Moi oon 15v poika ja oon nyt ajatellu uutta hiustyyliä. Mulla on tosi tummanruskeet hiukset ja paksut ja vahvat muutenkin. Ennen oli rasvaletti ja leikkattiin siiliksi ja nyt annan kasvää tääs vähän aikaa että voi antaa vähän "muotoja" vahalla ja sit leikkaisin ananaksen tai silleen et sivuilta ja takaa vaa lyhyemmäks en sillee että päänahka näkyis. Ja sit sillä vahalla "pörröttäisin hiuksii tai vetäisin ihan sekasin vaan. Olisko ideaa. http://i1.wp.com/www.theimpulsivebuy.com/images/axehair02.jpg?w=648 Vähän niiku tolleen mut vähän pidempi ja mul on ruskeemmat hiukset. Mitä mieltä olisitte?
UUS HIUSTYYLI POJALLE
15newhairstyle
6
188
Vastaukset
- Tyttös
Joo iha hyvä varmaa sulle
- ananasonruma
ei ruma ananas!!!! emo hiukset on parhaat ja enkä tarkota sellasii 2005 luvun emo hiuksii vaa sellasiii hienoi
- VisualK
2005-luvun... Mutta joo, emofleda on kyllä siisti ja voittaa ananaksen ihan 100-0.
Pista ananas se on ihan vitun hieno
- hgvjbn
Perinteinen 1700-luvun peruukki on paras. Ei mitään Hitlerjugend ananaksia.
- esryypyt
takajeejee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231