Ihan vaa mielenkiinnosta halusin laittaa tänne tämmösen että löytyykö yhtään skini jätkää täältä :D
Skinhead jätkiä?
16
333
Vastaukset
- erzumqw
On mulla siili :D en ole mikään äärioikeistolainen, mutta kannatan silti rationaalista ajattelua maahanmuuton suhteen
- ketjunaloittaja
No huh huh :3
- Ihanoikeasti
Jos kuitenki pysyt kaukana jos et ite ole samalla kannalla. Ite oon pyöriny noissa porukoissa ja voin sanoo et se ei oo ihan tervettä porukkaa.. Jos nyt puhuit oikeista skinheadeistä jotka ihailee hitlerin puhdistus työtä..
- ketjunaloittaja
Puhuin kaikista skineistä. oon kyl itekki pyöriny noissa porukoissa, että nii.
- sdsfsfsfsfsfs
Oikeat skinheadit eivät ole niitä natsiskinejä. Ottakaa asioista selvää.
- AlexDeLarge
Vanhan koulukunnan skinareilla ei oo natsismin kanssa mitään tekemistä. Natseja kutsutaan boneheadeiksi.
- ketjunaloittaja
no jep..
- dsvssfvdsvs
Tää on ihan fakta. Skinheadit ovat työväenluokkaisia nuoria miehiä jotka tykkäävät pitää hauskaa.
- nahkatukka
Ite oon rasisti ja rasistimmaks muutun ku luen jokspäivä uutisista pakolainen sitä mamu tätä. Nyt ihmiset näyttäkää että tää on suomi ja täälä ollaan suomen tavalla eikä meistä sehä somaleja
- sexrevolution68
Takku/Antifa kundit on paljon kuumempii, jos siis oot vaan tylsä hetero
- 13t
En ole koska olen vasta 13 ja muutenkin tyttö:D Mutta tunnen monia skinejä ja minu mielestä mahtavii tyyppei:)
- n8b7tv67byb65
Mä oon pitkä ja komee 21v skini ja mul on aika isot lihakset. :D
- ketjunaloittaja
n8b7tv67byb65 kirjoitti:
Mä oon pitkä ja komee 21v skini ja mul on aika isot lihakset. :D
oi joi kuulostaa niin hyvälle :333
- Skanking
Jep, löytyy kyllä ;)
- ketjunaloittaja
Se on hyvä :3 c:
- Anonyymi00019
no oon jollai mittapuulla ainaki :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429