Yritän saada nettiyhteyden, mutta kohdassa "Kirjoita internetpalveluntarjoajan ISP-tiedot" kone kysyy Internetpalveluntarjoajan antamaa nimeä (käyttäjänimeä). Minulla on DNA:n kaapelimodeemi. Mikä on käyttäjänimi ja mistä sen löydän? Onko se joku numerosarja?
Nettiyhteys
4
1202
Vastaukset
- mitäihmettä21
Ei tuollaisia tarvitse koskaan antaa..
- fdsafdsa
Autoni ei kulje, voiko polttoaine olla loppu? Mitä polttoainetta siihen kuuluu ja miten sitä laitetaan?
Ei voi mitenkään arvata mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, miten verkkolaitteesi on kiinnitetty tietokoneeseen (kaapeli/wifi), eikä sitä miten yrität yhteyttä muodostaa kun tuollaisia kysyy.- Aloittelija
Käyttöjärjestelmä on 8.1, DNA:n (cisco)kaapelimodeemi- laajakaista (ei-langaton), yritän saada yhteyden kohdassa "luo uusi yhteys", koska nykyinen nettiyhteys on vain "yksityinen verkko", joskus taas "julkinen verkko".
Em. kohdassa kysytään myös salasanaa, jonka löysin cisco-laitteen alta, mutta en tiedä onko joku laitteen alla olevista numerosarjoista sitten "Internet-palveluntarjoajan antama nimi"? - fdsafdsa
Luulen että olet dial-up -yhteyksissä, jotka ovat puhelinmodeemeja ja mokkuloita varten, eli väärässä paikassa. Langallinen yhteys ei tarvitse mitään enempiä asetuksia, salasanoja tai muita.
Kirjoita käyttöjärjestelmän hakukenttään Windows Firewall tai jos on suomenkielinen, niin sitten joku Windows palomuuri tjsp.
Siinä pitäisi olla pari kilven kuvaa, joista ylemmässä lukee "Private networks - not connected" ja alemmassa Guest or public networks - Connected"
Jos asia on näin ja netti toimii, älä tee mitään.
Jos asia ei ole näin, katso samaisen ikkunan vasempaan reunaan, sieltä pitäisi löytyä "Restore to Defaults" tai Palauta oletukset tjsp. Klikkaa sitä, boottaa kone ja katso mitä sitten sanoo.
Jos sinulla on jotain noita itse lisättyjä verkkoja, mitä olet yrittänyt lisätä sieltä, niin poista ne kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743