Kuulokevahvistin jossa DAC 24bittiä/96 KHz kytketty TVn optiseen ääni lähtöön ja Ylen HD kanavien äänet kuuluvat pelkkänä räpätyksenä. Kaikki muut äänilähteet siis Blue Ray soitin, DVD, CD, sama TV SD kanavat, tietokone USB liitäntä josta mp3 tai FLAC tai CD ääntä ja aina hyvin kuuluu.
Onko tuo DAC alimitoitettu HD kanavien äänen kuunteluun?
Ylen HD lähetykset ja dac
Ihmetteleväihminen
2
2203
Vastaukset
- 23ewdscx
Ylen HD-kanavien ääni tulee Dolby Digitalina. Kuulokevahvistimessa ei varmaankaan ole dekooderia. Vaihda TV:n ääniasetuksista Dolby tms. -> LPCM, stereo tai vastaavaan. Osassa Ylen ohjelmia Dolby Digital on 5.1-tilaäänenä ja muunnos 2.0-stereoksi tarvitaan pelkästään senkin takia kuulokkeille.
- Kiitteleväihminen
Jep. Kokeilun tuota asetusta digitaalinen äänilähtö tilasta automaattinen tuoksi LPCM: ja se auttoi, nyt kuuluu Ylen HD kanavat kuulovahvistimen kautta kuten pitääkin. Kiitoksia neuvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069