Mä on 15v tyttö. Meen lukioon. En polta. En juo(alkoholia). Tykkään opiskella. Tykkään piirtää. Tykkään eläimistä.
Mulla ei oo kavereita, koska en oo hankkinut kavereita. Se johtuu siitä et oon niin ujo ja viihdyn muutenkin aika paljon yksin.
Vapaa-ajallani katson TV:tä, oon netissä, pelaan simssiä, piirtelen tai luen kirjaa.
Mulla on myös vähän outoja tapoja esim. mulla on pakkomielle repiä mun kynsiä ja finnejä. Ja usein, kun mä oon yksin, niin mä puhun itsekseni eli selostan itselleni äänen mitä seuraavaksi teen.
Saatan vaikuttaa tunteettomalta ja apaattiselta ihmiseltä, mutta oikeasti tunnen tunteita niin kuin muutkin ihmiset. En vain osaa näyttää tunteitani.
Ja vielä lopuksi kerron, että mä oon lievästi autisti, mutta en silti oo mikään tyhmä.
Moi kaikki!
9
105
Vastaukset
- vitunturha
Joo ja mikä oli tän tarkoitus?
- Bilse
Tarkoitus lienee kysyä: "Mitä mieltä olette minusta? Voisiko joku poika haluta minut tyttöystäväkseen?"
- Sellaastajoo
Ööh no aika vaikee tän tekstin perusteella sanoa sopisitko mun tyttöystäväksi. Olis ensinnäki iha kiva nähä minkä näköne oot. T. 16vpoika
- Alottajaa
Mä kirjoitin tän tekstin siis ihan muuten vaan. Halusin vain kertoa, että millainen olen.
- fudispoika16
voithan aloittaa jonkun harrastuksen. kun tykkaat piirtaa, niin mene vaikka jollekin taide kurssille. ei kavereita tarvitse tehda. yleensa kavereita tulee ajan mittaan. jos pyrkii tekemaan kavereita. joutuu usein mielistelemaan tai olemaan jotain muuta mita todella on.
- Samuxiiiii
Joo pot ihan niinku mä, piti ihan tarkistaa etten olis tota yön pimeinä tunteina itte rustaillu :D
Moi. :)
Tervetuloa kuolleelle palstalle. Ehkäpä sinä jäät toisin kuin ne muut...
Siis ihan perus autismi? Että ei jokin muu autismin kirjon juttu? Minulla on asperger. Ennen täällä oli muitakin neurolgisesti tai muulla tapaa poikkeavia. Kokonainen yhteisö. Nyt on vain kuollutta...- aloittajaaa
Joo mä opn käyny tääl kyl useemminki mut en tolla nimimerkillä toi vaan sopi tohon tekstiin tosi hyvin ja tän tekstin kirjotin ihan muuten vaan teki vaan mieli kirjottaa jotain ja päätin sitten kirjoittaa itsestäni
- Psycho
Vitun huora mä raiskaan sut doggystylel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683