Ihan vaa mielenkiinnosta halusin laittaa tänne tämmösen että löytyykö yhtään skini jätkää täältä :D
Skinhead jätkiä?
15
102
Vastaukset
- erzumqw
On mulla siili :D en ole mikään äärioikeistolainen, mutta kannatan silti rationaalista ajattelua maahanmuuton suhteen
- ketjunaloittaja
No huh huh :3
- Ihanoikeasti
Jos kuitenki pysyt kaukana jos et ite ole samalla kannalla. Ite oon pyöriny noissa porukoissa ja voin sanoo et se ei oo ihan tervettä porukkaa.. Jos nyt puhuit oikeista skinheadeistä jotka ihailee hitlerin puhdistus työtä..
- ketjunaloittaja
Puhuin kaikista skineistä. oon kyl itekki pyöriny noissa porukoissa, että nii.
- sdsfsfsfsfsfs
Oikeat skinheadit eivät ole niitä natsiskinejä. Ottakaa asioista selvää.
- AlexDeLarge
Vanhan koulukunnan skinareilla ei oo natsismin kanssa mitään tekemistä. Natseja kutsutaan boneheadeiksi.
- ketjunaloittaja
no jep..
- dsvssfvdsvs
Tää on ihan fakta. Skinheadit ovat työväenluokkaisia nuoria miehiä jotka tykkäävät pitää hauskaa.
- nahkatukka
Ite oon rasisti ja rasistimmaks muutun ku luen jokspäivä uutisista pakolainen sitä mamu tätä. Nyt ihmiset näyttäkää että tää on suomi ja täälä ollaan suomen tavalla eikä meistä sehä somaleja
- sexrevolution68
Takku/Antifa kundit on paljon kuumempii, jos siis oot vaan tylsä hetero
- 13t
En ole koska olen vasta 13 ja muutenkin tyttö:D Mutta tunnen monia skinejä ja minu mielestä mahtavii tyyppei:)
- n8b7tv67byb65
Mä oon pitkä ja komee 21v skini ja mul on aika isot lihakset. :D
- ketjunaloittaja
n8b7tv67byb65 kirjoitti:
Mä oon pitkä ja komee 21v skini ja mul on aika isot lihakset. :D
oi joi kuulostaa niin hyvälle :333
- Skanking
Jep, löytyy kyllä ;)
- ketjunaloittaja
Se on hyvä :3 c:
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815