no voivoieiei

eikiinnostaperkekw

Ei taida juntti Teuvo kyetä linnan juhliin eihän tuo juoppo kyenny edes ääntenlaskuun pitäkää se paskanjauhaja siellä tuppukylällä onneton spurgu yök

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuvo-ota-meidät-kyytiin

Nyt Teuvo haluaa Suomen lakiin mukaan kuolemantuomion.

Rikoksen-uusijoille siis hamppuköysi kaulaan ja niska poikki.

Kunnon uskovaisten meininkiä.

• heiheimoimoi

Juntti Hakkarainen on täysi juoppo eihän tuo punanaama saa eduskunnan istunnoissa suutaan auki puhaltelee krapuloissaan ja päästelee noin muuten suustaan mitä tyhmimpiä heittoja kyllä sille kääkälle itelleen löytyy köyttä saunan takana on aina tilaa yhdelle turhakkeelle

• ideaeteenpäin

No ei nyt sentään, en itsekään pidä kovin suosiossa Hakkaraista enkä edes äänestänyt häntä mutta jotain kunnioitusta sentään hänellekin, tavallinen suomalainen mies ja tavallisen kansan tavallinen edustaja jolla jyrkät mielipiteet, tosin aika ääri-ajattelua kuten tuo kuolemantuomio takaisin, ennemmin ajaisi asiaa että saataisiin vangeille pakkotyölaitokset takaisin, jokainen vanki saisi tienata oman asumisen, ruuan, lämmön, terveydenhuollon yms. Jos ei suostuisi pakkotyöhön istuisi koko rangaistuksensa päivästä päivään mutta jos tekisi työtä normaalisti, lyhenisi tietyn verran tuomio ja saisi työstä myös jonkin verran palkkaa mikä jää yli muiden kulujen jälkeen, palkasta vähennettäisiin myös tietty summa joka kohdistuu vanginvartioihin ja heidän palkkakustannuksiin.

Suljettuja työlaitoksia joissa vangit tekisivät hyödyllisiä tuotteita. Työtä tekevillä vangeilla olisi myös muitakin etuja niihin nähden jotka eivät suotuisi työntekoon, siksi pakkotyölaitokset koska onhan rehellisen veronmaksajankin tavallaan pakko käydä töissä. Tämän viestin pitäisi nähdä myös itse edustaja Hakkarainenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe