Skinhead jätkiä?

jaajaaajajaajajajjaajaj

Ihan vaa mielenkiinnosta halusin laittaa tänne tämmösen että löytyykö yhtään skini jätkää täältä :D

16

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erzumqw

On mulla siili :D en ole mikään äärioikeistolainen, mutta kannatan silti rationaalista ajattelua maahanmuuton suhteen

• ketjunaloittaja

No huh huh :3

• Ihanoikeasti

Jos kuitenki pysyt kaukana jos et ite ole samalla kannalla. Ite oon pyöriny noissa porukoissa ja voin sanoo et se ei oo ihan tervettä porukkaa.. Jos nyt puhuit oikeista skinheadeistä jotka ihailee hitlerin puhdistus työtä..

• ketjunaloittaja

Puhuin kaikista skineistä. oon kyl itekki pyöriny noissa porukoissa, että nii.

• sdsfsfsfsfsfs

Oikeat skinheadit eivät ole niitä natsiskinejä. Ottakaa asioista selvää.

• AlexDeLarge

Vanhan koulukunnan skinareilla ei oo natsismin kanssa mitään tekemistä. Natseja kutsutaan boneheadeiksi.

• ketjunaloittaja

no jep..

• dsvssfvdsvs

Tää on ihan fakta. Skinheadit ovat työväenluokkaisia nuoria miehiä jotka tykkäävät pitää hauskaa.

• nahkatukka

Ite oon rasisti ja rasistimmaks muutun ku luen jokspäivä uutisista pakolainen sitä mamu tätä. Nyt ihmiset näyttäkää että tää on suomi ja täälä ollaan suomen tavalla eikä meistä sehä somaleja

• sexrevolution68

Takku/Antifa kundit on paljon kuumempii, jos siis oot vaan tylsä hetero

• 13t

En ole koska olen vasta 13 ja muutenkin tyttö:D Mutta tunnen monia skinejä ja minu mielestä mahtavii tyyppei:)

• n8b7tv67byb65

Mä oon pitkä ja komee 21v skini ja mul on aika isot lihakset. :D

• ketjunaloittaja
        n8b7tv67byb65 kirjoitti:

Mä oon pitkä ja komee 21v skini ja mul on aika isot lihakset. :D

oi joi kuulostaa niin hyvälle :333

• Skanking

Jep, löytyy kyllä ;)

• ketjunaloittaja

Se on hyvä :3 c:

• Anonyymi00019

no oon jollai mittapuulla ainaki :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe