Hei!
Minulla on ilmennyt erilaisia oireita tässä about kuukauden sisällä. Lääkärille menoa olen jo vakavasti harkinnut mutta ajattelin ensin kysyä teiltä jospa joku osaisi sanoa yhtään mikä minua vaivaa.
Oireita:
- Kovat kivut emättimen suulla aina yhdynnän alussa. Sekä silloin tällöin toisinaan myös yhdynnän jälkeen. Kivut ovat alkaneet noin 1kk sitten.
- Pahanhajuista ja rakenteeltaan paksua valkovuotoa. Kestänyt myös noin kuukauden.
- Pienen pientä kutinaa sekä polttelua alapäässä. Tämä oire ilmeni vasta muutama päivä sitten.
- Mainittakoon myös että kärsin vähä aikaa sitten todella kivuliaasta virtsateidentulehduksesta. Olen kuullut, että se saattaa kuulemma liittyä joihinkin tulehduksiin.
Muita tietoja:
- Olen seurustellut yli vuoden saman kumppanin kanssa.
- Käytän ehkäisypillereitä
- Mitään tauteja ei ole.
Eli jos on yhtään mitään ideaa mikä minua vaivaa niin ei muutakuin kommenttia tulemaan! Kiitos jo etukäteen!
Oiretta jokalähtöön
8
71
Vastaukset
- parasapu
Ideaa on siinä lääkäriin menossa.
Tämä ei kuulu tälle palstalle, mutta minua hämmentää, kun nytkin kysyjänä on naikkonen. Omassa kielitajussani se tarkoittaa huonoa naista. Sellainen, joka on valmis joka miehen matkaan ja erityisesti varattujen miesten matkaan. - tuoreita
Lääkäri on oikea osoite ,oireesi viittaavat tulehdusjuttuun,täytyy tehdä testejä ja lääkärin silmämääräinen tarkastus ennen kuin tiedetään mikä vaiva on ja millä se saadaan hoidettua.Jos itsestään tullut,jompi kumpi kantaa tautia tietämättään,ja kumppanin ehdoton rehellisyys tai sinun on nyt mainittava.Miten viitsit edes naiskennella pillu kipeenä,sori mut ei ihan fiksulta enää kuulosta,mene hoidattamaan itsesi ja äijäsi,varmaan muhii silläkin tautipesä-viitittekin vaan olla ja ihmetellä kun alapäät bakteerejä täynnä tulehdus päällä.Eikö järki jo pakota lääkäriin?
- älähätäilesisko
Ei hätää, varmasti olet vaan kuvitellut nuo asiat :)
t:Rosvoroope- Olet_samaa_sarjaa
Noinhan nuo äijät aina sanoo kun vonkaavat sänkyyn.
- gfhgfhgfhghhf
Emättimen tulehdukset (kuten hiiva, mihin valkovuoto viittaa) voivat laukaista vulvodynian (kiputilan). Luepa vulvodyniasta.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00650 - liillis
Mene tyttö lääkäriin,älä odota opasta ja usko näitä amatöörejä täällä!
- satumaarianen
Mikäli sait virtsatieinfektioon antibiootin,on se voinut laukaista hiivainfektion.
- liikko
Ja se on saattanut johtaan vakavaan kohtutulehdukseen ja sieltä sitten vatsaan ja aivot lopuksi menee ellet tajua jo akka mennä lääkäriis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14910982Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393913Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643883Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1873611PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,993304Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.701940Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151257Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155948Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun264899