Kumpi on parempi niinku teknisesti?
Siis omistan tuon uudemman mallin..että kumpi on parempi?
ngage QD vai ngage?
10
1816
Vastaukset
- selvästi
vain radion olisi saanut vanhasta laittaa mukaan.vaikka eipä ratioo muutenkaan tuu pahemmin kuunneltua kun indexit ja gimmelit ei kiinnosta.
- Juuso-92
on paljon parempi ne mitä normis on ja siin ei voi siihen hankkii (melkein): mp3-ohjelma... ...mitä tekee ku haluu tavallisen taskuun?
- mammutti--
Juuso-92 kirjoitti:
on paljon parempi ne mitä normis on ja siin ei voi siihen hankkii (melkein): mp3-ohjelma... ...mitä tekee ku haluu tavallisen taskuun?
tuotakaan ei ole kysytty kuin 26547 kertaa... selaa niin löydät.-..-.-.-
- n-gage parempi?
En itse omista kumpaakaan puhelimista, mutta pikkuveljellä on n-gage. Mitä itse olen katsellut ja vertaillut niin mielestäni n-gage on parempi. Eihän siinä uudessa n-gagessa ole radiota eikä mp3-soitintakaan ja pelitkin on täysin samanlaisia grafiikoiltaan. Pelattavus on parantunut, mutta kuka tosissaan ostaa puhelimen vaan pelaamista varten? Puhelin on puhumista varten ja n-gagessa on paremmat ominaisuudet tähän oudosta asennosta huolimatta, siinä on parempi kaiutin kuin qd:ssä.
Seuraavasta en ole varma, mutta QD:ssä ei ole? real playeriä. Normaalilla n-gagella voi ladata netistä ilmaiseksi musiikkivideoita, sarjoja (mm.southpark, frendit) ja jos oikeat keinot tietää, voi myös ripata elokuvan n-gagelle jos omistaa isomman muistikortin (elokuva vaatii ~100mb). Ja elokuvan siirto kuten muidenkin tiedostojen käy vikkelämmin usb - liitännän kautta kuin bluetoothin. QD ei edes saa usb liitäntää, mutta n-gageen saa halutessaan bluetooth liitännän. Tämä on vain oma mielipiteeni ja koska en puhelinta omista, en voi kunnolla kysymykseen kantaa ottaakaan.- gage
mistä saa south park jaksoja n-gageen?
mulla on 256mb muistikortti, niin sinne mahtuskin niitä... kerro pliis!! :D - terroristi
haha eks kukaan älyä et jos n-gage qd:ssä ei ole mp3 soitinta niin ei se mitään käyttäkää hyvät n-gage fanit JÄRKEE et tohon n-gage qd:hen voi ladata netistä tai vaikka ostaa sen mp3 soittimen jos se on niin hankalaa itsekkin kuulin juuri sivun mistä sain ladattua sen jos on jotain valittamista ni sanokaa mulle voin vaikka antaa sen linkin/sivun mistä voi ladata n-gage qd:hen mp3 soittimen.ÄLKÄÄ ENÄÄ VALITTAKO TAVALLISEN N-GAGE FANIT
- Tuomas
terroristi kirjoitti:
haha eks kukaan älyä et jos n-gage qd:ssä ei ole mp3 soitinta niin ei se mitään käyttäkää hyvät n-gage fanit JÄRKEE et tohon n-gage qd:hen voi ladata netistä tai vaikka ostaa sen mp3 soittimen jos se on niin hankalaa itsekkin kuulin juuri sivun mistä sain ladattua sen jos on jotain valittamista ni sanokaa mulle voin vaikka antaa sen linkin/sivun mistä voi ladata n-gage qd:hen mp3 soittimen.ÄLKÄÄ ENÄÄ VALITTAKO TAVALLISEN N-GAGE FANIT
Voitko mailata mulle sen ositteen mistä sen mp3-soittimen saa qd:n
- QD:N OMISTAJA
terroristi kirjoitti:
MULLA ON N-GAGE QD JA LATASIN SIIHEN ÄSKETTÄIN TON ULTRA-MP3 SOITTIMEN ... MUTTA MITÄ QD:SSÄ TEKEE MP3SOITTIMELLA KUN SIINÄ ON PUHELIMEN MUISTI TILAA VAAN 3,4M? ... ON MINULLA TOKI MYÖS 1G MUISTIKORTTIKIN MUTTA TOISAALTA EI EI SILLÄ TEE MITÄÄN KUN BLUETOOTH EI TUNNISTA N-GAGE QDSSÄ OLEVAA MUISTIKORTTIA TIETOKONNEELLA :( ... VOISIKO JOKU KERTOA MINULLE MITEN MUISTIKORTIN SAISI NÄKYMÄÄN TIETOKONEELLA(BLUETOOTH OHJELMASSA) :))
- 65487
terroristi kirjoitti:
MULLA ON N-GAGE QD JA LATASIN SIIHEN ÄSKETTÄIN TON ULTRA-MP3 SOITTIMEN ... MUTTA MITÄ QD:SSÄ TEKEE MP3SOITTIMELLA KUN SIINÄ ON PUHELIMEN MUISTI TILAA VAAN 3,4M? ... ON MINULLA TOKI MYÖS 1G MUISTIKORTTIKIN MUTTA TOISAALTA EI EI SILLÄ TEE MITÄÄN KUN BLUETOOTH EI TUNNISTA N-GAGE QDSSÄ OLEVAA MUISTIKORTTIA TIETOKONNEELLA :( ... VOISIKO JOKU KERTOA MINULLE MITEN MUISTIKORTIN SAISI NÄKYMÄÄN TIETOKONEELLA(BLUETOOTH OHJELMASSA) :))
- Werex
QD ROKS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082