Onko kellään kokemusta Rosenlew mankelin liinan vaihdosta? Toinen pääty pitää ilmeisesti purkaa niin että vanhan liinan saa vedettyä ulos ja uuden tilalle.
Mankelin liinan vaihto
5
6092
Vastaukset
- RosenlewRMV
Minulla on 70 luvulla ostettu malli RMV 60 kerran olen vaihtanut, jossa liina vaihdetaan näin:
(käyttöohjekirjasta )
- mankeliliina vedetään tai syötetään kokonaan ulos.
- pistotulppa irrotetaan seinäkoskettimesta.
- vasen päätysuoja irrotetaan.
- telasuoja asetetaan 0-asentoon. Avataan oikealla oleva salpa ja vedetään vasemmalle samalla kun telasuoja nostetaan ylös.
- telassa oleva ura asetetaan hammaspyöräpääryssä olevan reiän kohdalle.
- urassa oleva lukitusruuvi irrotetaan.
- mankeliliina puikkoineen poistetaan vetäen oikealta vasemmalle.
- puikko pujotetaan uuteen mankeliliinaan.
- uusi mankeliliina asetetaan paikalleen vasemmalta oikealle vetäen.
- lukitusruuvi kierretään paikalleen.
- telasuoja lasketaan alas. Huom ! lukitus voidaan suorittaa vain 0-asenossa.
- päätysuoja asennetaan paikalleen.- Apuakaipaava
Kiitos hyvistä neuvoista mutta minun mankeli on eri tyyppiä ja liinan sai vaihdettua purkamatta mitään vetämällä liinan vasemmasta päästä ulos ja pujottamalla uuden liinan samasta päästä paikalleen. Käytin molemmat päät auki ja putsasin ylimääräiset pölyt pois ja tuli samalla tarkistettua koneiston kunto.
- Anonyymi
Nämä on vanhentuneet ohjeet.
Ei tarvitse purkaa mitään liinaa vaihdettaessa!
Irrota vain "töpseli" pistorasiasta, mankeli liinan neula pidetään oikeassa reunassa vaikka ruuvarilla, vedä liina pois vasemmalta ja pujota uusi liina vastaavasti uraan!https://www.youtube.com/watch?v=5u0jPmjHZdU
Yleinen koko 54-55 cm x 140 cm.
- heepokeepo
Vanha pois ja uusi tilalle.
- Anonyymi
Kuka enää nykyään mankeleita käyttää, aivan turhaa touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211