Muoviset oven karmit maalaamaan jollakin sillälailla että maali vielä jopa kestäisi niissä kiinnikin? Nykyiset karmit on -77 valmistuneessa talossa nätin tumman ruskeat. Jos sais vaikka valkoiseksi olis paljon parempi. Vai onko muita konsteja kuin maalaaminen? (oven karmien vaihto aina tietysti, heh.)
Pystyykö
5
5138
Vastaukset
- peip
joo mul on sama ongelma mut meillä vaa on ikkunan karmit vai mitkä nyt onkaa ni ihanan tummanruskeet ja muovia tietenki..
- ensin
liat ja rasvat pois ja pohjamaalaa ne ensin vaikkapa otepohjalla ja sitten pintamaalaa vaikkapa EMPIRE tai SADOTEX tai joku muu vastaava niin kyllä pysyy.ainaskin minun tekemät on pysyny,kävin toissa päivänä yhdessä kämpässä missä minä maalasin samanlaisia karmeja 7w sitten ja oli ne hyvin pysyny ei ollu mitään muuta vikaa kuin vähän likaa mikä kyllä pesemällä lähtis.USKALLA ALOITTAA KYLLÄ SINÄ ONNISTUT.(tikkurila mainos)sanoo näin.
- Nipa99:n
ensin kirjoitti:
liat ja rasvat pois ja pohjamaalaa ne ensin vaikkapa otepohjalla ja sitten pintamaalaa vaikkapa EMPIRE tai SADOTEX tai joku muu vastaava niin kyllä pysyy.ainaskin minun tekemät on pysyny,kävin toissa päivänä yhdessä kämpässä missä minä maalasin samanlaisia karmeja 7w sitten ja oli ne hyvin pysyny ei ollu mitään muuta vikaa kuin vähän likaa mikä kyllä pesemällä lähtis.USKALLA ALOITTAA KYLLÄ SINÄ ONNISTUT.(tikkurila mainos)sanoo näin.
kokeilla tuota. Kiitos Vinkistä.
- Reiska
Muovikarmit voi maalata aivan samalla tavalla kuin puisetkin.Ensin pohjamaali(tartuntamaali)esim.ote-pohja(sadolin),sen jälkeen maalaus 2 kertaa esim.Tikkurilan ovi ja ikkunamaalilla.Jos maalaat ovia niin käytä samoja aineita ja suorita varsinainen maalaustyö mohair-telalla ja tasoittajalla.
- pystyy
Mutta kannattaako ja millainen on lopputulos. Karmit ei maksa maltaita, eikä niiden vaihtoon mene äkkinäiseltäkään ihme aikoja. Listat pois ja muutama ruuvi auki.. Uudet tilalle ja kiiloilla suoraan, vahoja kiiloja ei siis kannata hukata.
Työvälineet mitta, vasara, ruuvimeisseli ja vatupassi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771