Jotta teitä ei vuosikausia "kusetettaisi" ja kiusattaisi Kelakoneiston laittomuuksian ja mielivallan tasolla - lukeka mitä todellinen "taistelija" on saanut maistaa ja kokea?
Löytyy http://kiusaamiskoneisto.vuodatus.net/
sekä myös Suomi 24 - oikeudenkänyyt ja Laki - palstoilla!
Olkaa kiitollisia, että JOKU jaksaa ja osaa taistella. Se on lopuksi KAIKKIEN tavallisten kansalaisten etu, että JOKU panee itsensä likoon, eikä anna periksi KELA_KUnkun mielivallalla!
Jaksakaa, osatkaa! Älkää kumarrelko Kela-Kunkun edessä! Se ryöstää teidät tyhjäksi, jos oeltte luusereita!
Teille kaikille tällä palstalla
Kaikki-nähty
2
99
Vastaukset
- oppiaikäkaikki--
Kelan vääryyksiin liittyviä asioita on myös Suomi24- Oikeudenkäynnit palstalla! Kantsii lukee!
- kelan-ala-mäki
Ketroivat, että Kelaparka on ns. "kusessa" kun 2009 Kelan laittomat menettelyt nyt ovat tapetilla!! Lukekaa Suomi24 -oikeudenkäynnit palstaaa. Siellä asiaa, sekä
kiusaamiskoneisto.vuodatus.net sivulla. Kokenut kaiken tietää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222