Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ovipuhelin Comelit Okay

Mitänytentiedä

En löydä netistäkään käyttöopasta tälle mallille. Tässä on kaiikaan 8 paikkaa painikkeille, joista onneksi osa tyhjiä.
Ykkönen on avainpainike, josta ovi avataan.
Nelosta kun painaa, syttyy vitoseen punainen valo. Tämä tietääkseni tarkoittaa sitä, että summeri on kytketty pois päältä.
Mutta kysymys: Mikä on kakkos (2) painike? Se on merkitty kuin lampunkuvalla, mutta ei siitä ainakaan valoa mihinkään syty. Enkä huomaa, että tapahtuisi mitään muutakaan?
Mikä se on, mihin ja kuinka sitä käytetään?

8

7097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuivana.kakkoseen

      Kakkospainikkeesta kuuluu ääni, prööt.

      • Mitänytentiedä

        Jaa, ääni?
        Kyllä se, mitä alaovelta puhutaan, on aina kuulunut luurista suoraan, kun nostan sen paikaltaan ja vien korvalle. Samoin oma puheääneni kuuluu luurin kautta alaovelle. Niin, että mitä prööttäilet?


    • Hendrixsoittinuoteistala

      Ovipuhelimeen vastaan varpusia tilasin Suomen pankista.

    • Lopunalkuu

      Etulaski takalaski. I hear my train is coming. Dinaari luotolla. Hyvää yötä. Suomeksi ja Saksaksi. Henkka osas heittää...

    • Menkäämuotoon

      bäkslaidii Benny Hillin tyyliin ja muotoon. Artosen Ruotoon.

    • Enmuistamitäänrosvop

      Suomi kehu lopuks. Olen hopuks. Kuulen kummia. Näen nunnia. Olen maalla. Tuokaa Jaala.

    • Väsyinhelteeseenpeililas

      Yhtäaikaa lähdettiin kaste tuuli lasissa. Kolmas Nainen naminami tunnelmissa. On kesä lähetään jätskille.

    • Homelite_Okay

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe