Taas hassuttelee vastustajaa HPK!

Hyvä Kerhoo!
Syötä vähintään 15 merkkiä.

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrolliusPutimus

      Pietarissa näemmä herättiin.

    • Ei.Kiinnosta.Yhtään

      Mitä vi..ua, ei HPK mitään hassuttelee,

    • Tootta nii pöhönäs!

    • Onko Haali jo myyty?

    • Ritu.js.Kake.Saarentie

      Mikä se HPK oikeinon, en oo ees koskaan kuullukkaan? AI niin onhan joku tyttöjoukkuetta joka tähän kuuluu? Se oli virhe, että lentistyttöjen nimeksi muutettiin joku HPK. Se pitää poistaa/ vaihtaa järkevämmäksi!

      • SanatUusiks

        Taas hassuttelee HPK:ta vastustaja!!!


      • Ikisika

        Uskon nousun jo alkaneen, sillä viime aikoina on Kerhon pelissä ollut sellaisia merkkejä, että jopa voittoputki on mahdollinen. Pantsen joukkue on ennenkin kyennyt sellaiseen. Menemme aivan kevyesti kymmenen joukkoon jo ennen tammikuun loppua. Jopa kuuden joukkoon voimme mennä sillä heikon valmennuksen ryhmät kuten TPS, Tappara ovat tulossa nyt jo kovaa kyytiä selkä edellä vastaan. Lupaan, jos HPK ei ole tammikuun lopussa viivan yllä, työntää sormeni syvälle omaan persereikääni, pyöritellä sitä siellä ja sitten imeskellä sen puhtaaksi.


      • Kirves

        Juu :) huumoria olla pitää, meidän heikompienkin valmennuksen joukkueiden suhteen.
        Hyvää helmikuuta vaan noilla eväillä.


    • Huhhai

      se on Respi Salosen ja kumppaneiden lempilapsi. Ei kuulemma sydän (eikä vaimo ) kestä katsella pelejä.

    • Valmennukselle uusia ireoita seuraavaan peliin:

      Kun saadaan ensimmäinen hyökkäyspään aloitus, niin mv pois ja jauhetaan avausmaali ja sitten kilpikonnaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe