Hei!
Onko tämän palstan lukijoilla kokemusta, miten voisi paikallisesti (Hki/Espoo) tutustua muihin yksinhuoltajaäiteihin? Puolison kanssa ei ole saatu lasten huoltoasioita selviksi ja siksi ei omia menoja voi suunnitella ollenkaan, kun koskaan ei tiedä milloin lapset ovat hoidossani ja milloin eivät. Ja nyt jo kiitän siitä, että ne joiden mielestä yh-äideillä ei omia menoja kuulu ollakaan, eivät ollenkaan ala kommentoida tätä viestiä.
Siis, tiedättekö että joku jossain olisi saanut hoitoringin toimimaan? En nyt puhu päivähoidosta vaan siitä, että voisi tutustua esim. johonkin toiseen perheeseen ja lapset voisivat vuorotellen toisinaan yökyläillä toistensa luona, jotta yh-vanhemmalle jäisi omaa aikaa.
Tukirinki muista yksinhuoltajaäideistä?
11
125
Vastaukset
- yhäriruikulleeiarmoa
Oletko ihan sekaisin; lapsi mielummin muualla kuin omalla isällään ollessasi itse estynyt hoitamaan teidän yhteistä lastanne. Lapsella kuuluu olla kaksi vanhempaa ja huoltajaa molempien vanhempien ollessa elossa ja tasavertai nen oikeus asua kummankin vanhempansa kanssa eli vuoroasuminen. Et ole
itse lastanne hankkinut; yhdessä tehään, yhdessä huolletaan ja hoidetaan.. Varmasti saatte lastenne asiat selväksi sopiessanne lastenne yhteishuollos-
ta, vuoroasumisesta ja ettei elatusta suoriteta, lapsen kulut tasan. Menikö
tämä nyt varmasti jakeluun. - Vanhaäitikkä
Mihin ihmeeseen äiti tarvitsee ajoittaisia yölomia? En minä ainakaan ole tarvinnut. Enkä kyllä ottaisi toisten lapsia "yökylään". Eiköhän tälläisten yökylien jälkeen olis taas enemmän irtolaislapsia, ties kelle iseille. Kova on polte saada haaraväliin uutta. Vaikkei edellisenkään isää osannut valita.
- puhutasiaa
mietin vaan miten tämä yhteiskunta jaksaa paapoa näitä ns. "äitejä, yhruikkuja" vuodesta toiseen viedessään "viranomaisten" sairaalloisen
valehtelun vuoksi lapselta hyvän isän, joka oikeasti haluaisi olla lasten-
sa elämässä ja lapset isänsä kanssa.. äitimyytti näyttää vain jatkuvan ja
loppua ei näy. - Anonyymi
En ole koskaan väkivaltainen, hakannut lapsia - muistathan, virheellisen tiedon julkinen levitys on rikos. Ei lähestymiskieltoa- viite: perätön lausuma 27.5.2008 tuomioistuimessa lapsen olosuhteista Raision kaupungin perusteettomassa menettelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan väkivaltainen, hakannut lapsia - muistathan, virheellisen tiedon julkinen levitys on rikos. Ei lähestymiskieltoa- viite: perätön lausuma 27.5.2008 tuomioistuimessa lapsen olosuhteista Raision kaupungin perusteettomassa menettelyssä.
Et varmastikaan halua ymmärtää asiaa, olet selvästi melko tietämätön lakiasioista. Tuomioistuimen päätös on aina
totuudenmukainen eli lausuma lapsen olosuhteista 27.5.2008 ei todellakaan ole
totuudenvastainen eli perätön, niinkuin luulet Oikeuskaaressakin todetaan, että käräjäoikeuden ja muidenkin tuomioistuimien päätökset perustuvat totuudenmukaisiin asioihin eli tuomioistuin ei ole syyyllistynyt omassa menettelyssään rikokseen. Väitteesi käräjäoikeuden päätöksen totuudenvastaisuudesta on valehtelemista eli perätön. MuIstathan, että lapsen lyöminen on rikos. Oikeuskaaressa on siihen määritelty rangaistus. Muistathan, että virheellisen tiedon julkinen levitys on rikos- oikeuskaaressa on myös siihen määritelty rangaistus.
Siksi väitteesi käräjäoikeuden päätöksen laittosuudesta- lausuma lapsen olosuhteista 27.5.2008 on valehtelemista ja syyllistyt virheellisen tiedon julkiseen levittämiseen eli rikokseen. Olet sekaisin kuin seinäkello- olet lapanen.
- Tiinakooo
Neuvoakaipaavalle: Olen itse ajatellut samaa jo pidemmän aikaa. Vain yksinhuoltaja tietää miltä toisesta yksinhuoltajista tuntuu. Ja pääsääntöisesti kaikki yksinhuoltajat ovat ERITTÄIN vastuullisia ja pärjäävät. Skippaa nuo kusipäiden kommentit.
- kukahanonyhruikkuna
KUSIPÄÄ!!! YHÄRIRUIKKU SAATANA PASKAROSKA SAKKIA SOSIAA LITOIMEN, LASTENSUOJELUN JA LASTENVALVOJIEN KANSSA. YKSIN-HUOLTAJUUS ON SAIRAUS PAHIMMASTA PÄÄSTÄ EIKÄ SITÄ TULE YHTEISKUNNASSA MISSÄÄN OLOSUHTEISSA HYVÄKSYÄ.
YHÄRIRUIKUILLE EI ARMOA: Oletko ihan sekaisin; lapsi mielummin muualla kuin omalla isällään ollessasi itse estynyt hoitamaan teidän yhteistä lastanne. Lapsella kuuluu olla kaksi vanhempaa ja huoltajaa molempien vanhempien ollessa elossa ja tasavertainen oikeus asua kummankin vanhempansa kanssa eli vuoroasuminen. Et ole itse las-
tanne hankkinut; yhdessä tehään, yhdessä huolletaan ja hoidetaan.. Varmasti saatte lastenne asiat selväksi sopiessanne lastenne yhteis-huollosta, vuoroasumisesta ja ettei elatusta suoriteta, lapsen kulut
tasan. Menikö tämä nyt varmasti jakeluun. - Anonyymi
kukahanonyhruikkuna kirjoitti:
KUSIPÄÄ!!! YHÄRIRUIKKU SAATANA PASKAROSKA SAKKIA SOSIAA LITOIMEN, LASTENSUOJELUN JA LASTENVALVOJIEN KANSSA. YKSIN-HUOLTAJUUS ON SAIRAUS PAHIMMASTA PÄÄSTÄ EIKÄ SITÄ TULE YHTEISKUNNASSA MISSÄÄN OLOSUHTEISSA HYVÄKSYÄ.
YHÄRIRUIKUILLE EI ARMOA: Oletko ihan sekaisin; lapsi mielummin muualla kuin omalla isällään ollessasi itse estynyt hoitamaan teidän yhteistä lastanne. Lapsella kuuluu olla kaksi vanhempaa ja huoltajaa molempien vanhempien ollessa elossa ja tasavertainen oikeus asua kummankin vanhempansa kanssa eli vuoroasuminen. Et ole itse las-
tanne hankkinut; yhdessä tehään, yhdessä huolletaan ja hoidetaan.. Varmasti saatte lastenne asiat selväksi sopiessanne lastenne yhteis-huollosta, vuoroasumisesta ja ettei elatusta suoriteta, lapsen kulut
tasan. Menikö tämä nyt varmasti jakeluun.Hanki jo se sterilisaatio, mutta sitä ennen sinun pitäisi hakeutua psykiatriseen hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki jo se sterilisaatio, mutta sitä ennen sinun pitäisi hakeutua psykiatriseen hoitoon.
Kunnianloukkauksesi on rikollista, tuomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnianloukkauksesi on rikollista, tuomio!
Muistathan, että lapsen hakkaaminen on rikollista, tuomio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistathan, että lapsen hakkaaminen on rikollista, tuomio!
En ole hakannut lapsia.- muistathan, virheellisen tiedon julkinrn levitys on rikos! Tuomio.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889