiaan jos vaimon etu sitä vaatis.

      • Minäkin olen sitä mieltä että he ymmärtävät toisiaan, omintakeista huumoria.
        Kävin suomea kierrellessäni viime kesänä katsomassa yhden huutokaupan kun sattui matkan varrelle. En ostanut mitään, mutta hyvät kahvit ja kahvileivät oli.


    • Kalsari-käki-näki

      Nyt puhutte nimestä joka on täyttä hepreaa, niin no monet muutkin nimet jos kysymys on jostain kusishömppä pinnallisista teevee ohjelmista.
      Oliko mitään uutta viimeisimmissä uutisissa?

    • rantasuomalainen

      Nyt haluu tietää mikä Palsamäki? tässä kylässä on yx helvetin itseään täynnä oleva Palsamäki. Ei kai vaan sama heppu? Laittakaa linkki johonkiin ohjelmaan, koska itse en juurikaan telkkua avaa, muuta kuin uutisiin.

      • etsi.itse

        Ohjelman nimi on Huutokauppakeisari.


      • Kalsari-käki-näki

        Tjaa sellainen. No tuon nimisestä ohjelmasta olen lukenut että kuullut, vaan en ole nähnyt yhtään jaksoa kun ei kuulu mielenkiintoni kategorioihin.


      • etsi.itse kirjoitti:

        Ohjelman nimi on Huutokauppakeisari.

        Tosi mukava ohjelma tämä huutokauppakeisari. Mitäs työ näin sympaattista ja harmitonta kaveria arvostelette. Erittäin mukava ja toisistaan tykkäävä pariskunta, niin miksi heitä morkata. Toivottavasti uusia jaksoja tulee lisää ja saamme nauttia niistä.


      • etsi.itse
        metsämies61 kirjoitti:

        Tosi mukava ohjelma tämä huutokauppakeisari. Mitäs työ näin sympaattista ja harmitonta kaveria arvostelette. Erittäin mukava ja toisistaan tykkäävä pariskunta, niin miksi heitä morkata. Toivottavasti uusia jaksoja tulee lisää ja saamme nauttia niistä.

        Minä en moiti en arvostele tykkään ohjelmasta ja Akista ja Helistä.


    • Tykkäsin katsoa kun Palsanmäet olivat Espanjassa.
      Ovat niin aitoja ihmisiä että tulin hyvälle tuulelle. Flunssakin helpotti kun sai nauraa.

      • melkein.myötähävetti

        Vaan aivan kammottavat kuteet molemmilla yllään.


      • lyhyest-ydi-mekkäästi

        Tyylittömiltä umpijunteilta ei voi odottaa enempää. Läskiongelmien lisäksi.


      • Minulla ei ole tarvetta korostaa erinomaisuuttani muita aliarvioimalla.
        Heli on aidosti herttainen, huomasin kun kävin huutokaupassa viime kesänä, Akilla on ollut onnea kun löysi hänet suomi 24 treffipalstalta.
        Akille on käsikirjoitettu jonkinlaista äijäilyä.
        Jokainen on ollut joskus ensimmäistä kertaa lentokoneessa, itsekin olin vähän päälle kolmekymppinen.


      • hauskasti

        Lentokoneen laskeuduttua Palsamäki kiitteli lentoemoa, "tenat pysy kuivina "


    • Hyvä ohjelma minun mielestäni, vaatimattomus heitä kaunistaa. Huomaa, että ohjelma on käsikirjoitettu. Voi jopa arvata etukäteen jutut, esim Markun remonttien vaikeudet.
      Tulen jatkossakin kaikki katsomaan, vaikka paljon siinä on jo toistoa.

      • Ouninpohja2000

        Hottikset ja Huutokauppakeisari sekä Poliisit.

        Jouluaaton ohjelmapalvelua.


      • mihin-uskoisi

        Ouninpohja2000

        Kuinkas monta kanavaa sinulla on telkkarissa ja osaatko katsoa netistä mitään? Osaatko lukea jotain hyvää kirjaa? Lue esim. Remeksen "Jäätävä helvetti", niin tiedät, mitä tulee tapahtumaan?:)))Ai niin, kirjastot on kiinn!

        Minä usein katselen noita Poliisi-jaksoja, joten on myös jonkinlainen käsitys, että ei ne pakolaiset olekaan ainoita häiriön aiheuttajia täällä, vaan kyllä täälläkin osataan jopa raiskata ja tappaa!

        Hottiksia (oliko ne näitä homo miehiä) en ole katsonut, kuten en myöskään Huutokauppakamaria kuin sattumoisin mainosten ajan. Sitä jäin harmittelemaan, kun en katso mainoksia, mutta luin jostain lehdestä, että siellä oli tehty oikein "ylläripylläri", siis aito kosinta? On se ollut melkoinen ylläri, vai onko sittenkää?

        Siihen uskon, että tämä kosinta oli yllätys ilman lavastusta.


      • mihin-uskoisi kirjoitti:

        Ouninpohja2000

        Kuinkas monta kanavaa sinulla on telkkarissa ja osaatko katsoa netistä mitään? Osaatko lukea jotain hyvää kirjaa? Lue esim. Remeksen "Jäätävä helvetti", niin tiedät, mitä tulee tapahtumaan?:)))Ai niin, kirjastot on kiinn!

        Minä usein katselen noita Poliisi-jaksoja, joten on myös jonkinlainen käsitys, että ei ne pakolaiset olekaan ainoita häiriön aiheuttajia täällä, vaan kyllä täälläkin osataan jopa raiskata ja tappaa!

        Hottiksia (oliko ne näitä homo miehiä) en ole katsonut, kuten en myöskään Huutokauppakamaria kuin sattumoisin mainosten ajan. Sitä jäin harmittelemaan, kun en katso mainoksia, mutta luin jostain lehdestä, että siellä oli tehty oikein "ylläripylläri", siis aito kosinta? On se ollut melkoinen ylläri, vai onko sittenkää?

        Siihen uskon, että tämä kosinta oli yllätys ilman lavastusta.

        Hottikset menee yli minun käsityskykyni, taidan olla liian vanha?
        Poliisit ohjelma panee ajattelemaan kuinka paljon vähemmän poliiseilla olisi työtä jos viinaa ei olisi keksitty. Lähes kaikissa hälytyksissä on alkolla osuutta.
        Katselen joskus netistäkin ohjelmia, mutta en ole kovin valikoiva, katson jotain nukkumaan ruvetessa ja vaihdan sitten äänikirjaan.
        Yhden illan osalle tulee murhia ja väkivaltaa liikaakin jos katselee Friin myöhäisohjelmia.


    • pohjolan-yöstä-kerran-
    • Entunne-entiedä

      Mikä / kuka Palsanmäki ?

    • http://www.iltalehti.fi/viihde/2016011520967957_vi.shtml
      Siinä tuli jo toinen Venla.
      Kyllä aitous on valttia suomalaisten keskuudessa.

    • siilimuori3

      Lupsakka toisiaan ilmiselvästi ymmärtävä pariskunta käsikirjoitetussa ohjelmassa. Ymmärrettävää että menestys saa kateutta aikaan ihmisissä. Hyvä he :).

    • mammallekin

      Yksi harvoista ohjelmista, jossa ei väkivaltaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe