Peppukarvat

CkvG

Millä sais helposti karvat pois pepusta? Onko esim. Veetin karvanpoistosprayt käteviä tähän, kun sellasta mietin... Olisko netissä jotain ehdotuksia?

31

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliiiiini

Blitz blank-karvanpoistovoide on tosi hyvää, tarkotettu just intiimialueen sheivaamiseen. Veetin karvanpoistovoide ärsytti vahvuutensa takia ainakin mun ihoa..

• CkvG

Mulla on aika herkkä iho, joten luulen, että tuokin ärsyttää mun ihoa. Onko jotain helppoa, nopeeta, tehokasta ja samalla herkälle iholle soveltuvaa? En uskalla edes koittaa höylällä, eikä varmaan kannata, varsinkaan tällaisen herkkäihoisen. Ja muutenki vaikeeta höylällä.

• CkvG kirjoitti:

Mulla on aika herkkä iho, joten luulen, että tuokin ärsyttää mun ihoa. Onko jotain helppoa, nopeeta, tehokasta ja samalla herkälle iholle soveltuvaa? En uskalla edes koittaa höylällä, eikä varmaan kannata, varsinkaan tällaisen herkkäihoisen. Ja muutenki vaikeeta höylällä.

Kokeille polttaa ne :D Eikö niin tehty aikana ennen ihmeaineita...

• CkvG

V*ttuilu taitaa olla sun toinen nimes...

• jdiasudiow

Ei, asiamies Aapo vain kertoo mitä pedobearnick tekee kaltasillesi pikkupojille.

• Aapo taas osoitti asiallisuutensa näköjään ihan kahdella aliaksellaan ja pääsi lempiaiheeseensa, eli pikkupoikiin. Ja taas meni yksi ketju herran takia pilalle.

• peepingtommi1 kirjoitti:

Aapo taas osoitti asiallisuutensa näköjään ihan kahdella aliaksellaan ja pääsi lempiaiheeseensa, eli pikkupoikiin. Ja taas meni yksi ketju herran takia pilalle.

Sinulle riitti yksi rekisteröitynyt "alias" jolla ilmaisit olevasi skitsofrenia paranoid tapaus :) sen lisäksi olet useilla postauksilla osoittanut omaavasi muitakin psykoottisia reaktioita aika lupaavasti :)
        Minkä minä voin sille että olet pikkupojista kiinnostunut, ainahan tuot ne ja pedofiilian esille, montako postausta sinulla on sellaista jossa et mainitse niitä ?

• aapolappi kirjoitti:

Sinulle riitti yksi rekisteröitynyt "alias" jolla ilmaisit olevasi skitsofrenia paranoid tapaus :) sen lisäksi olet useilla postauksilla osoittanut omaavasi muitakin psykoottisia reaktioita aika lupaavasti :)
        Minkä minä voin sille että olet pikkupojista kiinnostunut, ainahan tuot ne ja pedofiilian esille, montako postausta sinulla on sellaista jossa et mainitse niitä ?

Oi voi, kun se oma lääke on niin kitkerää :D :D :D Sitä saa joskus mitä tilaa. Aaponeiti on jo 4v alkanut häpykarvojaan ajelemaan näemmä, se mikään ukko ole. Käyttyätyy kuin 4v uhmaikäinen pikkulikka :) Jos nyt taas aloitetaan aapon lempilaulu oikein kuorossa :D

Ei ole skitsofreniaa tmv, sinulla ne äänet käskee tekemään aliaksia, etkä edes tiedä mitä ne tekevät :D Eikä ole kyllä muitakaan sairauksia, sorry vaan, paitsi allergia nuha kesäisin. Vaikkei asia sinulle kuulu.

Usko jo, minua ei kiinnosta pedofilia, sinulle se on pakkomielle, kun taas sen tuot ihan itse esiin. Ketään muu ei ole asiaa ketjussa tuonut esiin, vain sinä ja se oma hanihomokultasi, eli vasen kätesi :D

• Sorry vaan, mutta luepas vähän tarkemmin ja opettele sisäistämään luettu. Turhaan taas vääristelet sanomisiani. Sanoin sinun käyttäytyvän kuin 4v, en sinun olevan. Siinä on aika iso ero, jos nyt homeinen lanttusi sen tajuaa edes.

