Ehkä tämä valaa hiukkasen toivoa kaikille niille jotka vielä etsivät omaisiaan. Tämän palstan vinkkien ja neuvojen ansioista löysimme omaistemme nimet listoista on ollut sukeltajien ylläpitämä ja päivittämä lista. Koko Järvisen perhe on siis löytynyt, kaikki eri paikoista joten olettaa voi, että muillekin on käynyt samoin. Jos törmäätte Santeri Sorajoki (11 v.)nimeen olkaa ystävällisä ilmoittakaa siitä, pojan perhe auttoi meidän Joakimia vaikka heidän oma poika on kateissa. Tsemppiä kaikille omaisiaan, tuttaviaan ja ystäviään etsiville.
Positiivisia uutisia
Huolestunut
2
3050
Vastaukset
- Kannoin tuskaa puolestasi
Joakimille ja hänen perheelleen jälleen näkemisen riemua.Olkaa onnellisia että saatte pitää toisenne. Sinä Joakim toit usealle suomalaiselle tietoisuuden siitä, mitä siellä tosiaan on tapahtunut ja mitä edessä on.
- surullinennn
santeri sorajoki on minun veljeni! hän kuoli jo ennen syntymääni joten en kerennyt edes nähdä häntä! hän kuoli tsunamissa😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046