Mutta miksi ne ei - taikovat on noissa Potter - kirjoissa jätskejä??!!?
Onko se vaan sen takia että velhot voi niitä pakastimessa pitää vai nuoleeko ne niitä sitten ihan kesäkuumalla ja aurinkosäällä?!?!??
Mutta miksi ...
5
121
Vastaukset
- niksnaksmams
ne on jästejä, eli hiivaspäitä, eli tyåeryksiä. pitäähän aina olla joku, jota houkutaan joksikin. Niinhäön oikeassa maailmassakin tehdään on suvakkeja, vasureita nistejä nastejayms. olet varmaan kuullut nimityksi.
- taikatikku
minä en ymmärrä sinua ...
- Jästejä
Jästejä ne ovat eikä mitään hemmetin jätskejä :D
Näytäpä muuten minulle kuva velhosta/noidasta joka pitää ei taikovaa pakastimessa ja kuva, jossa tämä sama velho/noita nuolee sitä kesäkuumalla! :D Lähde kanssa, kiitos~ - taikatikku
Okei, laitan ne kuvat velhopakastimista niitten jänis, huoltis, kanootti ja matonpesu kuvien kanssa. Hienoa että tämä netti on pullollaan kuvia veidistä ja nolhoista, joita voi sinulle lähetellä. Ei tulisi mieleenikään muuten, muttakun totta se vaan on ...
- paewwa
vakava asia mutta virnenaamat !?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892