jos nään ihmisii olen todellinen paskahousu,pelkään ihmisii kun olen tällänen törsä paska vaalirahotus huijari todella olen sairas ,paree vaan hakee naru kun ei mun touhuista tuu mitään.
miksi olen tällänen pelkuri paska kun tutisen
8
2963
Vastaukset
- JOPPEHENTUNRUSTRUHUS
paree vaan hakee naru kun ei mun touhuista tuu mitään.
- Anonyymi
Olen mies ja olen myöskin paskahousu. Pelkään ihmisiä todella paljon.
- Anonyymi
Syykin kai löytyy? Katso peilistä ensiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syykin kai löytyy? Katso peilistä ensiksi.
Olen jo aikuinen mies ja kyllä minunkin oli nuorena vaikea tunnustaa että olen paskahousu ja koska olen monta kertaa saanut pikkupojilta turpaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo aikuinen mies ja kyllä minunkin oli nuorena vaikea tunnustaa että olen paskahousu ja koska olen monta kertaa saanut pikkupojilta turpaan
Haluan tunnustaa kaikille olevani myös paskahousu .ja täysin pelkuri vaikka olen nuori mies. Haluaisin tutustua johonkin joka olisi myös paskahousu kuten minäkin.
- Anonyymi
Pitäkää te hauskaa, minä laulelen! Näin on. Voi hyvin!
- Anonyymi
Olen 50 kymppinen mies ja olen paskahousu enkä häpeä sitä yhtään ja olen ylpeä siitä
- Anonyymi
Sitä se on, kun yhden ongelman ratkaisee niin toinen ilmestyy. Aluksi harmittaa herätä yöllä vessaan. Kun sen ratkaisee niin harmittaa ettei herää yöllä vessaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942615Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki412500Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from592164- 1092141
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712065Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402050Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la681464- 1351305
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241147- 621046