Hyvä otsikko

12332

Mä oon niin turhautunut.. Menin taas ihastumaan varattuun, tekisin kyllä mitä vaan että saisin hänet omakseni.. Tuntuu että sydän repeää rinnasta, hurjin ihastuminen moneen moneen vuoteen. Eikä tätä asiaa helpota se että itse seurustelen, tosin erittäin laimeassa liitossa josta olisin valmis lähtemään jos mulle näytettäisiin vihreää valoa toisesta suunnasta..

9

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsytys

Taas?? On sinullakin harrastus.
      Tee laimeasta kiihkeää mieluummin ja lopeta varatun perään hinguminen.

• Olet typerä.

• Aina saa lukea näitä samoja lurituksia. Tai sitten pennut hakevat seksiseuraa/ruinaavat kikkiä. Mitään muuta ei koko saitilla enää ole.

• 818

Katkerat ämmät ja ukot narisee kun ei itse saa parisuhdetta aikaiseksi, netissä kyllä parjataan muita ja itse tehtäisiin aina paremmin.. Kyllä se nyt vaan niin on että ei ole mitään järkeä jäädä parisuhteeseen missä ei ole enää mitään jäljellä. Ja mitä sitten jos toinen vaan sattuu kolahtamaan ja kovaa? mistä tiedätte mitä aloittajan ja tuon henkilön välillä on tapahtunut?

• Näitä samoja ketjuja on joka puolella ja vain mainitsemiini keskusteluihin törmää. Ovatko nämä keskusteluja? Eivät. Olenko katkera? En. Olen ihan tyytyväinen erottuani omasta suhteestani. Onko tämä oikea palsta kirjoittaa aina näitä? Eikö palsta ikävä olisi oikeampi osoite?

• 101

Tarviiko niitä lukea? Ei. Teetkö niin? Kyllä. Miksi? Omasta tahdosta.

• ärsyyntynyt

Väärin meni, en ole katkera vaan ärsyyntynyt. Sanon mahdollisimman kiltisti aloittajan tapaisille irl, mutta ei tunnu menevän millään jakeluun. Siksi toivon täällä että he keskittyisivät varattuina vapaisiin tai mieluummin kumppaniinsa, ettei minun tarvitse sanoa ap-kaltaisille pahasti ja siten toimia vastoin luontoani.

• Hopl24

Mä antaisin sulle neuvon ja se neuvo on sellainen, että lopeta muiden ihmisten elämän kyttääminen ja siihen puuttuminen ja ala elämään sitä sun omaa elämää ja keskity siihen samalla intressillä kun irl etsit ihmisiä joille voit asiasta sanoa. Ei vittu mä en tajua ihmisiä joita voi kiinnostaa puuttua muiden elämään noin paljon.. 8-)

• ärsyyntynyt
        Hopl24 kirjoitti:

Mä antaisin sulle neuvon ja se neuvo on sellainen, että lopeta muiden ihmisten elämän kyttääminen ja siihen puuttuminen ja ala elämään sitä sun omaa elämää ja keskity siihen samalla intressillä kun irl etsit ihmisiä joille voit asiasta sanoa. Ei vittu mä en tajua ihmisiä joita voi kiinnostaa puuttua muiden elämään noin paljon.. 8-)

Lue tällä kerralla kaikki valot päällä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      157
      7721
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      227
      5759
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4638
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4246
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      77
      3968
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      32
      3918
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3001
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      109
      2936
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2433
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      120
      2370
    Aihe