Ai missä haaveilen pikkupojista? Sinähän se koko ajan peodfiliasta puhut joka ketjussa, muita ei aihe kiinnosta yhtään. Itse haukut minua sekä Bear_nick2:sta koko ajan pedofiiliksi, vaikka kumpikin on sanonut ettei aihe voisi vähempää kiinnostaa. Silti jatkat aina aiheesta vaahtoamista. Toinen suosikkisi yhteen hetkeen oli eläimiinsekaantumisesta jauhaminen. Kyllä epäilys herää, että kohdallasi on puhe siitä mistä puute. Toivottavasti näin ei ole, mutta kyllä taipumuksesi alkavat juttujesi valossa epäilyttää jo.

Sorry vaan, mutta luepas vähän tarkemmin ja opettele sisäistämään luettu. Turhaan taas vääristelet sanomisiani. Sanoin sinun käyttäytyvän kuin 4v, en sinun olevan. Siinä on aika iso ero, jos nyt homeinen lanttusi sen tajuaa edes.

Ai missä haaveilen pikkupojista? Sinähän se koko ajan peodfiliasta puhut joka ketjussa, muita ei aihe kiinnosta yhtään. Itse haukut minua sekä Bear_nick2:sta koko ajan pedofiiliksi, vaikka kumpikin on sanonut ettei aihe voisi vähempää kiinnostaa. Silti jatkat aina aiheesta vaahtoamista. Toinen suosikkisi yhteen hetkeen oli eläimiinsekaantumisesta jauhaminen. Kyllä epäilys herää, että kohdallasi on puhe siitä mistä puute. Toivottavasti näin ei ole, mutta kyllä taipumuksesi alkavat juttujesi valossa epäilyttää jo.

Miksi minä en voi muutella teidän sanomisia kun te bearin kanssa teette sitä ja jatkuvasti ettekä edes myönnä sitä, juuri siksi olenkin viime päivinä tehnyt sitä että sinäkin tajuaisit mitä itse teet .. mutta tuskin siitä sinä tajuat sitä... no siinähän sinä haaveilit "peepingtommi1

4.12.2015 12:43

Aapo taas osoitti asiallisuutensa näköjään ihan kahdella aliaksellaan ja pääsi lempiaiheeseensa, eli pikkupoikiin. Ja taas meni yksi ketju herran takia pilalle."

Kyllä se niin on että sinä ja bear siitä jatkusti keuhkootte.

• aapolappi kirjoitti:

Miksi minä en voi muutella teidän sanomisia kun te bearin kanssa teette sitä ja jatkuvasti ettekä edes myönnä sitä, juuri siksi olenkin viime päivinä tehnyt sitä että sinäkin tajuaisit mitä itse teet .. mutta tuskin siitä sinä tajuat sitä... no siinähän sinä haaveilit "peepingtommi1

Aapo taas osoitti asiallisuutensa näköjään ihan kahdella aliaksellaan ja pääsi lempiaiheeseensa, eli pikkupoikiin. Ja taas meni yksi ketju herran takia pilalle."

Kyllä se niin on että sinä ja bear siitä jatkusti keuhkootte.

Sinulta se on opittu se sanomisten muuntelu ja vääntäminen omiin tarkoitusperiin sopivaksi :D Ja sinähän se täällä oikein vauhkoat taas olan takaa tapasi mukaan

Sinulta se on opittu se sanomisten muuntelu ja vääntäminen omiin tarkoitusperiin sopivaksi :D Ja sinähän se täällä oikein vauhkoat taas olan takaa tapasi mukaan

Ja siinä olet aina ollut oikeassa :)

• Aapo parka näemmä taas selvinpäin, kun tulee tuttua aapon ripulia tänne. Miten tämä liittyy aiheeseen? Peepingtommin olet kertonut jo Astron-, eli sinun, rekisteröineen. Ja et edes tiedä vasemman kätesi olevan Astro :D Kaikki, jotka ovat eri mieltä kanssasi, ovat heti tulilinjallasi ja syytät milloin mistäkin.

Millä herra todistaa väitteensä taas kerran? Olet yksinkertaisesti mielisairas, katkera vanha kurppa, joka yksin nillittää koneellaan, kun ei muuta elämää ole :D Kannattaisi hakea apua niihin psyykeongelmiin, eiköhän "Espanjassakin" joku edes yritä auttaa, kunnes toteaa ettei sinua reppanaa pysty edes auttamaan.

Ei kuule pää ole sekaisin ollut vuosiin, kun ei se kahvista mene :D

Aapo parka näemmä taas selvinpäin, kun tulee tuttua aapon ripulia tänne. Miten tämä liittyy aiheeseen? Peepingtommin olet kertonut jo Astron-, eli sinun, rekisteröineen. Ja et edes tiedä vasemman kätesi olevan Astro :D Kaikki, jotka ovat eri mieltä kanssasi, ovat heti tulilinjallasi ja syytät milloin mistäkin.

Millä herra todistaa väitteensä taas kerran? Olet yksinkertaisesti mielisairas, katkera vanha kurppa, joka yksin nillittää koneellaan, kun ei muuta elämää ole :D Kannattaisi hakea apua niihin psyykeongelmiin, eiköhän "Espanjassakin" joku edes yritä auttaa, kunnes toteaa ettei sinua reppanaa pysty edes auttamaan.

Ei kuule pää ole sekaisin ollut vuosiin, kun ei se kahvista mene :D

En ole sellaista kertonut vaan olet itse päättänyt minun olevani peepingtommi/astro ja kuten teit samaa qruiserissa :)

Eikö oo pää ollut sekaisin vuosiin ja aikaisemmin oli sekaisin :D
        Eikö siitä saa olla sinun kanssasi eri mieltä ? Vai onko aina se sinun "totuus" ainut oikea ?
        Tietysti sinun mielestäni olenkin mielisairas jne olethan tuonnut sen satoja kertoja julki, ihan kaikki panee minua milloin missäkin laitoksessa :)

No eikö sinun pitäisi joskua jotain todistaa ? vai onko se minun aina tehtävä ?

Se oli astro joka itse sen rekisteröitymisen kertoi :D

• aapolappi kirjoitti:

En ole sellaista kertonut vaan olet itse päättänyt minun olevani peepingtommi/astro ja kuten teit samaa qruiserissa :)

Eikö oo pää ollut sekaisin vuosiin ja aikaisemmin oli sekaisin :D
        Eikö siitä saa olla sinun kanssasi eri mieltä ? Vai onko aina se sinun "totuus" ainut oikea ?
        Tietysti sinun mielestäni olenkin mielisairas jne olethan tuonnut sen satoja kertoja julki, ihan kaikki panee minua milloin missäkin laitoksessa :)

No eikö sinun pitäisi joskua jotain todistaa ? vai onko se minun aina tehtävä ?

Se oli astro joka itse sen rekisteröitymisen kertoi :D

Ethän sinä tunnusta asiaa, kuten et mitään muutakaan tekoasi Gille/Waltheri/Pellenperkele/Pellenperkele jne. Kaikki olivat eri sivupersooniesi profiileja siis?

Ei ole ollut sekaisin kuule missään vaiheessa, kun kofeiini ei tee samoja temppuja kuin alkoholi. Sitä sinun kannattaa kuluttaa, kun kännissä sinulta tulee ainoat järkevät viestit :D

Saa toki olla eri mieltä, en ole kieltänyt missään vaiheessa. Oletan enemmänkin eriävän mielipiteen olevan muuta kuin sinun tyylisi: olet hullu, yhteiskunnan sossupummi ja mitäs muita näitä eriäviä mielipiteitäsi täällä onkaan luettu :D

Sitähän levyä olet itse kuluttanut täällä jo puhki vuosikaudet muiden suosikkiesi kanssa kilpaa :D

Mitähän minun pitäisi todistaa?

Ai kato, sivupersoonasi keskustelevat keskenään :D

• Olipa erittäin asiallista peepparin sekoilut :)

• RRRRNRRRN

Kyllä lähteee.... nimittäin moottorisahalla.

• EIpoisteta

Miksi ihmeessä ne persekarvat pitäisi poistaa. Ne kuuluvat sinne ja ovat kiihottavan näköisiä. Jokin ajan kuluttua sinne tulee vain turhaan sänki kun niitä jatkuvasti poistaa

• Harmi, että peepingtommi1:n aloitti tapaansa mukaan tuttuun tyyliinsä pilamaan tämänkin keskustelu malliin :
      peepingtommi1
      Aapo taas osoitti asiallisuutensa näköjään ihan kahdella aliaksellaan ja pääsi lempiaiheeseensa, eli pikkupoikiin. Ja taas meni yksi ketju herran takia pilalle.

• jdiasudiow

Piippari-raverin perskarvat meni solmuun.

• jdiasudiow kirjoitti:

Ja aapon oma vasen käsi vastasi varapäreellään :D

• jdiasudiow kirjoitti:

Taisi polttaa happisahalla ne solmut auki :) ainakin päreet siltä palo sen lisäksi ja vieläpä varapäreetkin ku ihan paranoid puolensa pamahti jälleen esiin :D

• aapolappi kirjoitti:

Taisi polttaa happisahalla ne solmut auki :) ainakin päreet siltä palo sen lisäksi ja vieläpä varapäreetkin ku ihan paranoid puolensa pamahti jälleen esiin :D

Kyllä se Black Sabbathin Paranoid soi yksinomaan sinulla korvien välissä varapäreeltä toiselle :D

• Saitko karvat poistumaan ?

• Karvojen poisto ei auta, jos siellä pyllyssä on hiekkaa, kuten vaikka aapolla ja peepparilla.

• Eikö sulla ole sitten ?????

• homppelihoi

Ei bearilla ole hiekkaa pyllyssä, sen hiekkalaatikolla raiskaamat pojat nuoli sen pyllyn puhtaaksi.

• homppelihoi kirjoitti:

Ei bearilla ole hiekkaa pyllyssä, sen hiekkalaatikolla raiskaamat pojat nuoli sen pyllyn puhtaaksi.

Homppe lihoi:lle on tuo peppukyrvät -keskustelu hiekkalaatikoksi. Samoin aapolle, koska tehän olette perskärpäsinä täällä jatkuvasti.

Aapo-parka vaan ei virtuaalipippelikateuksissaan voi kirjoittaa minnekään semmoiseen keskusteluun, jonka olen aloittanut :DDDDD koska peniskateuksissaan ei voi sietää, että mulla olisi pidempi :DDDDDD

Ei mulla ole hiekkaa pyllyssä. Teillä sitä riittää sinne vaginankin puolelle ;D ja varmaan on hyllyvien manboobsienkin alla.

• bear_nick2 kirjoitti:

Homppe lihoi:lle on tuo peppukyrvät -keskustelu hiekkalaatikoksi. Samoin aapolle, koska tehän olette perskärpäsinä täällä jatkuvasti.

Aapo-parka vaan ei virtuaalipippelikateuksissaan voi kirjoittaa minnekään semmoiseen keskusteluun, jonka olen aloittanut :DDDDD koska peniskateuksissaan ei voi sietää, että mulla olisi pidempi :DDDDDD

Ei mulla ole hiekkaa pyllyssä. Teillä sitä riittää sinne vaginankin puolelle ;D ja varmaan on hyllyvien manboobsienkin alla.

voi voi en nyt minäkään kaikkialle kerkiää vaikka luulisi, ainakin piipittäjätommin mukaan kirjaillen jopa useilla "paranoid-aliaksilla" näin synkkänä sunnuntaina :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe