miks tuo Palsanmäki on niin esillä parhaaseen

taranieminen

katseluaikaan? Ei sykähdytä yhtään. Ja sen suhtautuminen vaimoonsa ärsyttää.

27

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleehalvaksi

Täyteohjelmaa

• päre_liian_kuivana

Selvästikin kuherruskuukausi jo kekkosen ajoilta. Naisensa tekis viisaasti kun pitäis vaikka sapattikuukauden

• hempppavvn

vähän liian itseensä täynnä oleva sälli!
      Näitähän on, joka sarjassa.
      Kompastuu vielä omaan nokkeluteensa, kuten on näinä päivinä nähty.
      Esim. Stubb.
      Hieman nöyryyttä miehet!
      Joka kuuseen kurkottaa se katajaan....

• osta.uusi.tv

sullako vain yksi kanava tveessä

• Kanavansa-vartija

Minullapa on telkkarissa vain yksi kanava. Se toimi Off napista ja sen nimi on tv-pimeä, musta ruutu.
        On etuoikeus, että kaikki tarpeellinen ja tarpeeton löytyy netistä. Tv on jo täysin ylimääräinen härpäke.
        Muistaako kukaan kun Pelle Miljoona lauloi jo v 1978-1979 että, "teevee on kuin weecee sen ulosteet pahalle haisee ei tarvitse kuin nappia painaa niin paskaa lentää aina"

• Vanhana avioliiton veteraanina sanoisin et Palsanmäki menis silmää räpäyttämättä vaikka valkkiaan jos vaimon etu sitä vaatis.

• Minäkin olen sitä mieltä että he ymmärtävät toisiaan, omintakeista huumoria.
        Kävin suomea kierrellessäni viime kesänä katsomassa yhden huutokaupan kun sattui matkan varrelle. En ostanut mitään, mutta hyvät kahvit ja kahvileivät oli.

• Kalsari-käki-näki

Nyt puhutte nimestä joka on täyttä hepreaa, niin no monet muutkin nimet jos kysymys on jostain kusishömppä pinnallisista teevee ohjelmista.
      Oliko mitään uutta viimeisimmissä uutisissa?

• rantasuomalainen

Nyt haluu tietää mikä Palsamäki? tässä kylässä on yx helvetin itseään täynnä oleva Palsamäki. Ei kai vaan sama heppu? Laittakaa linkki johonkiin ohjelmaan, koska itse en juurikaan telkkua avaa, muuta kuin uutisiin.

• etsi.itse

Ohjelman nimi on Huutokauppakeisari.

• Kalsari-käki-näki

Tjaa sellainen. No tuon nimisestä ohjelmasta olen lukenut että kuullut, vaan en ole nähnyt yhtään jaksoa kun ei kuulu mielenkiintoni kategorioihin.

• etsi.itse kirjoitti:

Ohjelman nimi on Huutokauppakeisari.

Tosi mukava ohjelma tämä huutokauppakeisari. Mitäs työ näin sympaattista ja harmitonta kaveria arvostelette. Erittäin mukava ja toisistaan tykkäävä pariskunta, niin miksi heitä morkata. Toivottavasti uusia jaksoja tulee lisää ja saamme nauttia niistä.

• etsi.itse
        metsämies61 kirjoitti:

Tosi mukava ohjelma tämä huutokauppakeisari. Mitäs työ näin sympaattista ja harmitonta kaveria arvostelette. Erittäin mukava ja toisistaan tykkäävä pariskunta, niin miksi heitä morkata. Toivottavasti uusia jaksoja tulee lisää ja saamme nauttia niistä.

Minä en moiti en arvostele tykkään ohjelmasta ja Akista ja Helistä.

• Tykkäsin katsoa kun Palsanmäet olivat Espanjassa.
      Ovat niin aitoja ihmisiä että tulin hyvälle tuulelle. Flunssakin helpotti kun sai nauraa.

• melkein.myötähävetti

Vaan aivan kammottavat kuteet molemmilla yllään.

• lyhyest-ydi-mekkäästi

Tyylittömiltä umpijunteilta ei voi odottaa enempää. Läskiongelmien lisäksi.

• Minulla ei ole tarvetta korostaa erinomaisuuttani muita aliarvioimalla.
        Heli on aidosti herttainen, huomasin kun kävin huutokaupassa viime kesänä, Akilla on ollut onnea kun löysi hänet suomi 24 treffipalstalta.
        Akille on käsikirjoitettu jonkinlaista äijäilyä.
        Jokainen on ollut joskus ensimmäistä kertaa lentokoneessa, itsekin olin vähän päälle kolmekymppinen.

• hauskasti

Lentokoneen laskeuduttua Palsamäki kiitteli lentoemoa, "tenat pysy kuivina "

• Hyvä ohjelma minun mielestäni, vaatimattomus heitä kaunistaa. Huomaa, että ohjelma on käsikirjoitettu. Voi jopa arvata etukäteen jutut, esim Markun remonttien vaikeudet.
      Tulen jatkossakin kaikki katsomaan, vaikka paljon siinä on jo toistoa.

• Ouninpohja2000

Hottikset ja Huutokauppakeisari sekä Poliisit.

Jouluaaton ohjelmapalvelua.

• mihin-uskoisi

Ouninpohja2000

Kuinkas monta kanavaa sinulla on telkkarissa ja osaatko katsoa netistä mitään? Osaatko lukea jotain hyvää kirjaa? Lue esim. Remeksen "Jäätävä helvetti", niin tiedät, mitä tulee tapahtumaan?:)))Ai niin, kirjastot on kiinn!

Minä usein katselen noita Poliisi-jaksoja, joten on myös jonkinlainen käsitys, että ei ne pakolaiset olekaan ainoita häiriön aiheuttajia täällä, vaan kyllä täälläkin osataan jopa raiskata ja tappaa!

Hottiksia (oliko ne näitä homo miehiä) en ole katsonut, kuten en myöskään Huutokauppakamaria kuin sattumoisin mainosten ajan. Sitä jäin harmittelemaan, kun en katso mainoksia, mutta luin jostain lehdestä, että siellä oli tehty oikein "ylläripylläri", siis aito kosinta? On se ollut melkoinen ylläri, vai onko sittenkää?

Siihen uskon, että tämä kosinta oli yllätys ilman lavastusta.

• mihin-uskoisi kirjoitti:

Ouninpohja2000

Kuinkas monta kanavaa sinulla on telkkarissa ja osaatko katsoa netistä mitään? Osaatko lukea jotain hyvää kirjaa? Lue esim. Remeksen "Jäätävä helvetti", niin tiedät, mitä tulee tapahtumaan?:)))Ai niin, kirjastot on kiinn!

Minä usein katselen noita Poliisi-jaksoja, joten on myös jonkinlainen käsitys, että ei ne pakolaiset olekaan ainoita häiriön aiheuttajia täällä, vaan kyllä täälläkin osataan jopa raiskata ja tappaa!

Hottiksia (oliko ne näitä homo miehiä) en ole katsonut, kuten en myöskään Huutokauppakamaria kuin sattumoisin mainosten ajan. Sitä jäin harmittelemaan, kun en katso mainoksia, mutta luin jostain lehdestä, että siellä oli tehty oikein "ylläripylläri", siis aito kosinta? On se ollut melkoinen ylläri, vai onko sittenkää?

Siihen uskon, että tämä kosinta oli yllätys ilman lavastusta.

Hottikset menee yli minun käsityskykyni, taidan olla liian vanha?
        Poliisit ohjelma panee ajattelemaan kuinka paljon vähemmän poliiseilla olisi työtä jos viinaa ei olisi keksitty. Lähes kaikissa hälytyksissä on alkolla osuutta.
        Katselen joskus netistäkin ohjelmia, mutta en ole kovin valikoiva, katson jotain nukkumaan ruvetessa ja vaihdan sitten äänikirjaan.
        Yhden illan osalle tulee murhia ja väkivaltaa liikaakin jos katselee Friin myöhäisohjelmia.

• pohjolan-yöstä-kerran-
    • Entunne-entiedä

Mikä / kuka Palsanmäki ?

• siilimuori3

Lupsakka toisiaan ilmiselvästi ymmärtävä pariskunta käsikirjoitetussa ohjelmassa. Ymmärrettävää että menestys saa kateutta aikaan ihmisissä. Hyvä he :).

• mammallekin

Yksi harvoista ohjelmista, jossa ei väkivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3996
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1087
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe