Haluaisin muuttaa Vantaalle perheen kaa (oon 13) ollaan asuttu hämeenlinnas 3v mut haluun muuttaa Vantaalle kun ollaan asuttu siellä aikasemmin ja siel on 7 mun tosi hyvää kaveria ja meijän ystävyys on aika huono kun nähää 1 kerta vuodes:(( Oon yrittäny vihjata siitä vanhemmille mut se ei auta kun tehtii kallis remontti alakertaa nii tuskin ne haluis muuttaa. mut haluisin olla näitten kavereitten kanssa samalla luokalla koska ne on vaan niin kivoi ja sovin sinne paljon paremmin :(( jos me ei pian muuteta nii must tuntuu ettei olla enää kaverei. Mitä luulette suostuisko mun vanhemmat muuttaa Vantaalle??Ne mun kaverit on mulle niinku elämä:((
Miten saan vanhemmat muuttaan???
Pulassaoleva
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001