Olen 11.v. Puoli kolmen aikoihin aamuyöstä kuulin ryminää. Huomasin että rottani olivat taas tiputtaneet "talonsa" ja menin laittamaan sen paikalleen. Kun pesin kädet, niin huomasin että toisessa kädessä on verta. Se ei voinut tulla minusta joten juoksin huoneeseeni. Millalta roikkuu kynsi sen varpaasta! Apua! Mitä teen?! Vienkö sen huomenna eläinlääkäriin vai voinko auttaa pikkuistani itse?!
kynsi irti! apua!
rottapulassa
2
138
Vastaukset
- kertovatkyllä
Soita el, ja kysy.
- Sedä
Ei ole vaarallista, mutta kipeä Se varvas voi kyllä olla. Kynnen voi kokeilla leikata kokonaan irti ettei se häiritse. Voi olla että uusi kynsi kasvaa epämuodostuneena tai ei ollenkaan, mutta lemmikkielämään se ei vaikuta mitenkään :)
Mitään painavaa mökkiä ( puinen, keraaminen) ei kannata pitää häkissä pohjaa ylempänä, ettei tipu kenenkään niskaan. Riippikset ja kattoon kiinnitetty Sputnik on hyviä. Mutta kynsiä välillä katkeilee ilman sen kummempaa syytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954