Tappelut vastaanottokeskuksissa

väheneenoinkin

Olen sitä mieltä, että jos nämä turvapaikanhakijat keskenään tappelevat, ei poliisin pidä puuttua asiaan. Voivat sitten käydä korjaamassa ruumiit pois.

16

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piippeli

      Ei vaan tappelun jälkeen ampua henkiinjääneet loiset ja sen jälkeen paska pillarilla maakuoppaan

      • talvisodan.henkeä.niinkö

        Olisit valmis heittämään polttopulloja sekaan.


      • piippeli
        talvisodan.henkeä.niinkö kirjoitti:

        Olisit valmis heittämään polttopulloja sekaan.

        Polttopulloja olisin valmis heittämään joka vokkiin, mut antavat saatana saman rangaistuksen kun ihmistaposta, perkele ennenaikaan torakat sun muut tuholaiset sai listiä ilman sanktiota.


    • harmejane

      Kohta ne tulee mesoo kylille ja raiskaa sivussa!

    • roskasakki

      Taidanpa ilmiantaa kirjoituksenne Supolle. Menkää jonnekin muualle kirjoittelemaan sontaanne ja lietsomaan vihaanne. Tai menkää töihin, töitä Euroopassa riittää ellei niitä löydy sieltä peräkamarista.

      • heittäkäähiiteen

        Menehän sinä suvakki sinne väliin kun tappelevat, pääset ehkä hengestäsi. Jos Supo rupeaa kyttäilemään tämän palstan kirjoituksia, se on ihan hukassa. Tosi uhkaajien kimppuun pitäisi käydä, jos aihdetta. Minä olen eläkeellä, mutta mutta juuri nuo "turvapaikan" hakijat kyllä loput työtkin vie. Ja voisitko mainita niitä avoimia työpaikkoja suomalaisillekin. Ei nämä mamut kauan työpaikalla juhli. Jos perustavat oman yrityksen, minä en ainakaan osta heiltä mitään. Ei heillä ole tietoakaan hygieniasta.. Suvakit sitten ilmeisesti ostavat heiltä. Olisi kyllä kiva tietää kuinka moni suvakki on muuttanut mielensä. Myös se, että monikohan suvakki on raiskattu. Ei he anna tietoa, koska ovat muka niin suopeita ja jos jokin rikollinen teko heihin kohdistuu, niin mainehan siinä menee. Sehän on kuin itseään tyrkyttäisi kun sinne mamujen sekaan änkeää!


      • jäkeiletkö
        heittäkäähiiteen kirjoitti:

        Menehän sinä suvakki sinne väliin kun tappelevat, pääset ehkä hengestäsi. Jos Supo rupeaa kyttäilemään tämän palstan kirjoituksia, se on ihan hukassa. Tosi uhkaajien kimppuun pitäisi käydä, jos aihdetta. Minä olen eläkeellä, mutta mutta juuri nuo "turvapaikan" hakijat kyllä loput työtkin vie. Ja voisitko mainita niitä avoimia työpaikkoja suomalaisillekin. Ei nämä mamut kauan työpaikalla juhli. Jos perustavat oman yrityksen, minä en ainakaan osta heiltä mitään. Ei heillä ole tietoakaan hygieniasta.. Suvakit sitten ilmeisesti ostavat heiltä. Olisi kyllä kiva tietää kuinka moni suvakki on muuttanut mielensä. Myös se, että monikohan suvakki on raiskattu. Ei he anna tietoa, koska ovat muka niin suopeita ja jos jokin rikollinen teko heihin kohdistuu, niin mainehan siinä menee. Sehän on kuin itseään tyrkyttäisi kun sinne mamujen sekaan änkeää!

        Olet aika yksi niittinen


      • yksnieminenen

        Ihan asiallinen vastaus, Oli kerran Acerin maakunta tai vastaava ja siellä sodittiin vuosia/kymmeniä. Rauhanneuvotteluissa oli mukana jopa yksi entinen presidenttikin. Rauha tuli tsunamin myötä, eikä enää yhtään sotajuttua sieltä alueelta.
        Tämä vaan juttuna ettäjossain tappeleminen ja tappaminen on ollut loputonta monien sukupolvien ajan.


    • Kyllä minäkin antaisin matujen selvitellä omat välinsä. Meikäläisen pollarin väliin tulossa ei ole mitään rakentavaa. Luultavasti matujen molemmat osapuolet pitävät sitä turhana sekaantumisena ja vastakkaisen osapuolen puoltamisena.

      Jos pollarit joutuvat poistumaan uhattuina niin heti kun mahdollista niin riittävästi voimaa paikalle ja yksiselitteinen näyttö siitä kuka käskee. Paikalta pakeneminen ilman tuntuvia seuraamuksia ruokkii matujen käsitystä omasta ylivertaisuudesta kannustaa välinpitämättömyyteen kaikista ohjeista ja säännöistä.

    • PelottaaTaas

      Paree on pollareiden pysyä poissa niistä vokeista, saavat muuten pian roppakaupallaperättömiä syytteitä niskaansa.

      Niissä kotouttamispuheissa voitaisiin kertoa myös kuinka meidän polliisilla on 100% koskemattomuus. Suomessa poliisi ei ole vihollisemme, vaan se on turvaamassa meitä ja omaisuuttamme.

    • delta00

      Tappelevatko nuo mahdollisesti naisista, onko vieläkin liian vähän "vapaaehtoisia kotouttajia?
      Jos näin on, on kotoutuksessa kovasti paljon parannettavaa SPR.

    • Viatonsivullinen

      Tuohan on nähty miten on herkässä on kivenheitto.
      Tummat miehet kuumista maista käyvät ylikierroksilla salamannopeasti.
      Itsehillintäopetusta pitäisi antaa, jotenkin alkeellista kuohahdella.
      Siksi naisetkin pukeutuvat säkkeihin, kun miehistä ei mene takuuseen.
      Periaatteessa olisikin parempi juurruttaa levoton aines rauhallisempiin
      rotuihin.

    • jkslsl

      Jos suomalaiset, ruotsalaiset ja norjalaiset miehet laitettaisiin asumaan samaan rakennukseen jossa olisi heidän mielestään epäinhimilliset olot, sinne muutama pullo viinaa niin tulisiko tappelu?

      Älkää viitsikö lietsoa vihaanne. Tilanne on tämä ja tämän kans täytyy elää. Itse olette päättäjät äänestänyt päättäjiksi.

      • PelastakaaPoliisit

        >>>>jkslsl

        Tapelkoon vaan keskenään ... vaikka viimeiseen mieheen.

        Poliisille porttikielto vokkeihin.


    • Muistojen.vallassa

      Hitlerin ja kansallissosialistien aika meni jo. Olette vuosikymmeniä myöhässä. Kuinka onnellisia olisittekaan olleet 30-luvun Saksassa.

      • kosola

        Meillä uusi aate " Suomen Sisu " melkein Lapuan liike ja uusi Mäntsälän kapina ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe