Mä on 15v tyttö. Meen lukioon. En polta. En juo(alkoholia). Tykkään opiskella. Tykkään piirtää. Tykkään eläimistä.
Mulla ei oo kavereita, koska en oo hankkinut kavereita. Se johtuu siitä et oon niin ujo ja viihdyn muutenkin aika paljon yksin.
Vapaa-ajallani katson TV:tä, oon netissä, pelaan simssiä, piirtelen tai luen kirjaa.
Mulla on myös vähän outoja tapoja esim. mulla on pakkomielle repiä mun kynsiä ja finnejä. Ja usein, kun mä oon yksin, niin mä puhun itsekseni eli selostan itselleni äänen mitä seuraavaksi teen.
Saatan vaikuttaa tunteettomalta ja apaattiselta ihmiseltä, mutta oikeasti tunnen tunteita niin kuin muutkin ihmiset. En vain osaa näyttää tunteitani.
Ja vielä lopuksi kerron, että mä oon lievästi autisti, mutta en silti oo mikään tyhmä.
Moi kaikki!
9
105
Vastaukset
- vitunturha
Joo ja mikä oli tän tarkoitus?
- Bilse
Tarkoitus lienee kysyä: "Mitä mieltä olette minusta? Voisiko joku poika haluta minut tyttöystäväkseen?"
- Sellaastajoo
Ööh no aika vaikee tän tekstin perusteella sanoa sopisitko mun tyttöystäväksi. Olis ensinnäki iha kiva nähä minkä näköne oot. T. 16vpoika
- Alottajaa
Mä kirjoitin tän tekstin siis ihan muuten vaan. Halusin vain kertoa, että millainen olen.
- fudispoika16
voithan aloittaa jonkun harrastuksen. kun tykkaat piirtaa, niin mene vaikka jollekin taide kurssille. ei kavereita tarvitse tehda. yleensa kavereita tulee ajan mittaan. jos pyrkii tekemaan kavereita. joutuu usein mielistelemaan tai olemaan jotain muuta mita todella on.
- Samuxiiiii
Joo pot ihan niinku mä, piti ihan tarkistaa etten olis tota yön pimeinä tunteina itte rustaillu :D
Moi. :)
Tervetuloa kuolleelle palstalle. Ehkäpä sinä jäät toisin kuin ne muut...
Siis ihan perus autismi? Että ei jokin muu autismin kirjon juttu? Minulla on asperger. Ennen täällä oli muitakin neurolgisesti tai muulla tapaa poikkeavia. Kokonainen yhteisö. Nyt on vain kuollutta...- aloittajaaa
Joo mä opn käyny tääl kyl useemminki mut en tolla nimimerkillä toi vaan sopi tohon tekstiin tosi hyvin ja tän tekstin kirjotin ihan muuten vaan teki vaan mieli kirjottaa jotain ja päätin sitten kirjoittaa itsestäni
- Psycho
Vitun huora mä raiskaan sut doggystylel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427