miten sattuu. Matkustin viikolla junalla. Hinta oli mennessä halvempi kuin tullessa. Eli kahdessa päivässä oli hinta noussut 50senttiä. Onneksi en odottanut loppuviikkoon asti. Tie kuinka paljon enemmän olisi kotiintulo maksanut silloin. Miten käykään kun niitä lipunmyyntipaikkoja pistetään kiinni. Nykyisin ulkona oleviin kun maksuvälineeksi ei käy kuin visaelectron, ja junissa kyseinen maksuväline ei kuulema toimi kunnolla. Tämän edellämainitun sanoi eräs konkka rahastaessaan junassa. Mutta lipun hinnan pystyvät näköjään itse määrittelemään. Ilmeisesti pistävät "tippinä" erotuksen omaan taskuunsa. On varmaan sen verran huonot palkat.
vr rahastaa
6
153
Vastaukset
- rahatpois
Lentoyhtiöiltä oppineet Meno 50 e paluu 150 e Myöskin kirjaimet selittää paljon VR valtion,,,,,
- Josetvieläole
Hinnat ovat muuttuneet dynaamisimmiksi, asiakkaiden aiheuttamana.
Aiemmin ostamalla vähemmän halutuimmille vuoroille saa liput edukkaammin.
Onko tämä jollekkin vielä uutinen, jos vähääkään seuraa edes nettilehtiä? - Tytti58
Boikottiin koko VR. Ostat Pendoliinon lipun ja vuoro ajetaan tavallisella Intercityllä. Juna myöhästyy 40 min ja myöhästyt viimeisestä bussista, eikä VR maksa korvausta taksimatkasta. Onneksi on oma auto ja Onnibussi kulkee. Säästää roimasti.
- vaari70v
En uskalla enää matkustaa junalla. Sählään kuitenkin matkalipun kanssa, jos saan sen edes ostetuksi.
- Bussimatkaajako
En matkusta junalla kun on niin tuurihommaa. Joko saat paikan tai et.
Ja kun mulla on usein tosi isot pakaasit niin ei ne junaan mahdu. Bussiin on aina mahtuneet. Isotkin pakaasit. - hurjaa
50 senttiä on tosi paljon. 20 senttiä voisi ymmärtää mutta että 50!
Hirveetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349198"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273676Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi452230Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1042061Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on171870Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121475Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241308- 711197
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168896- 67825