Paska skeidalaatu näkyy myös paperinohuissa ruostuvissa pelleissä. Oikein pahaa teki kun näin huoltsikalla kun skeidisti ihan kevyen näköisesti painoi taaviansa konepellin kiinni lisättyään öljyä ja pissapojan nestettä ja vettä siihen itäritsaansa. Se konepelti piti sellaisen napsauksen/paukahduksen ja siihen tuli lommo.
Skeidisti avasi uudelleen konepellin ja yritti pullauttaa sen takaisin muotoonsa painamalla pelliä sieltä alapuolelta. Itse istuuduin mukavaan isoon tehokkaaseen länsiautooni ja ajoin komeasti kaasuttaen paikalta pois.
Skeidataavian paperipeltinen konepelti meni ryttyy
13
112
Vastaukset
- poikaparka
Tietämätön trollipelle voisi käväistä ruotsalaisen ViBilägaren nettisivustolla katsomassa rostest-sivut Skodan osalta... Ai, niin nehän ovat vieraalla kielellä, joten unohda koko juttu omalta osaltasi.
- paska_on_kakkaa_on_skoda
Käy itse vaan ruotsin nettisivuilla, taidat olla vähän "ruåtsalainen" muutenkin. Turha nimitellä aloittajaa,joka puuttui vakavaan ongelmaan. Toki skodauskovaiset haluaisivat että kyseistä huijari merkkiä ylistettäisiin, mutta kun täällä halutaan kertoa totuus- eikä "totuutta" joka koostuu valehdelluista päästöarvoista ja maksetuista "testivoitoista"
- jormazzz
paska_on_kakkaa_on_skoda kirjoitti:
Käy itse vaan ruotsin nettisivuilla, taidat olla vähän "ruåtsalainen" muutenkin. Turha nimitellä aloittajaa,joka puuttui vakavaan ongelmaan. Toki skodauskovaiset haluaisivat että kyseistä huijari merkkiä ylistettäisiin, mutta kun täällä halutaan kertoa totuus- eikä "totuutta" joka koostuu valehdelluista päästöarvoista ja maksetuista "testivoitoista"
Juu. Rinnakkaistotuus. Siitä kerrotaan. Ja sitä ei tarvitse perustella.
- jormazzz
jormazzz kirjoitti:
Juu. Rinnakkaistotuus. Siitä kerrotaan. Ja sitä ei tarvitse perustella.
Kyllä se on kuule ihan tämä peräkkäistodellisuus, ei rinnakkais.
Ensin skeidatehdas ja skeidakonttori valehtelee päästöarvot, maksaa "testivoitot", jättää olellisia viimeistelyvaiheita prosessissa skeidatehtaalla tekemättä, käyttää halppis osia. Tämä todellisuus on jonon ensimmäisenä.
Perässä tulee sitten se, että skodat hajoaa ja merkin jo ennestäänkin alhainen ja halpalaatuinen imago kärsii, ja huijaukset tulevat laajaan tietoisuuteen, vw:n osakkeen arvo romahtaa, juristeille raha nauraa.... tämä todellisuus tulee perässä.
Ymmärrän kyllä että skodajormat haluaisivat rinnakkaistodellisuutta, ja ehkä he elävätkin sellaisessa kun eivät tiedosta tosiasioita, eivätkä näe millainen paska skeida oikeasti on. - jormazzz
jormazzz kirjoitti:
Kyllä se on kuule ihan tämä peräkkäistodellisuus, ei rinnakkais.
Ensin skeidatehdas ja skeidakonttori valehtelee päästöarvot, maksaa "testivoitot", jättää olellisia viimeistelyvaiheita prosessissa skeidatehtaalla tekemättä, käyttää halppis osia. Tämä todellisuus on jonon ensimmäisenä.
Perässä tulee sitten se, että skodat hajoaa ja merkin jo ennestäänkin alhainen ja halpalaatuinen imago kärsii, ja huijaukset tulevat laajaan tietoisuuteen, vw:n osakkeen arvo romahtaa, juristeille raha nauraa.... tämä todellisuus tulee perässä.
Ymmärrän kyllä että skodajormat haluaisivat rinnakkaistodellisuutta, ja ehkä he elävätkin sellaisessa kun eivät tiedosta tosiasioita, eivätkä näe millainen paska skeida oikeasti on.Käytä sinä Kyykkyloordin omaa nickiä täällä Rinnakkaistodellisuudessa, kiitos!
Ps. Ja hellitä riehumasta, ettei jakohihna katkea ja tule iso remppa. Voit saada vaikka kierrätetyn yläpään siinä samalla...;) jormazzz kirjoitti:
Käytä sinä Kyykkyloordin omaa nickiä täällä Rinnakkaistodellisuudessa, kiitos!
Ps. Ja hellitä riehumasta, ettei jakohihna katkea ja tule iso remppa. Voit saada vaikka kierrätetyn yläpään siinä samalla...;)Minähän käytän! Mitäs nimimerkkiä sinä käytät? Miksi käytät nickiäni ?? terveisin OIKEA jormazzz . Omasta skodastani kun meni jakopää niin tuli iso remppa. Sellaista se skeidailu on, jännittää, usein kakka housuissa saa ajella ;)
- jormazzz_Original
jormazzz kirjoitti:
Minähän käytän! Mitäs nimimerkkiä sinä käytät? Miksi käytät nickiäni ?? terveisin OIKEA jormazzz . Omasta skodastani kun meni jakopää niin tuli iso remppa. Sellaista se skeidailu on, jännittää, usein kakka housuissa saa ajella ;)
Jos Sinulla on kakat housussa ja toisten nickit mielessä, minkä sille sitten.
Tällä palstalla rekisteröityvät vain, tiedäthän, Rinnakkaistodellisuudesta kirjoittavat Kyykloordit.
- vaarallinen_leikki
Aloittajalle, älä syö niitä kärpässieniä enään.
- niin-yleistä-vikaaa
Joo, tuo on aina konepelti ongelma. Onko peltiä ollenkaan vaiko sitä pähkinäpussin alumiinifoliosta puristettua seosta. Harmittaahan se varmaankin skodakuskia, mutta luulen että he ovat tottuneet harmiin, häpeään ja huonotasoiseen laatuun. On ne huippurohkeita(?) nuo skeidakuskit kun heittävät rahansa hukkaan, vai luulivatko halpuutetuksi audiksi skodaansa. Ei voi tietää.
- huonoTrollausJälleen
Jos omistaa ja on omistanut autoja, niin tietää ettei yhdenkään nykyauton konepeltiä saa painaa kiinni, vaan se pitää pudottaa riittävältä korkeudelta. Tämä kerrotaan jokaisen auton ohjekirjassa. Nykyiset konepellit merkistä riippumatta ei välttämättä kestä painamista. Mieleen tulee eräskin Mazda tuossa 90-luvun lopulta jossa ihan jokaisessa yksilössä oli sormen painaumat takakontin kannessa, oli sen verran pehmeää laatua ja silloin.
- jormazzz_Original
"Turha nimitellä aloittajaa,joka puuttui vakavaan ongelmaan. "
Trollia on paha mennä neuvomaan, kun Rinnakkaistodellisuudessa konepelti ihan varmasti suljetaan painamalla ja "länsiautoissa" pelti kestää sen.
Todellisuudessa vepsukka-vöpsykkä Kyykkyloordi puuttuu vain oman päänsä ongelmiin. - TurboSkoda
Omistin 1980-luvulla Mazda 323:n, jossa todellakin oli paperinohuet pellit. Silloinen vaimoni pukkasi pakarallaan apukuskin oven kiinni sillä seurauksella, että oven pelti meni lommoille. Ei siitä perheriitaa tullut. Irrotin kuitenkin ovipahvin, ja totesin vaan, että jopas on heppoinen peli. Uudehkon Mazdan tekniikka pelasi kuitenkin ihan hyvin, joten ajelin sillä melkein 3 vuotta, ennen kuin vaihdoin eurooppalaiseen merkkiin.
Minä olen oikea alkuperäinen jormazzz ja tuo toinen on joku nimimerkki-erkki-varas.
Omassa skodassani ei ole ikinä mitään vikaa, tietäkää se. Ja se on audi halpuutettuna. Oman skodani konepellin joudun aina sulkemaan niin että istun sen päälle koko 140 kg:n massallani, menee se siitä ehkä vähän lyttyyn mutta kun se ei sulkeudu kunnolla, mekanismi viallinen. Skodahuolto sanoo että ei ole vika vaan ominaisuus, uskon Skodaan, ja kaikkivaltiaaseen Skodahuoltoon -ja -myyjään.
t. uskis-jormazzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1553931Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,913316SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.932701Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2812528Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392276Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1091956- 421039
- 951018
- 53889
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16840