Moi kaikki!

omalaatuinen_kuulemma

Mä on 15v tyttö. Meen lukioon. En polta. En juo(alkoholia). Tykkään opiskella. Tykkään piirtää. Tykkään eläimistä.
Mulla ei oo kavereita, koska en oo hankkinut kavereita. Se johtuu siitä et oon niin ujo ja viihdyn muutenkin aika paljon yksin.
Vapaa-ajallani katson TV:tä, oon netissä, pelaan simssiä, piirtelen tai luen kirjaa.
Mulla on myös vähän outoja tapoja esim. mulla on pakkomielle repiä mun kynsiä ja finnejä. Ja usein, kun mä oon yksin, niin mä puhun itsekseni eli selostan itselleni äänen mitä seuraavaksi teen.
Saatan vaikuttaa tunteettomalta ja apaattiselta ihmiseltä, mutta oikeasti tunnen tunteita niin kuin muutkin ihmiset. En vain osaa näyttää tunteitani.
Ja vielä lopuksi kerron, että mä oon lievästi autisti, mutta en silti oo mikään tyhmä.

9

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunturha

Joo ja mikä oli tän tarkoitus?

• Bilse

Tarkoitus lienee kysyä: "Mitä mieltä olette minusta? Voisiko joku poika haluta minut tyttöystäväkseen?"

• Sellaastajoo

Ööh no aika vaikee tän tekstin perusteella sanoa sopisitko mun tyttöystäväksi. Olis ensinnäki iha kiva nähä minkä näköne oot. T. 16vpoika

• Alottajaa

Mä kirjoitin tän tekstin siis ihan muuten vaan. Halusin vain kertoa, että millainen olen.

• fudispoika16

voithan aloittaa jonkun harrastuksen. kun tykkaat piirtaa, niin mene vaikka jollekin taide kurssille. ei kavereita tarvitse tehda. yleensa kavereita tulee ajan mittaan. jos pyrkii tekemaan kavereita. joutuu usein mielistelemaan tai olemaan jotain muuta mita todella on.

• Samuxiiiii

Joo pot ihan niinku mä, piti ihan tarkistaa etten olis tota yön pimeinä tunteina itte rustaillu :D

• Moi. :)
      Tervetuloa kuolleelle palstalle. Ehkäpä sinä jäät toisin kuin ne muut...
      Siis ihan perus autismi? Että ei jokin muu autismin kirjon juttu? Minulla on asperger. Ennen täällä oli muitakin neurolgisesti tai muulla tapaa poikkeavia. Kokonainen yhteisö. Nyt on vain kuollutta...

• aloittajaaa

Joo mä opn käyny tääl kyl useemminki mut en tolla nimimerkillä toi vaan sopi tohon tekstiin tosi hyvin ja tän tekstin kirjotin ihan muuten vaan teki vaan mieli kirjottaa jotain ja päätin sitten kirjoittaa itsestäni

• Psycho

Vitun huora mä raiskaan sut doggystylel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      182
      2707
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2529
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2217
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe