Mikä on Qruiser.com ?

Millainen yhteisö onkaan tämä QRUISER ? Pohjoismaiden suurimmaksi se itseään mainostaa ! Ketä siellä oikein onkaan ? Kaikki sex vähemmistöt ? Onko ?
Kymmenen tyyppiä postaa ilmoitustaululla ja muut on hiljaa ? Keskustelut hiljasia ! Yksi tekee jatkuvasti uusia keskusteluja ja saa vain yhden-kahden sinne ja loput 100 viestii sinne itseltään :( No onhan kuuluisa siitä että minulle on nimetty muutamilta n.20 nimimerkkiä tai sata ilman nimeä, jotka olisi minun ja ne kaikki on BANNATTU näin ne nimettäjät sanovat ja ovat siitä varmoja, eihän he ole edes viitsineet minulta kysyä sitä mitkä ovat minun ;) olen kylläkin kertonut heille täällä suomi24:ssä mitkä minun ovat olleet :) samaiset ovatkin järjestäneet minulle lukuisia aliaksia täälläkin, aika vekkulia velikultia nämät ovat, ihan kuin en osasi tällä yhdelläkin kirjoitella.

On näillä tyypeillä ongelmia ihan tasan tarkkaan qruiserissa ja täälläkin, heidät molemmat onkin qruiserissa bannattu muutaman kerran, mutta he ovatkin nyt qruiserin eliittiä ja heidän hyväksynnyn jälkeen vasta qruiserin ylläpito hyväksyy jäsenet.
Kannattaa katsoa mitä qruiser on ja miten siellä vajakkikaksikko dominoi :)

Mikä on sitten qruiser ja kuka muu kuin kaksikko tarvitsee qruiseria ???

95

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraavien viestin laittajat tiedossa jo ;) yksi alkaa paasaamaan jostain bissejen erikoisuudesta ja sitten alkaa se homojen lyttääminen kun he eivät arvosta yhtään bissejä kun bisset ovat tuuliviirejä jne. mutta tärkein ajatus tällä bisse raukka sekoilijalla on haukkua homopalstoilla kaikki homot paskoisksi ja suvaitsemattomiksi kun eivät ymmärrä tätä bisse parkaa ;D No tuskin kaikki bisset ovat tämän yhden kuuluisan bissen tapaisia :) jokainen kyllä tunnistaa tämän bisse ressukan jolla on tuhansia viestejä 4-5-6 vuoden ajalta useilla aliasnimimerkeillä ja ei edes ikinä tunnusta niistä mitään, no sellainen se vantaalainen viirapää bisse onkin :D

    • Ainakin qruiserissa on eräs raver jolle kaikki mikä ei ole hänen mieleensä onkin myrkkyä hänelle :D

      • Kovat sinulla on antipatiat häntä kohtaan. Tunnetko oikein henkilökohtaisesti tai tunnetko edes tyyppiä? Ja vastaus varmaankin on ettet tunne tai tiedä mitään. Kun ei mielipide miellytä sinua, on ihminen heti paska.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kovat sinulla on antipatiat häntä kohtaan. Tunnetko oikein henkilökohtaisesti tai tunnetko edes tyyppiä? Ja vastaus varmaankin on ettet tunne tai tiedä mitään. Kun ei mielipide miellytä sinua, on ihminen heti paska.

        Sinulla sitten onkin häneen ihan henkilökohtaiset antipatiat kuten jacensiin ja edes menneenseen qx peepingtommiin, kun jaksat jatkuvasti tehdä sinne uusia aliaksia ja ties kuinko monta onkin siellä sinulla niitä nyt, luuletko ettei sinua kukaan tunnista ? ;) Vaikka tuhat niitä sinne väsäät et tule saamaan ketään sillä olet jo hyvinkin tunnettu qruiserissa ja suomi24:ssä hmm etpä oikein missään muualla kuin vituillu osastolla esiinny suomi24:ssä ;) ja on muuten helppoa löytää sinun viestittelyt suomi24:ssä kuten muissakin medioissa ;) pieni hieraisu bisseistä kyllä myyrmäen tommi kilahtaa :) oleensä sitä ei tarvitse kun muka "homo" alkaa julistamaan bissejä puolustavia kirjoituksia ja hakkumalla homot ja homoyhteisön :) siistä tämän sekobolstibissen huomaa.
        Ja lopuksi voimme todeta ihan huoletta, että piippari omilla postauksilla osoittaa olevan meitä kaikkia tyhmempi :D


      • aaporulesback
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Kovat sinulla on antipatiat häntä kohtaan. Tunnetko oikein henkilökohtaisesti tai tunnetko edes tyyppiä? Ja vastaus varmaankin on ettet tunne tai tiedä mitään. Kun ei mielipide miellytä sinua, on ihminen heti paska.

        Onko se jokin sinun tuttu vai ihan oletko ihan itse se jacens?
        Vai haluatko kieltää kaikki sinun multiprofiilit?
        Bearilta voit kysyä kuinka monta sinulla niitä on :)


      • aaporulesback kirjoitti:

        Onko se jokin sinun tuttu vai ihan oletko ihan itse se jacens?
        Vai haluatko kieltää kaikki sinun multiprofiilit?
        Bearilta voit kysyä kuinka monta sinulla niitä on :)

        Kannattaa Aapon vaan pitää lukua omista feikkitileistään. Siinä on ihan tarpeeksi hälle puuhaa


      • aapoittelappi
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Kannattaa Aapon vaan pitää lukua omista feikkitileistään. Siinä on ihan tarpeeksi hälle puuhaa

        Muistaakseni olet tehnyt minusta kunnianloukkaus rikosilmoituksen 3v sitten miten se nyt menee???? paperitkin kirje inlla kotona jne??? ilme ettei mua ole vangittu jne ,) olet tommi paskanjauhaja vain <3


      • Kyllä sinun on paha olla, kannattaisiko vaikka hankkia elämä? Silloin voisi pakkomielteinen vainoamisesi hellittää vahingossa.


    • Tämä on hauska, siinä bear pähkäilee ja peepinkitommi vasta omalla qx käyttiksellään :D

      #3.

      Kai sitten täytyy palata suunnitelmaan #2 eli ottaa käyttöön peijulta saamani kultajäsenyys ja tutkia vähän kuka kukin on Qruiserissa. Joka päivä uusi paljastettu varapäre ;D riittääköhän aapon ja peepparin löytymiseksi 22 päivää?
      :)
      10.54 2015-12-03bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland
      Haluan juhlia (itsepäisyyspäivää)

      #4.
      Hahaha, pidetään mielummin tämä ketju hengissä
      https://www.youtube.com/watch?v=Nx_ufrbW6k8
      12.57 2015-12-03raverMies, 38

      Tuollaista vuoropuhelua onkin tuokin bearin aloittama keskustelu, 10:n postausta 5 raverilta 4 bearilla ja YKSI joltain muulta :)

    • Jotkut, jotka eivät ole Qruiserissa, eivätkä koskaan kirjoittele s24:ssä, mutta joilla keskustelut eivät muusta kerrokaan, löytyvät niin kovin helposti:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13988613/mika-on-qruiser-com-
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13926334/hyvanen-aika-mita-tasta-tulee----

      Samoin joku, joka "vapaana" ei koskaan saa tarpeekseen uskonnoista, eikä persuista, löytyy helposti:
      http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=20&thrdid=14918

      Niin se on pieni maailma ja joillakin suuri suu, jota ei vaan osaa pitää soukemmalla. Ja kaikkien meidän täytyisi siellä tulla toimeen keskenämme, mielipide-eroavaisuuksistamme huolimatta täytyisi osata olla ilman bannausta. Ihan veljinä.
      14.28 2015-12-06
      bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland

      Haluan juhlia (itsepäisyyspäivää)

      No parempi kun postaille qruiserissa, sillä jollain on suuri tarve löytää minut sieltä ja bannata,,,,, oivana esimerkkinä täällä ilmoitetut lukuisat bannatut henkilöt joita on luultu minuksi :D

      Onko se bear vai raver-peepingtommi jolla se halu on se jääköön heidän väliseksi riidaksi :D

      • Jaa oletko taas löytänyt jonkun uuden "aliaksen" qruiserista, ja tapaasi mukaan ilmiantanut sen ;D
        Harmi vaan, kun et ole minua ilmiantanut :D
        Vaikeaa se olisikin, kun en postaille siellä mitään.


      • aapolappi kirjoitti:

        Jaa oletko taas löytänyt jonkun uuden "aliaksen" qruiserista, ja tapaasi mukaan ilmiantanut sen ;D
        Harmi vaan, kun et ole minua ilmiantanut :D
        Vaikeaa se olisikin, kun en postaille siellä mitään.

        Ei ole kiinnostanut onko sinua profiilia siellä vai ei. Ei vois vähempää kiinnostaa, kunhan edes siellä annat minun olla rauhassa. Ja siellä sen teet nitrot kielen alla, kun muuten tulee lähtöpassit riitelyn takia :) Itse vaan olet sanonut sinulla olevan siellä profiilin, joten tieto on sinulta peräisin, ellet sitten valehdellut tapasi mukaan :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ei ole kiinnostanut onko sinua profiilia siellä vai ei. Ei vois vähempää kiinnostaa, kunhan edes siellä annat minun olla rauhassa. Ja siellä sen teet nitrot kielen alla, kun muuten tulee lähtöpassit riitelyn takia :) Itse vaan olet sanonut sinulla olevan siellä profiilin, joten tieto on sinulta peräisin, ellet sitten valehdellut tapasi mukaan :D

        Taisit suoraan sanoa, että olet raver qruiserista :D
        Et vastannut mitä olet taas ollut ilmiantamassa :D
        Ei se pitkään riehu qruiserissa tämä raver, pidän siitä huolen :D


    • Tämä raver onkin sellainen multipersoona, ettei voi millään pysyä poissa qruiserista vaikka hänet on useasti bannattu sieltä.
      Ja nyt keuhkoo apinan raivolla kunnes taas bannataan :D

      • Onhan hauskaa kun aina löydät uusia minulle näitä aliaksia ja unohdat kertoa omasi vain onko juuri noita niitä sinun vanhoja käyttiksiä joita tulenpalavasti täällä postailet :D taisit itse olla kyllästyjä kun noi hyvin tunnet asiat :D
        Minulla on edelleen se sama mikä on ollut vuosia ennen sinun ekaa räpellystä joka juuri bannattiin siten kuten kerroit, sillä erolla et se oli toinen viikkosi qruiserissa, ei kai vieläkään voi tuherrustaulelle kirjoittaa tai osallistua keskusteluihin ;)
        Raver onkin se suurin riidän haastaja koko netissä, sille ei riitä mikään :)


      • Sinähän oletkin ainoa joka osaa käyttäytyä netteiketin mukaisesti :D

        No eipä ole ollut sinun listaamat minun, muuten kuin sinun päätösellä.
        Miten aina vaikenet tästä raver qx häiriköstä :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Sinähän oletkin ainoa joka osaa käyttäytyä netteiketin mukaisesti :D

        No eipä ole ollut sinun listaamat minun, muuten kuin sinun päätösellä.
        Miten aina vaikenet tästä raver qx häiriköstä :D

        Sinäkö muka itse osaat? Itse olet koko sodan aloittanut, etkä edes myönnä sitä. Sinun kohdallasi ei netiketti päde, kun et sitä muidenkaan kohdalla noudata, joten miksi sinun kohdallasi pitäisi noudattaa? Kovasti olet aina vaatimassa ja häiriköimässä. Kannattaisi opetella edes joskus pitämään ne isot suut kiinni, vaikka tiukka se näemmä tekee.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sinäkö muka itse osaat? Itse olet koko sodan aloittanut, etkä edes myönnä sitä. Sinun kohdallasi ei netiketti päde, kun et sitä muidenkaan kohdalla noudata, joten miksi sinun kohdallasi pitäisi noudattaa? Kovasti olet aina vaatimassa ja häiriköimässä. Kannattaisi opetella edes joskus pitämään ne isot suut kiinni, vaikka tiukka se näemmä tekee.

        Unohdit kertoa raver bissestä :D
        No ainakin sillä raverilla on kuvien mukaan ihan hevosen kita :)


      • aapolappi kirjoitti:

        Unohdit kertoa raver bissestä :D
        No ainakin sillä raverilla on kuvien mukaan ihan hevosen kita :)

        Minkähän kuvien mukaan? Profiilissa kun ei kuvia ole, kun kurkistin uteliaisuudesta. Tuo heitto olikin taas vaihteeksi tasoa 4v pikkunen, jolle äiti ei keksiä antanut :D


      • Tunnetun? Enpä ole törmännyt henkilöön enkä tunne häntä, sorry. Sekoittelet taas minua paranoidisesti milloin keneenkin ja väität minun olevan milloin mitäkin. Kuka enää valheitasi uskoo? Sitäpaitsi en usko edes toisen koko nimen tai asuinpaikan julkiseksi tiedoksi laittamisen olevan sallittua. Onneksi en ole minä, sääliksi käy, kun tuollainen aivoton ameeba yhdistelee keneen sattuu, kun ei muuta elämää ole.

        Ai onko? Paha sanoa, kun ei ongelmia ole, en biseksuaaliksi identifioidu enkä Raveria tunne. Sen sijaan Raver77 tunnen Klubituksen foorumilta, mutta hän sattuu olemaan hetero. Onko homoilla kaltaisiasi psyykeongelmia aina, vai oletko yksittäistapaus, jolla on noin paha pakkomielle?

        Voi voi, kun on Kaarina katkerana tänään :) Ainakin tiedämme aaponeidin elämäntarkoituksen: potkia Raver ulos Qruiserista. Onhan se hyvä, kun paskalla elämälläsi on noin paska tarkoitus :D Mutta se kertookin sinusta ihan tarpeeksi.

        Ja aaponeiti, 57v, näyttääpi tältä https://www.youtube.com/watch?v=WLsPBNxoINY löytyy kuulemma "Espanjasta", muttei maantieto herralla pelaa, kuten ei mikään muukaan :D

        ai erittäin vaikea tapaus? Sinä se vaikea kusipäinen tapaus olet :D Ainakin ylläpidolla riittää ansiostasi hommaa ja työpaikat pysyy alla :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Tunnetun? Enpä ole törmännyt henkilöön enkä tunne häntä, sorry. Sekoittelet taas minua paranoidisesti milloin keneenkin ja väität minun olevan milloin mitäkin. Kuka enää valheitasi uskoo? Sitäpaitsi en usko edes toisen koko nimen tai asuinpaikan julkiseksi tiedoksi laittamisen olevan sallittua. Onneksi en ole minä, sääliksi käy, kun tuollainen aivoton ameeba yhdistelee keneen sattuu, kun ei muuta elämää ole.

        Ai onko? Paha sanoa, kun ei ongelmia ole, en biseksuaaliksi identifioidu enkä Raveria tunne. Sen sijaan Raver77 tunnen Klubituksen foorumilta, mutta hän sattuu olemaan hetero. Onko homoilla kaltaisiasi psyykeongelmia aina, vai oletko yksittäistapaus, jolla on noin paha pakkomielle?

        Voi voi, kun on Kaarina katkerana tänään :) Ainakin tiedämme aaponeidin elämäntarkoituksen: potkia Raver ulos Qruiserista. Onhan se hyvä, kun paskalla elämälläsi on noin paska tarkoitus :D Mutta se kertookin sinusta ihan tarpeeksi.

        Ja aaponeiti, 57v, näyttääpi tältä https://www.youtube.com/watch?v=WLsPBNxoINY löytyy kuulemma "Espanjasta", muttei maantieto herralla pelaa, kuten ei mikään muukaan :D

        ai erittäin vaikea tapaus? Sinä se vaikea kusipäinen tapaus olet :D Ainakin ylläpidolla riittää ansiostasi hommaa ja työpaikat pysyy alla :D

        Vai ei ole sinun mielestäsi "Sitäpaitsi en usko edes toisen koko nimen tai asuinpaikan julkiseksi tiedoksi laittamisen olevan sallittua."


      • aapolappi kirjoitti:

        Vai ei ole sinun mielestäsi "Sitäpaitsi en usko edes toisen koko nimen tai asuinpaikan julkiseksi tiedoksi laittamisen olevan sallittua."

        Yhteystietojen laittaminen ketjuun, vaikkakin väärien, on kiellettyä. Noh, onneksi herra laittelee tänne milloin kenekin yhteystietoja sattuu.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Yhteystietojen laittaminen ketjuun, vaikkakin väärien, on kiellettyä. Noh, onneksi herra laittelee tänne milloin kenekin yhteystietoja sattuu.

        Ja sinä et koskaan postaile toisten tietoja ?


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        aapolappi kirjoitti:

        Ja sinä et koskaan postaile toisten tietoja ?

        ---sanoo "mies", joka kopioi lupaa kysymättä toisten profiilitekstit ja kaikki Qruiser-kommentit tänne :DDDDD ja suuttuu sitten kuin 5-vuotias pikkutyttö, jos hänen tuhannet feikkiprofiilinsa saavat bannit :DDDDD


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        ---sanoo "mies", joka kopioi lupaa kysymättä toisten profiilitekstit ja kaikki Qruiser-kommentit tänne :DDDDD ja suuttuu sitten kuin 5-vuotias pikkutyttö, jos hänen tuhannet feikkiprofiilinsa saavat bannit :DDDDD

        Kiva trollata kaikkea :DDDDD
        Minä olenkin qruiserin ja Suomi24:n suurin trolliapina :DDDD
        Jankkaan qruiserissa jankkaan tällä :DDDD
        Nyt on 9 kivikovaa munaa tulossa 12 minuutissa.
        Uusi henk.koht. ennätys :D
        Ellen sitten polta kattilassa vettä pohjaan ennen sitä :D
        Jankuttaako :DDD
        Aapolappi vain Kuusamossa kilahtelee :DDDD
        Minä se vasta koipion omia tekstejä tänne ja lupa siihen on :DDD
        Olenkin trollien keisari jokaisessa somessa :DDDDD
        Voi ihku karhuntappi jospa sen perseeseen tunkisi ihaaaaaaaaaaana perseseksiä, oli ensimmäinen panoni :DDDD


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Kiva trollata kaikkea :DDDDD
        Minä olenkin qruiserin ja Suomi24:n suurin trolliapina :DDDD
        Jankkaan qruiserissa jankkaan tällä :DDDD
        Nyt on 9 kivikovaa munaa tulossa 12 minuutissa.
        Uusi henk.koht. ennätys :D
        Ellen sitten polta kattilassa vettä pohjaan ennen sitä :D
        Jankuttaako :DDD
        Aapolappi vain Kuusamossa kilahtelee :DDDD
        Minä se vasta koipion omia tekstejä tänne ja lupa siihen on :DDD
        Olenkin trollien keisari jokaisessa somessa :DDDDD
        Voi ihku karhuntappi jospa sen perseeseen tunkisi ihaaaaaaaaaaana perseseksiä, oli ensimmäinen panoni :DDDD

        Eikö sulla ole tuo rekisteröity aapolappi ja pari peepingtommia trollaamistasi varten? ja muutama qruiserissa? Jotka eivät olekaan kommentoineet hetkeen :D

        Huvittaa miten kauheasti pikkuista v*tuttaa kun et saa olla hiekkalaatikon valtias, et täällä etkä Qruiserissa. Koska bear :D


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Eikö sulla ole tuo rekisteröity aapolappi ja pari peepingtommia trollaamistasi varten? ja muutama qruiserissa? Jotka eivät olekaan kommentoineet hetkeen :D

        Huvittaa miten kauheasti pikkuista v*tuttaa kun et saa olla hiekkalaatikon valtias, et täällä etkä Qruiserissa. Koska bear :D

        Ei ole aapopikkuneiti Lappi muuta kuin tämä yksi alias :DDDD En edes tunne ketään aapopikkuneitiä Lappia :DDDD Eikö se mene sinne lahoon lanttuusi :DDD Ei näytä menevän :DDDD Moonikaneiti luuletko olevasi terve? Et ole.


      • homppelihoi
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Ei ole aapopikkuneiti Lappi muuta kuin tämä yksi alias :DDDD En edes tunne ketään aapopikkuneitiä Lappia :DDDD Eikö se mene sinne lahoon lanttuusi :DDD Ei näytä menevän :DDDD Moonikaneiti luuletko olevasi terve? Et ole.

        Enkös olekaan peeppari?

        Olenko aapo?

        Kuinkas tämä nyt näin meni?


      • en.jankkaa.enkä.jankkaa
        homppelihoi kirjoitti:

        Enkös olekaan peeppari?

        Olenko aapo?

        Kuinkas tämä nyt näin meni?

        Se joka kirjoittaa espanjalaisella ip:llä on aapo vähäpoika. Joka siis on kainuusta ja LapinSomalin alias. Ja sitten se on se tabbert Qruiserissa, joka ei oo siis jacens, kun se on peeppari.

        Mv-lehti selvittää asiaa parhaillaan. Litium kertoo sitten siellä totuuden. Peukkuhanska sille.


      • helppo.tapaus
        en.jankkaa.enkä.jankkaa kirjoitti:

        Se joka kirjoittaa espanjalaisella ip:llä on aapo vähäpoika. Joka siis on kainuusta ja LapinSomalin alias. Ja sitten se on se tabbert Qruiserissa, joka ei oo siis jacens, kun se on peeppari.

        Mv-lehti selvittää asiaa parhaillaan. Litium kertoo sitten siellä totuuden. Peukkuhanska sille.

        niinmutku eikö aapo=peeppari=nottis=tabbert? ja asu osastolla Niuvanniemellä?


      • vaikea.tapaus
        helppo.tapaus kirjoitti:

        niinmutku eikö aapo=peeppari=nottis=tabbert? ja asu osastolla Niuvanniemellä?

        siis niinkuoimaigaad, nääkö on kaikki samoja? joista kukaan ei osaa ollaanmiehiks? ja kukaan näistähän ei oo bear, koska hän on ainoa järkevä porukasta, eikä tykkää pikkupojista?


      • Anonyymi

        Kyllä on taas harhaista menoa, huh huh


    • Aloittajalle, Qruiser on nykyään paska paikka, ei kannata liittyä. Paitsi jos politiikkia tai uskontojen haukkuminen innostaa. Klubit ovat ihan kuolleita, paria lukuunottamatta (Gamers ja anime) ja suurin osa klubeistakin keskittyy seksiin. Seksiseuran hakuun kuulemma soveltuu kuulemani mukaan. Eli samanlainen kuin tämä.

    • Aapo tykkää oikeasti Qruiserista, peepparista ja bearista kuin hullu puurosta :D Rakkaus on rakkaudettoman vain joskus niin hankalaa pukea sanoiksi, kun sitä ei ole missään kopioitavana. Myös peepparilta näköjään puuttuu valmiudet päästä nihilismin kaivosta ylös omin avuin.

      Joten tässä teille copypaste-aihelma helpotuksen vuoksi:

      Aapolappi rakastaa kaikkia ihan 100%.
      Peepingtommi rakastaa kaikkia ihan 100%.

      • Turhan äksysti raver moittii nottista, suvaisevaisuudesta, kun ei edes itse suvaitse nottiksen juttuja, siinä se olikin raverin suvaitsevaisuus :D


      • Olipa asiallinen kommentti :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Olipa asiallinen kommentti :D

        Sinulta niitä asiallisuuksia on edes turha odottaa :D :D Joten sinun kohdalla asiallisuus on täysin turhaa :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sinulta niitä asiallisuuksia on edes turha odottaa :D :D Joten sinun kohdalla asiallisuus on täysin turhaa :D

        Koska olisi sinulta tullut ? koko suomi24:ssä sinun nimelläsi ja aliaksilla on ollut täyttä paskaa jo vuosikausia ja jatkuvasti staa lisää sillä sinun "sinisellä" paskanjauhanta rekisteröidyllä nimimerkillä joka joten oli ihastunut peepingtommiin ihan kuten qruiserin peepingtommi, raver ja jacens ja lukemattomat muut sinun qx ja suomi24:n aliiakset, joita raukka et edes pysty tunnustaaman koska olet se mielenvikainen :) niin masennus kuuluu mielisairaiksuun tommi b myyrmäki :)
        Eikö sinun mielestäsi ole yhtään kummallisia nämät sinun hiljaisuusjaksosi ? hmm 4-5pv 10-15pv jne 10pv:n jaksoissa ? Hehhee joku varmaankin osaa yhdistää ne johonkin ;)

        Pasila kutsuu vai oliko se Tikkurila, no Pasilassa isommat antennit ;) mutta muurit yhtä lujat, joulukatu olisi sinulle ollut jtn herkkua, olisit pillahtunut itkuun alta aika yksikön :) ja varmaankin sen jälkeen varmistanut sinun aikaisemmin julistamasi itsetuhosi jonka piirsi aikoinaan vantaan peepingtommi qx alia Tommi B myyrmäki täällä ja jonka sinä vielä typeeryyksessäsi kielsit ettet ole sinä vaikka olet muistanut muistuttaa minua siitä, koska olen jopa peräti sinua yllättänyt itsemurhaan vaikka et raukka ole edes omasta mielestäsi se qx -peepingtommi-suomi24 peepingtommi-toomib-myyrmäki ;) voikin sanoa sille mediasupermegapersoonalle että hänen pitöäisi ehdottamasti tappaa itsensä sillä silloin pääsisi Suomi tästäkin parasiitti yhteikunnan pummista eroon heti ja oletetut lapset ja vaimokin olisivat tyytyväisiä := )


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sinulta niitä asiallisuuksia on edes turha odottaa :D :D Joten sinun kohdalla asiallisuus on täysin turhaa :D

        Nykyisin hoidat nuo jutut nottikselle jacens nimellä, no toki saat kieltää senkin :)

        Sun edellesiä postauksia tästä keskustelusta "Qruiser on nykyään paska paikka, ei kannata liittyä. Paitsi jos politiikkia tai uskontojen haukkuminen innostaa."
        Kummasti sinun kolmiosi raver-jacens-piippari olette samalla linjall :)
        Hupaisaa kun kaikki kolme ovat ihan identtisesti ollaanmiehiksi postailleet tuherrustaululla malliin "Voisitko ollaanmiehiks vaihtaa jo levyä, jos muka olet uskonnoista vapaa? Enemmän olet uskontopakkomielteinen"


      • aapolappi kirjoitti:

        Nykyisin hoidat nuo jutut nottikselle jacens nimellä, no toki saat kieltää senkin :)

        Sun edellesiä postauksia tästä keskustelusta "Qruiser on nykyään paska paikka, ei kannata liittyä. Paitsi jos politiikkia tai uskontojen haukkuminen innostaa."
        Kummasti sinun kolmiosi raver-jacens-piippari olette samalla linjall :)
        Hupaisaa kun kaikki kolme ovat ihan identtisesti ollaanmiehiksi postailleet tuherrustaululla malliin "Voisitko ollaanmiehiks vaihtaa jo levyä, jos muka olet uskonnoista vapaa? Enemmän olet uskontopakkomielteinen"

        Miten jaksat jankata päivästä toiseen samaa sontaa? Saatko tästä niin suurta tyydytystä, että kannattaa? Joka päivä valehtelet täällä minkä ehdit ja kiistät tekosi. Onpa todella tervettä touhua, muttei muuta sinulta voi odottaakaan :D Ja näemmä tuli oikein tuplakilarit herralta taas :D

        Niin, mitähän itse olet usealla aliaksella täällä tehnyt kuin jauhanut paskaa? Ai joo, SINUN tempuistasihan ei koskaan saa puhua niinhän se olikin :D Ainoastaan muiden asioista sai puhua. Itse olet perättömiä syytöksiä ja armotonta paskaa heittänyt niin kauan kuin muistat ja nyt nillität kun joku antaa samalla mitalla? Noh todistit taas olevasi aapopikkuneiti lappi :) Ja taaaas syytät mielenvikaiseksi ilman todisteita. Ei ole mielisairauksia valitan. Ei ole diagnoosia. Enköhän senkin parhaiten itse tiedä ja mitä se sinulle kuuluu edes? Miksi aiheesta jauhat, kun olet väärässä? Samaten en vieläkään tunne Jacensia tai Raveria, valitan. Usko muuta, jos se vainhoharhaisuuttasi helpottaa. Samaten Tommi B on tuntematon minulle, voinet kertoa kukas hän nyt harhaisessa päässäsi on? Olen nämä sanonut sinulle lukuisia kertoja, kuten myös etten asu Myyrmäessä tai edes Vantaalla, muttei mahdu rusinaasi, koska joutuisit myöntämään olevasi väärässä. Ja sehän ei käy laatuun! :D Enköhän itse tiedä oman nimeni ja asuinpaikkani parhaiten täällä, joten turha väittää minun asuvan jossain tai nimeni olevan joku, kun et noita tiedä :D

        Mistähän hiljaisuusjaksoista puhut? Eikö ole lanttuusi mahtunut, että meillä muilla on elämä? Ei tänne jaksa aina tulla lukemaan aina miten nolaat itseäsi täällä. Ja kun pikkuneiti raivoaa niiiin kovaa, ei tekstistä edes saanut mitään selkoa. Mutta sehän on ihan tyypillistä sinulle.

        Ai nytkö minulla on kolmio? On siinä meillä harhainen pikkuneiti :D Olen sanonut jo, etten tunne heitä, muttet voi asian antaa olla, kun joutuisit myöntämään olevasi väärässä. Mielummin jankkaat jankkaamasta päästyäsi, jotta saat edes jotain sisältöä elämääsi. Kyllä olet surkuhupaisa tapaus.


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Miten jaksat jankata päivästä toiseen samaa sontaa? Saatko tästä niin suurta tyydytystä, että kannattaa? Joka päivä valehtelet täällä minkä ehdit ja kiistät tekosi. Onpa todella tervettä touhua, muttei muuta sinulta voi odottaakaan :D Ja näemmä tuli oikein tuplakilarit herralta taas :D

        Niin, mitähän itse olet usealla aliaksella täällä tehnyt kuin jauhanut paskaa? Ai joo, SINUN tempuistasihan ei koskaan saa puhua niinhän se olikin :D Ainoastaan muiden asioista sai puhua. Itse olet perättömiä syytöksiä ja armotonta paskaa heittänyt niin kauan kuin muistat ja nyt nillität kun joku antaa samalla mitalla? Noh todistit taas olevasi aapopikkuneiti lappi :) Ja taaaas syytät mielenvikaiseksi ilman todisteita. Ei ole mielisairauksia valitan. Ei ole diagnoosia. Enköhän senkin parhaiten itse tiedä ja mitä se sinulle kuuluu edes? Miksi aiheesta jauhat, kun olet väärässä? Samaten en vieläkään tunne Jacensia tai Raveria, valitan. Usko muuta, jos se vainhoharhaisuuttasi helpottaa. Samaten Tommi B on tuntematon minulle, voinet kertoa kukas hän nyt harhaisessa päässäsi on? Olen nämä sanonut sinulle lukuisia kertoja, kuten myös etten asu Myyrmäessä tai edes Vantaalla, muttei mahdu rusinaasi, koska joutuisit myöntämään olevasi väärässä. Ja sehän ei käy laatuun! :D Enköhän itse tiedä oman nimeni ja asuinpaikkani parhaiten täällä, joten turha väittää minun asuvan jossain tai nimeni olevan joku, kun et noita tiedä :D

        Mistähän hiljaisuusjaksoista puhut? Eikö ole lanttuusi mahtunut, että meillä muilla on elämä? Ei tänne jaksa aina tulla lukemaan aina miten nolaat itseäsi täällä. Ja kun pikkuneiti raivoaa niiiin kovaa, ei tekstistä edes saanut mitään selkoa. Mutta sehän on ihan tyypillistä sinulle.

        Ai nytkö minulla on kolmio? On siinä meillä harhainen pikkuneiti :D Olen sanonut jo, etten tunne heitä, muttet voi asian antaa olla, kun joutuisit myöntämään olevasi väärässä. Mielummin jankkaat jankkaamasta päästyäsi, jotta saat edes jotain sisältöä elämääsi. Kyllä olet surkuhupaisa tapaus.

        Aapohan on tosi rikas, kokovartalokullitettu ja rodullisesti ylivertainen mahomies, isoin peenis ikinä ja paljon espanjalaisia lapsigigoloita allas täynnä, sellaista on aapon elämä :D

        Kummasti vaan aapo-täti aina täällä roikkuu, vaikka pitäisi hoitaa gigoloita :D ja haluaa mennä sinne altaan syvempään päähän ja kun pitäisi perustella joku valheensa, niin alkaa happi loppua ja kädet ja jalat viuhtoa, kun ei pysy pinnalla, vaikka pää on puuta :D


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Aapohan on tosi rikas, kokovartalokullitettu ja rodullisesti ylivertainen mahomies, isoin peenis ikinä ja paljon espanjalaisia lapsigigoloita allas täynnä, sellaista on aapon elämä :D

        Kummasti vaan aapo-täti aina täällä roikkuu, vaikka pitäisi hoitaa gigoloita :D ja haluaa mennä sinne altaan syvempään päähän ja kun pitäisi perustella joku valheensa, niin alkaa happi loppua ja kädet ja jalat viuhtoa, kun ei pysy pinnalla, vaikka pää on puuta :D

        Hauskaa luettavaa kun kaksi kuuluisaa bearnikki ja jacens-peepingtommi1-raver ovat lopullisesti seonneet :D Lisää bear postaillee sekoiluistaan qruiserissa ja tässä pieni näyte niille joilla ei ole qx tiliä
        Mielenterveyspotilailla taas ollut pelottavan vilkas päivä kanssani netissä, mutta parempi polttaa nettisiltoja kuin vaikkapa kirkkoja :DDD

        Kirjoittakaas tännekin palstalle jotain. Aapo Lapista voisi aloittaa kertomalla jotain arkista, vaikkapa millainen sää on ollut Kainuun käymättömässä korvessa, onko käynyt pilkillä ja tehnyt lumiukkoja?
        19.28 2016-03-28
        bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland

        #63.
        --- ja näköjään eilenkin muutamalla tässä ketjussa esiintyvällä aliaksella oli aikaa tapella s24:ssä kumpi aliaksen alias olikaan toisen alias ennenkuin toinen varasti toisen aliaksen jotta se alias sitten olisi sekoilevampi alias kuin se alias joka oli sillä toisella se alias joka sekoili enemmän kuin se toinen alias ennenkuin se alias varastettiin siltä toiselta aliakselta joka sekoili

        jne. jne. ;D
        Sitten vielä väittävät, etteivät ole täälläkin sekoilemassa :D
        10.07 2016-03-28bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland

        #64.
        ja aapo ainakin on kilissyt koko päivän kuin 20-senttisen pajatson takaressu :D
        On se elo "Espanjassa" ankaraa, kun ei voi olla hetkeäkään pois Qruiserista :DDDDDDDD
        19.32 2016-03-28bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland
        ja lopuksi peepingtommin tyylinäyte qruiserista
        #60.

        Hohhoijjakkaa. todistit taas kerran ainoan funktiosi olevan haastaa riitaa sekä vääristellä toisten sanomisia. Mutta kukin tyylillään. Silti et osannut kertoa miksi haluat haastaa riitaa? Ilmeisesti et osaa vastata tähän. Ja nyt sitten valehtelen? Just just. Hienosti osaat taas kääntää ja vääntää asiat mieleiseesi valoon.
        08.42 2016-03-10jacensKundi, 35, Uusimaa/Nyland

        #56.

        Missä olen muka sinusta jotain kirjoittanut? Oletko kevyesti sanotusti vainoharhainen kenties? En ole sinua maininnut missään ennen hyökkäystäsi. Ainoastaan sanonut millaista käytöksesi on ja mitä siitä voimme päätellä. Siinä kaikki.

        Ai olen sinusta ylläpitoja tehnyt? Olisiko pitänyt? En kyllä ole ylläpitoon ole ollut yhteydessä. Voi kiesus näitä juttujasi. Onko päässäsi ihan kaikki kotona? Ai olen aiemmin ollut täällä? Mielenkiintoinen väite, siinähän todistat asiaa. Samaa tuon kommentin perusteella voidaan epäillä sinusta ja johan joku sinut tunnisti :D Paha ottaa kantaa enempää asiaan, josta en tiedä.

        Näemmä pakko vaivautua vastaamaan ja oikoa perättömyyksiäsi, ikävä kyllä. Ja arvaten räjähdät taas tähänkin kirjoitukseen :D
        08.27 2016-03-09jacensKundi, 35, Uusimaa/Nyland

        Taitavat herrat kilpailla nyt kumpi on eniten seonnut :D

        Ei mulla muuta ollut :)


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        aapolappi kirjoitti:

        Hauskaa luettavaa kun kaksi kuuluisaa bearnikki ja jacens-peepingtommi1-raver ovat lopullisesti seonneet :D Lisää bear postaillee sekoiluistaan qruiserissa ja tässä pieni näyte niille joilla ei ole qx tiliä
        Mielenterveyspotilailla taas ollut pelottavan vilkas päivä kanssani netissä, mutta parempi polttaa nettisiltoja kuin vaikkapa kirkkoja :DDD

        Kirjoittakaas tännekin palstalle jotain. Aapo Lapista voisi aloittaa kertomalla jotain arkista, vaikkapa millainen sää on ollut Kainuun käymättömässä korvessa, onko käynyt pilkillä ja tehnyt lumiukkoja?
        19.28 2016-03-28
        bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland

        #63.
        --- ja näköjään eilenkin muutamalla tässä ketjussa esiintyvällä aliaksella oli aikaa tapella s24:ssä kumpi aliaksen alias olikaan toisen alias ennenkuin toinen varasti toisen aliaksen jotta se alias sitten olisi sekoilevampi alias kuin se alias joka oli sillä toisella se alias joka sekoili enemmän kuin se toinen alias ennenkuin se alias varastettiin siltä toiselta aliakselta joka sekoili

        jne. jne. ;D
        Sitten vielä väittävät, etteivät ole täälläkin sekoilemassa :D
        10.07 2016-03-28bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland

        #64.
        ja aapo ainakin on kilissyt koko päivän kuin 20-senttisen pajatson takaressu :D
        On se elo "Espanjassa" ankaraa, kun ei voi olla hetkeäkään pois Qruiserista :DDDDDDDD
        19.32 2016-03-28bear_nick2Mies, 50, Keski-Suomi/Mellersta Finland
        ja lopuksi peepingtommin tyylinäyte qruiserista
        #60.

        Hohhoijjakkaa. todistit taas kerran ainoan funktiosi olevan haastaa riitaa sekä vääristellä toisten sanomisia. Mutta kukin tyylillään. Silti et osannut kertoa miksi haluat haastaa riitaa? Ilmeisesti et osaa vastata tähän. Ja nyt sitten valehtelen? Just just. Hienosti osaat taas kääntää ja vääntää asiat mieleiseesi valoon.
        08.42 2016-03-10jacensKundi, 35, Uusimaa/Nyland

        #56.

        Missä olen muka sinusta jotain kirjoittanut? Oletko kevyesti sanotusti vainoharhainen kenties? En ole sinua maininnut missään ennen hyökkäystäsi. Ainoastaan sanonut millaista käytöksesi on ja mitä siitä voimme päätellä. Siinä kaikki.

        Ai olen sinusta ylläpitoja tehnyt? Olisiko pitänyt? En kyllä ole ylläpitoon ole ollut yhteydessä. Voi kiesus näitä juttujasi. Onko päässäsi ihan kaikki kotona? Ai olen aiemmin ollut täällä? Mielenkiintoinen väite, siinähän todistat asiaa. Samaa tuon kommentin perusteella voidaan epäillä sinusta ja johan joku sinut tunnisti :D Paha ottaa kantaa enempää asiaan, josta en tiedä.

        Näemmä pakko vaivautua vastaamaan ja oikoa perättömyyksiäsi, ikävä kyllä. Ja arvaten räjähdät taas tähänkin kirjoitukseen :D
        08.27 2016-03-09jacensKundi, 35, Uusimaa/Nyland

        Taitavat herrat kilpailla nyt kumpi on eniten seonnut :D

        Ei mulla muuta ollut :)

        Tiedät kai, että bear tietää, että jatkuvasti stalkkaat häntä kahdella saitilla ja vedättää sinua koko ajan 100-0, aapo ja olet niin syvälle nielaissut koukun, ettet malta Espanjassakaan olla ilman :DDDDDDDDDDDD

        Koko ajan näiltä kahdelta sinua kismittävältä henkilöltä tänne jotain copypastea pukkaat, itselläsi kun ei koskaan ole mitään sanottavaa. Ei sitä "muuta" edes :DDDDDDDDDDD

        Mutta kun aapolla levy on jäänyt päälle, niin tuommoista se sitten on :/


    • pena-piirimyyjä

      Ketähän vitun pellejä nää jätkät on ? Pitääkö teiän lässyttää tota teiän paskaa joka paikassa

      • Kysy sitä aapo lapilta, sehän täällä tahdin ja aiheet määrää. Ja omien sanojensa mukaan Qruiserissa päättää ketä potkitaan pihalle ja ketä ei. Asiallista keskustelua ilman aapo lapin jatkuvaa haukkumista ja pahanolon purkamista ei täältä ikävä kyllä edes löydy.


      • Tällainen se aapo 57v on. Espanjassa pikkupoikien perässä juoksee minkä ehtii ja omien sanojensa mukaan hoitaa kaikki lapset, kuten yllä lukee! Kamalaa kun vielä tunnustaa julkisesti olevansa pedofiilina Espanjassa. Siellä vissiin tuokin on sallittua


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Tällainen se aapo 57v on. Espanjassa pikkupoikien perässä juoksee minkä ehtii ja omien sanojensa mukaan hoitaa kaikki lapset, kuten yllä lukee! Kamalaa kun vielä tunnustaa julkisesti olevansa pedofiilina Espanjassa. Siellä vissiin tuokin on sallittua

        Asun vantaalla myyrmäessä :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Asun vantaalla myyrmäessä :D

        Onneksi en asu siellä päinkään, kyllä käy aluetta sääliksi. Ai se on se kuuluisa "Espanja" :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Onneksi en asu siellä päinkään, kyllä käy aluetta sääliksi. Ai se on se kuuluisa "Espanja" :D

        Muistaakseni asut jossain sillan alla :)


      • Juu kiitos tiedosta :D Ei tuo sitten ollut mikään yllättävä "uutinen" .


    • vanha.kokija

      Sieltä löytää kavereita ja seksiäkin!

    • ihmetyttää

      Minulla olisi 1 tekninen kysymys qruiseriin liittyen. Elikkä hommahan toimii normaalisti niin että kun lähetät jollekkin viestin niin se viesti näkyy lähettäjällä lähetetyissä viesteissä niin kauan kun viestin saaja on joko lukenut sen vastannut siihen ja taas vastauksen saaja lukenut vastauksen. Tai sitten viestin saaja lukenut sen mutta jättänyt vastaamatta siihen ja sen jälkeen viestin lähettäjä tarkastanut lähetetyistä viesteistä että viesti on luettu. Mutta minulle on käynyt montakin kertaa niin että kun olen lähettänyt jollekkin viestin ja seuraavalla kirjautumis kerralla vaikka postilaatikko on ollut tyhjä niin viestiä ei ole ollut enää edes lähetetyissä viesteissä. Että mistä tällainen mysteeri johtuu? Ja voiko olla jopa niin että tähän liittyy jopa jotain yliluonnollista kuten esimerkiksi noituutta tai jotain henkimaailmaan liittyvää?

      • Luetut viestit pitää erikseen tallentaa postilaatikkoon, tai ne poistuvat luettuasi automaattisesti. Typerä systeemi, mutta noin se menee


      • Johtuu siitä kun vastaanottaja poistanut/lukenut viestisi ja et ole itse kirjaantunut sinä aikana jolloin automatiikka pitää viestisi lähetetyt kansiossa, siis olet kirjaantunut vasta sen jälkeen kun automaati on postanut viestin, se toiminta ei huomio sitä oletko online/offline. Qruiserin serverit ovat pienet ja Ruotsissa maksetaan datan tiedonsiirron määrästä eli Ruotsissa on käytössä maksu kuinka paljon kulutat tiedonsiirtoa. Ruotsissa kaikki uudet sopimukset mobiililaajakaistoissa ovat rajoitetut ja ainoastan vanhat mobiililaajakaista sopimiukset ovat rajoittamattomia, kiinteät laajakaista yhdeydet ovat nopeuden/datamäärän mukaan eri hintaisia..
        Suomenkin dataoperaattorit ovat ilmaiseet kiinnostusta samaan kuin Ruotsissa, kiitos poliitikkojen, kun myivät Ruotsille Soneran joka oli vanha kunnon Posti ja telelaitos. Ruotsalainen Soneran omistaja Telia haluaa kasvattaa tulostaan Suomessakin ja siksi saattaa lähiaikoina 1-2v tapahtua Suomessa muutoksia uusissa laskutusliittymissä kuten myöskin prepaidliittymissä. Joten kannattaa ajoissa tehdä sopimus. Ruotsissa Telia ja sen omistama Halebop tarjoaa prepaid (kontantkort) palveluissaan mobiilikäytössä rajatonta edelleen hintaan 15-20sek/vrk mutta nopeus on mitä milloinkin ja käytössä on prioriteetti laskutusasiakkailla, joten prepaid käyttäjä joutuu välillä "ulos" ja nopeus hidastuu, myöskin on myynnissä prepaid mobiilidata-aikaa (GB) jossa myöskin ovat siinä kakkosluokassa käytön ja nopeudessa suhteen.
        Koska tabloit ja mobiilikäytössä tiedonsiirto on pienempää kuin tietokoneen tarvitsema datan siirto määrä, niin Ruotsissa onkin paljon älypuhelimia ja tabloitteja ja se on paikallisten operaattorien ihanne koska on hyvä myydä rajattua tiedonsiirtoa ja sen jälkeen se maksaa n. 1megabitti 1-3 kruunua myöskin Ruotsin operaattorit ovat erikoistuneet myymään ns.kytkypuhelimia 1-2 v sopimuksia.


        Joten lopullinen vastaus onkin kysymykseen RAHA.


    • ihmetyttää

      Kyllä minä sen tiedän, mutta tässä onkin nyt kysymys lähetetyistä viesteistä. Eli jos nyt vaikka esimerkiksi lähettäisin sinulle viestin, niin sehän näkyy minulla välittömästi lähetetyissä viesteissä. Ja sitten kun itse avaat postilaatikossa viestini ja vaikka et vastaisi siihen niin sen jälkeen sen pitäisi näkyä minulla lähetetyissä viesteissä että viesti on luettu ja joskus sen jälkeen vasta poistua. Mutta ihmettelen sitä että minulta toisinaan katoaa lähettämiäni viestejä vaikka en olisi ensimmäistäkään kertaa nähnyt että ne on luettu.

      • Kuulostaa bugilta sivulla.


      • eibugi
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Kuulostaa bugilta sivulla.

        Ei ole bugi eli ohjelmointivirhe, selvästi viestin vastaanottaja on poistanut viestin lukematta sitä.


    • voihyvääpäivää

      Tota mäkin olen monesti ihmetellyt, no nää muutamat tyypit antaa tolle sellasen maineen että tohon en aikaani tuhlaa seuranhakumielessä..tainneet katsoa muutaman jakson b-luokan saippuasarjoja liikaa..ilmoitustaulu pelkkää nälvimistä jne. no empähän ton jäsen ole enkä tule olemaan, nähtyhän toi touhu on.

    • Eihän qruiserissa edes saa kommentoida ilman bear_nick2:n lupaa tai jos sen tekee niin saa bannit heti :D
      Jotenkin naurattaa se bearin leikki kymmenillä keskusteluilla.
      Tietysti peepingtommi on siellä ihan jacens nimellä ja taitaa sieläkin harrastaa sitä samaa mitä täälläkin, aliaksia joka lähtöön :D

    • Qruiser on sellainen yhteisö, jossa ei ole toiminut yksikään keskustelu, johon on ottanut osaa bear tai peepingtommi1 ja samanlainen on suomi24.
      Tietysti kyseiset herrat väittävät jotain muuta, joten tarkistellaan ensin qruiseria.
      Kyseiset herrat voivat tuoda esille ne keskustelut qruiserista mihin ovat osallistuneet jotka vielä heidän jälkeen ovat toimineet.

      • homppelihoi

        Onneksi bear ja tirkistelijäpiippari ovat ilmeisesti saaneet tänne bannit kun ei ole näkyny.


      • heteropride
        homppelihoi kirjoitti:

        Onneksi bear ja tirkistelijäpiippari ovat ilmeisesti saaneet tänne bannit kun ei ole näkyny.

        Joo, tosi outoa. En ole nähnyt heitä lastenaltaallakaan, vaikka olen siellä aapon kanssa joka päivä vemputtamassa pientä piliäni.


      • heteropride kirjoitti:

        Joo, tosi outoa. En ole nähnyt heitä lastenaltaallakaan, vaikka olen siellä aapon kanssa joka päivä vemputtamassa pientä piliäni.

        ai sinäkö se oletkin ;) aika vekkuli olet :) en ollut tunnistaa sinua ilman vaatteita ja olet ajanut karvasi, näytät nyt nuoremmalta ja kalusikin näyttä kasvaneen ;) ennen se oli tuuman nyt jopa kaksi tuumaa :)


    • VajakkienValtakunta

      Ilmoitustaulu on julkinen, sielläkö muutamien pitää setviä keskinäiset riitansa. Suuri yleisö on asiasta varmasti aivan tolkuttoman kiinnostunut ..joo ilmoitustaulun voi jättää lukematta, mutta tuo pistää silmiin väkisinkin.

      • pistevoipiste

        Näyttää olevan aika yksipuolinen se riitely, sillä hänellä olevan useampikin kohde riitelyssä käynnissä, koska yksi kohde ei tyydytä hänen riidan haluaan, jacensin elämä hiljaista ilman riitelyä.
        Luulisi olevan helpompaa, olla ilman qruiseria, mutta tyhjässä elämässä on varmaan suurta olla jossain josta on usein potkittu pois.
        Ei taida olla kovinkaan monella qruiserin ilmoitustaulun lukijalla epäselvyyksiä jacensin edellisistä qruiser profiileista.
        Eipä jacens ole ainoa jonka elämä kohdistuu qruiseriin, vakiokaarti ei tule päivääkään toimeen ilman qruiseria.


      • en.viitsi.kirjautua
        pistevoipiste kirjoitti:

        Näyttää olevan aika yksipuolinen se riitely, sillä hänellä olevan useampikin kohde riitelyssä käynnissä, koska yksi kohde ei tyydytä hänen riidan haluaan, jacensin elämä hiljaista ilman riitelyä.
        Luulisi olevan helpompaa, olla ilman qruiseria, mutta tyhjässä elämässä on varmaan suurta olla jossain josta on usein potkittu pois.
        Ei taida olla kovinkaan monella qruiserin ilmoitustaulun lukijalla epäselvyyksiä jacensin edellisistä qruiser profiileista.
        Eipä jacens ole ainoa jonka elämä kohdistuu qruiseriin, vakiokaarti ei tule päivääkään toimeen ilman qruiseria.

        aapolapilla se vasta tylsää näyttää olevankin :D

        jacens -jankkaus elämän ainoa ilo.


      • en.viitsi.kirjautua kirjoitti:

        aapolapilla se vasta tylsää näyttää olevankin :D

        jacens -jankkaus elämän ainoa ilo.

        ja mikä se sinun ainoa elämän ilosi on vai onko sellaista edes :D


    • Tohtoripoika

      "Muna Liisa on saanut iii-hanaa...
      ja taju on kaikkein korkeimmasti kankaalla. Oluen autuus vetää naaman kieroon, ja iii-hanaa ei juuri nyt tarvita tuoppiin lisää." On tainnu muumit päästä laaksosta karkuun, hoidon tarvetta olisi ..siis mitä v....a ??ei ole ihan tervettä ( että tollasta ilmotustaululla päättele siitä mikä on qruiser)

    • Pitää nostaa tapeetille taas qruiser keskustelu kun on ollut hiljaista sillä saralla ;) no qruiserissa eivät ole pysyneet hiljaa ainakan hihhuli kaksikko bear-piippari jacens ;)

    • Anonyymi

      Oikein oiva tyylinäyte bissehäirinkön kirjallisesta tasosta.

      • Anonyymi

        Voi pojat näitä homotrollien tyylinäytteitä…


    • Anonyymi

      2023-03-31 10:57:51 Lähetetty viesti oli nopea. Mutta se lisäsi poistettujen määrän 35.

      • Anonyymi

        Ja aapolappi osaa taas laskea


    • Anonyymi

      Hyvää Joulua toivottaa kuka?

    • Anonyymi

      Kahdella rekisteröidyllä ja 4-5 rekisteröitymättömällä kun puuhastelee samassa keskustelussa niin hyvää tulee jopa "uskottavuus" on siitä trollista huipussa.

    • Anonyymi

      Kaikki tietävät sen trollin.

      • Anonyymi

        Olet hyvin tunnettu joka paikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvin tunnettu joka paikassa

        Kiva kun olet huomannut olevasi tunnettu joka paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun olet huomannut olevasi tunnettu joka paikassa.

        Puhuin sinusta, jos ymmärrät luettua, mutta kuten aina, käännät omat temppusi toisten syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin sinusta, jos ymmärrät luettua, mutta kuten aina, käännät omat temppusi toisten syyksi.

        Niinkö teet, kiva kun tunnustat sen vaikka kyllähän kaikki tietävät menetelmäsi ja emme ole tehneet sinunkauppoja joten suosittelen teitittelemään, kun olet nuorempi. Ei valehtelemalla omaa työhistoriaa saa lisävuosia, ihan miten olet valehdellut työhistoriasi/sairaus olisit pitkälti oli 150 vuotias.
        On vain yksi trolli joka aina menee ansaan ja alkaa aukomaan päätään ja lopullisesti tulee ylläpidon puolelta varmistus asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö teet, kiva kun tunnustat sen vaikka kyllähän kaikki tietävät menetelmäsi ja emme ole tehneet sinunkauppoja joten suosittelen teitittelemään, kun olet nuorempi. Ei valehtelemalla omaa työhistoriaa saa lisävuosia, ihan miten olet valehdellut työhistoriasi/sairaus olisit pitkälti oli 150 vuotias.
        On vain yksi trolli joka aina menee ansaan ja alkaa aukomaan päätään ja lopullisesti tulee ylläpidon puolelta varmistus asialle.

        Voi voi pikkuinen, onko sinulla noin vaikeaa taas? Opettele käytäytymään, niin palsta pysyisi rauhallisena, mutta sehän ei sinulta luonnistu, koska elämäsi tarkoitus on pilata joka foorumi haastamalla riitaa joka ikisessä paikassa.

        Työhistoriaani en ole kyllä kenellekään valehdellut, eikä se sinulle kuulu. Omasi ja kultapuppelisi historia onkin hyvin tunnettu oikein monella foorumilla. Ja mitä pään aukomiseen tulee, sitähän sinä teet tapasi mukaan ihan koko ajan. Itse en edes usein tänne vaivaudu kirjoittamaan ja sekös sinua kaihertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi pikkuinen, onko sinulla noin vaikeaa taas? Opettele käytäytymään, niin palsta pysyisi rauhallisena, mutta sehän ei sinulta luonnistu, koska elämäsi tarkoitus on pilata joka foorumi haastamalla riitaa joka ikisessä paikassa.

        Työhistoriaani en ole kyllä kenellekään valehdellut, eikä se sinulle kuulu. Omasi ja kultapuppelisi historia onkin hyvin tunnettu oikein monella foorumilla. Ja mitä pään aukomiseen tulee, sitähän sinä teet tapasi mukaan ihan koko ajan. Itse en edes usein tänne vaivaudu kirjoittamaan ja sekös sinua kaihertaa.

        Joo just noin alkoi viime kerrallakin sinun mielenterveytesi repeillä ja olit lähes vuoden poissa, kyllä ymmärrän jos et muista mitään sillä olit todella pahasti sekaisin, et enää erottanut missä foorumissa sekoilit ja naapurisi hälytti silloin poliisit kun olit riehunut käytävässä ja heittänyt kaluston käytävään ja ikkunasta pihalle.
        Eikö kannattaisi ihan omaehtoisesti hakeutua ajoissa hoitoon vai haluatko taas, että sinut haetaan kotoa taas, johan sinua on haettua kotoa jo 15 vuotiaasta lähtien ja kohta olet viisikymppinen.
        Johan sinun työhistoriaa olet ihan itse täällä repostellut, reilut 12v sitten tienasit hokin ja elannon kassoilla yli 2000 €/kk täydellä vuosikorotuksilla ja sitten olet kehunut olleesi 3 vuosikymmentä ravintola-alalla ja kaiken lisäksi yli 10v sitten kehuit sairastaneesi masennusta 19v, joten millainen Metusalem oikein olet.
        Ei tästä ole kauankaan, kun kehuit tapaasi mukaan, ettet vaivaudu kirjoittelemaan ja hups kyseiseen keskusteluun painoit tekstiä puolessa tunnissa kymmenen kertaa ja se oli vain yhdessä keskustelussa, loput keskustelut olivatkin ihan eritasolla.

        Suosittelen nyt pikaista menoa terveyskeskukseen, ne kyllä lähettävät sinut edelleen ja saatat päästä juhannuksen viettoon vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just noin alkoi viime kerrallakin sinun mielenterveytesi repeillä ja olit lähes vuoden poissa, kyllä ymmärrän jos et muista mitään sillä olit todella pahasti sekaisin, et enää erottanut missä foorumissa sekoilit ja naapurisi hälytti silloin poliisit kun olit riehunut käytävässä ja heittänyt kaluston käytävään ja ikkunasta pihalle.
        Eikö kannattaisi ihan omaehtoisesti hakeutua ajoissa hoitoon vai haluatko taas, että sinut haetaan kotoa taas, johan sinua on haettua kotoa jo 15 vuotiaasta lähtien ja kohta olet viisikymppinen.
        Johan sinun työhistoriaa olet ihan itse täällä repostellut, reilut 12v sitten tienasit hokin ja elannon kassoilla yli 2000 €/kk täydellä vuosikorotuksilla ja sitten olet kehunut olleesi 3 vuosikymmentä ravintola-alalla ja kaiken lisäksi yli 10v sitten kehuit sairastaneesi masennusta 19v, joten millainen Metusalem oikein olet.
        Ei tästä ole kauankaan, kun kehuit tapaasi mukaan, ettet vaivaudu kirjoittelemaan ja hups kyseiseen keskusteluun painoit tekstiä puolessa tunnissa kymmenen kertaa ja se oli vain yhdessä keskustelussa, loput keskustelut olivatkin ihan eritasolla.

        Suosittelen nyt pikaista menoa terveyskeskukseen, ne kyllä lähettävät sinut edelleen ja saatat päästä juhannuksen viettoon vielä.

        Tämä onkin kolmas viestini tähän ketjuun :) Kannattaisi pysyä faktoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just noin alkoi viime kerrallakin sinun mielenterveytesi repeillä ja olit lähes vuoden poissa, kyllä ymmärrän jos et muista mitään sillä olit todella pahasti sekaisin, et enää erottanut missä foorumissa sekoilit ja naapurisi hälytti silloin poliisit kun olit riehunut käytävässä ja heittänyt kaluston käytävään ja ikkunasta pihalle.
        Eikö kannattaisi ihan omaehtoisesti hakeutua ajoissa hoitoon vai haluatko taas, että sinut haetaan kotoa taas, johan sinua on haettua kotoa jo 15 vuotiaasta lähtien ja kohta olet viisikymppinen.
        Johan sinun työhistoriaa olet ihan itse täällä repostellut, reilut 12v sitten tienasit hokin ja elannon kassoilla yli 2000 €/kk täydellä vuosikorotuksilla ja sitten olet kehunut olleesi 3 vuosikymmentä ravintola-alalla ja kaiken lisäksi yli 10v sitten kehuit sairastaneesi masennusta 19v, joten millainen Metusalem oikein olet.
        Ei tästä ole kauankaan, kun kehuit tapaasi mukaan, ettet vaivaudu kirjoittelemaan ja hups kyseiseen keskusteluun painoit tekstiä puolessa tunnissa kymmenen kertaa ja se oli vain yhdessä keskustelussa, loput keskustelut olivatkin ihan eritasolla.

        Suosittelen nyt pikaista menoa terveyskeskukseen, ne kyllä lähettävät sinut edelleen ja saatat päästä juhannuksen viettoon vielä.

        Noinko olet toiminut? No huh huh, etkä ole vuotta täältä malttanut edes poissa olla. Ehkä tunnin pystyt olemaan ilman vieroitusoireita.

        Ei ole kotoa haettu kertaakaan, eikä poliisit ole ovellani koskaan käyneet :D Kyllä sinulla mielikuvitusta riittää Ai olen kohta viisikymppinen? Tämäkin oli uusi tieto minulle. Missähän olen sanonut olleeni ravintoa-alalla noin pitkään, kun muissa hommissa ihan olen? Ravintola-alalla kyllä ehdin olemaan töissä yhteen hetkeen, vaikkei asia sinulle kuulu.

        Kerro nyt lisää itsestäsi, kun yksikään kohta ei minuun liity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin kolmas viestini tähän ketjuun :) Kannattaisi pysyä faktoissa

        Siinäkin valehtelit jälleen kerran 23 joulukuuta olet kirjoitit 4 viestiä.
        2023-12-23 10:29:34
        2023-12-23 15:16:19
        2023-12-23 17:19:18
        2023-12-23 17:19:18
        Kannattaisi pysyä totuudessa ja faktassa.
        Näkyy niitä olevan muille päiville ihan riittävästi ja peräti kahdella rekisteröidyllä nimimerkillä ja monella muulla ei rek. nimellä.
        Sanat ja muut jutut paljastavat sinut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin valehtelit jälleen kerran 23 joulukuuta olet kirjoitit 4 viestiä.
        2023-12-23 10:29:34
        2023-12-23 15:16:19
        2023-12-23 17:19:18
        2023-12-23 17:19:18
        Kannattaisi pysyä totuudessa ja faktassa.
        Näkyy niitä olevan muille päiville ihan riittävästi ja peräti kahdella rekisteröidyllä nimimerkillä ja monella muulla ei rek. nimellä.
        Sanat ja muut jutut paljastavat sinut aina.

        Uuuuu pääsit oikein pätemään, ai että sinulla viiraa ja kovaa. Vaikkei asia sinulle kuulu, minulla ei ole rekisteröityjä nimimerkkejä täällä. Siinäpä ne kirjoitukseni + tämä ovatkin hyvin pitkältä ajalta, vaikka minut nyt näetkin joka ikisessä epäemiellyttävässä viestissä. Ja aina jäät kiinni ja seuraavassa hetkessä uhriudut minkä ehdit. Kaava toistuu aina.

        Täällä nyt ei koskaan ole rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Edes jouluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuuu pääsit oikein pätemään, ai että sinulla viiraa ja kovaa. Vaikkei asia sinulle kuulu, minulla ei ole rekisteröityjä nimimerkkejä täällä. Siinäpä ne kirjoitukseni tämä ovatkin hyvin pitkältä ajalta, vaikka minut nyt näetkin joka ikisessä epäemiellyttävässä viestissä. Ja aina jäät kiinni ja seuraavassa hetkessä uhriudut minkä ehdit. Kaava toistuu aina.

        Täällä nyt ei koskaan ole rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Edes jouluna.

        Sinähän sen kaaoksen olet järjestänyt ja eikä tämä ole ainoa foorumi missä olet sen tehnyt.


    • Anonyymi

      Johan kuuluisa peepbisse sai täyslaidallisen ja ihan asiasta saikin.

    • Anonyymi

      Toisilla on vaikeaa tunnustaa tosiasiat.

      • Anonyymi

        Niin sinun on aina ollut tai lopettaa turha riidan haastaminen.


    • Anonyymi

      Mielensäpahoittaja, Mtv3, klo 22.00 tänään

    • Anonyymi

      En oo toviin päässy inee sinne...
      Heittää jotain palvelin virhettä..

      • Anonyymi

        Toimii se ilman ongelmia.
        Olisiko sinulla väärä osoite?


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe