..joulua varten? Mitä toivot joululahjaksi?
Minä olen jo jouluvalot laittanut esiin, piristämään pimeää vuodenaikaa.. Vielä teen joulusiivouksen, sitten saakin rentoutua ja odottaa joulua hyvillä mielin.
Joululahjaksi toivon hyvää luettavaa ainakin.
Jokos olette palstalaiset koristelleet kotinne..
170
456
Vastaukset
- Juuuuuu
Mina koristeli talo pakolaisia
No ikkunanlaudal on vaan yks kynttelikkö ku mä vietän joulun kotiseudul. Lahjoi mä en ihmeemmin toivo mut kait mä kumminki jotaki saan ku oon tällanen kiltti poika... ;D
Minun ja mieheni vanhemmat asuvat molemmat kaukana.. Joten nähdään niitä ennen joulua.. Joulun me vietämme mieheni ja koiran kanssa omassa kodissa.
No, varmasti saat jotain kivaa lahjaksi. :)
- EiTuleJoulua
Ei ole joulukoristeita ja tuskin tulee paljon jouluksi joulukoristeita laitettua.
Ei tänä jouluna, eikä varmaan muinakaan jouluina tästä eteenpäin.
Se on joulumieli poissa, kun läheinen on nukkunut pois, ei ole elämä, eikä joulukaan enää samanlainen, eikä koskaan, millainen se oli, kun läheinen vielä oli läsnä elämässä.
Ainoa on kynttilä, jonka sytytän läheisen muistolle joka ilta kotona ja haudalle.
Ei ole joulumieltä, ei.
Jokainen tulee tämän asian elämässään kokemaan jossakin vaiheessa ja vasta sen koettuaan tietää....Meikä on orpo piruparka elikkä tiedän mistä puhut. Pari tätiä asustaa jossakin päin Suomea mutta vittuakaan eivät ole välittäneet. Kohtaloaan ei pääse pakoon mutta tuska hellittää aikanaan. Trust me dude :-)
Sun läheinen elää edelleen sun sydämessä ja se on oikeasti tärkeää... Mulla on tapana lohduttaa itseäni niin, kun mulla on paha olla...
Onko sinulla ystäviä? Jaa joulun vietto heidän kanssaan? Ja onhan olemassa erilaisia kerhoja tai muuta tapahtumia missä olla jouluna ihmisten parissa.
Yksin ei kannata jäädä koskaaan.
Meikä majailee joulun ajan Arielin ja hänen ukkonsa residenssissä kun tytsi ei pärjää ilman meikää eikä meikä ilman tytsiä ;-D Saunon ja likoan niitten poreammeessa että että.. Omaa murjuani en viitti koristella.. :-)
On jo joitaki valoja tullut laitettua.Kunhan herään tästä koomasta,niinpitää alkaa kunnolla touhuamaan.näytti käyvän nyt niin,että jouluntulo yllätti meikäläisen.Justiinhan oli joulu..:P
No aikas koomassa olen minäkin, kun unettomuus vaivaa.. Mutta pikkuhiljaa laitan joulua kotiin.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
No aikas koomassa olen minäkin, kun unettomuus vaivaa.. Mutta pikkuhiljaa laitan joulua kotiin.. :)
Juu pikkuhiljaa..Ei sitä kannata kiirehtiä eikä stressata.:)
No mä en kyllä kamalasti lahjoja oota, hyvä mieli tulee niiden antamisesta:) Valitettavasti tuun kyllä taas saamaan lahjoja aivan kamalasti, syynä on tietenkin se että oon niin kamalan kiltti ihan kaikkia kohtaan;)
ps. Butch on kyllä KAHDEN korvatulpan arvoinen!No siinä oot kyl kiltti ku butsille molemmat korvatulpat soisit..Butsi on nii symppis tyyppi.Muute oot vaa nukkuessas kiltti.;))
tinttu-liina kirjoitti:
No siinä oot kyl kiltti ku butsille molemmat korvatulpat soisit..Butsi on nii symppis tyyppi.Muute oot vaa nukkuessas kiltti.;))
Nyt on pakko heittää pari kyssäriä...
1. Miten niin oon hereillä ollessani tuhma?
2. Mistä tiedät että oon nukkuessani kiltti eli en nää tuhmia unia esimerkiksi?toljanter kirjoitti:
Nyt on pakko heittää pari kyssäriä...
1. Miten niin oon hereillä ollessani tuhma?
2. Mistä tiedät että oon nukkuessani kiltti eli en nää tuhmia unia esimerkiksi?No mä vastaan..1.Oot kiusannu mua täällä palstalla..ainaki joskus.:)) 2.Sun mielikuvitus ei riitä tuhmiin uniin. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No mä vastaan..1.Oot kiusannu mua täällä palstalla..ainaki joskus.:)) 2.Sun mielikuvitus ei riitä tuhmiin uniin. ;)
Ikään en oo kiusannu ketään palstan ihanaa vakkarityttöä!
Ja ikään en tunnusta että näkisin tuhmia!
Ja joskus oon rehellinen, joskus taas en;)toljanter kirjoitti:
Ikään en oo kiusannu ketään palstan ihanaa vakkarityttöä!
Ja ikään en tunnusta että näkisin tuhmia!
Ja joskus oon rehellinen, joskus taas en;)Sun tuhmin unes on varmaa semmonen,ku kävelet rintsikkakaupan ohi ja sivusilmällä vilkaset siihen suuntaan.;))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Sun tuhmin unes on varmaa semmonen,ku kävelet rintsikkakaupan ohi ja sivusilmällä vilkaset siihen suuntaan.;))))))
Öh tuota, mikä on rintsikka:(
toljanter kirjoitti:
Ne on vähä sama ku pikkarit,mut tulee eteen ja ylös.;)) Meni varmaa sulta ohi,mut saat anteeks..kyl mä ymmärrän. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ne on vähä sama ku pikkarit,mut tulee eteen ja ylös.;)) Meni varmaa sulta ohi,mut saat anteeks..kyl mä ymmärrän. ;)
Sen selvennän ettei tuu epäselvyyksiä,ettei ne ihan just ole samat ku pikkarit,mut toimii estovehkeinä. ;)
Totta, hyvä mieli tulee antamisesta. Minunkin tulee aina jouluna muistettua ystäviä, kortein ja lahjoin..
toljanter kirjoitti:
Tota noin... Rintsikat kait kannattelee ja bikinit peittelee mut ne on sellasii turhauttavii rättei. Mä vaan sit muistelen viime kesäist kuumaa päivää siel rantsul... ;)
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Rintsikat kait kannattelee ja bikinit peittelee mut ne on sellasii turhauttavii rättei. Mä vaan sit muistelen viime kesäist kuumaa päivää siel rantsul... ;)
Meikäpä on nähnyt tytsin nätit pikku boobsit.. :-P-:
artagnan kirjoitti:
No kerros mulle miksei miehet kulje ilman pöksyjä???Ja annakki hyvä selitys...mikätahansa ei nyt kelpaa! :)
tinttu-liina kirjoitti:
No kerros mulle miksei miehet kulje ilman pöksyjä???Ja annakki hyvä selitys...mikätahansa ei nyt kelpaa! :)
Mä voin vastata Arsin puolesta: Jos me uljaat miehet kuljettaisiin ilman pöksyjä kävelyteillä kaupungilla, niin naiskuskit aiheuttaisivat varsinaisen liikennekaaoksen lukuisine kolarointineen:)
toljanter kirjoitti:
Mä voin vastata Arsin puolesta: Jos me uljaat miehet kuljettaisiin ilman pöksyjä kävelyteillä kaupungilla, niin naiskuskit aiheuttaisivat varsinaisen liikennekaaoksen lukuisine kolarointineen:)
Tuo selitys ei kuules ny kelpaa,ku ei pidä ensinnäkään paikkansa.Toiseksi eihän siinä mitään oikeestaan näkyisi edes..useimmilla ainakaa..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Ei kait tähän juttuun kantsi pöksyi sotkee ku emme mekään kesäl sellasii murult vaatineet. Mäki ku näytin mun rintalihakset samoin tein ku siihen vaan tarjoutu tilaisuus nii miksei ihmees sit myöski toistepäin... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo selitys ei kuules ny kelpaa,ku ei pidä ensinnäkään paikkansa.Toiseksi eihän siinä mitään oikeestaan näkyisi edes..useimmilla ainakaa..:P
No kyllähän siinä esim sunki huomio menis jo siihen kun koitat tuskassa tihruta jos jotain sattuisi jopa näkymään...
tinttu-liina kirjoitti:
Ja se arskaki kertoo hyvän selityksen miks naisten pitäis olla aina paikat levällään,mut miesten ei?
artagnan kirjoitti:
Ei kait tähän juttuun kantsi pöksyi sotkee ku emme mekään kesäl sellasii murult vaatineet. Mäki ku näytin mun rintalihakset samoin tein ku siihen vaan tarjoutu tilaisuus nii miksei ihmees sit myöski toistepäin... ;)
Ehitki jo vastaamaan surkeen selityksen...:)
toljanter kirjoitti:
No kyllähän siinä esim sunki huomio menis jo siihen kun koitat tuskassa tihruta jos jotain sattuisi jopa näkymään...
Missä hemmetin tuskassa???Kuule ku mä oon jo nähny yhet...tai monet ja kaikki samanlaisia.Ei siis mitään uutta..
butch-cassidy kirjoitti:
Meikäpä on nähnyt tytsin nätit pikku boobsit.. :-P-:
Mä sit maksan sul samoin tein sata euroo jos sä uskallat kertoo noi boobsi-juttus aattoiltana joulupöydäs sillai et residenssin isäntä ne kuulee... ;D
tinttu-liina kirjoitti:
Ehitki jo vastaamaan surkeen selityksen...:)
No rinnat ku rinnat... Mä kannatan tasa-arvoo ;)
artagnan kirjoitti:
No rinnat ku rinnat... Mä kannatan tasa-arvoo ;)
Ny sais Ariel ottaa sen lapionsa esille..:P Miehet yleensä ruikuttaa jos naiset vaatii tasa-arvoa..mut nyt ku onkin joistaki tisseistä kyse,nii muuttuu ääni kellossa..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Ny sais Ariel ottaa sen lapionsa esille..:P Miehet yleensä ruikuttaa jos naiset vaatii tasa-arvoa..mut nyt ku onkin joistaki tisseistä kyse,nii muuttuu ääni kellossa..:P
Siis oikeasti mun ei tarvitse kaivaa lapiota esille, koska tasa-arvo toteutui jo viime kesänä, kun mulla oli bikinit päällä ja jäbät olivat posket punaisina niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pippelit paljaana ja niiiiiiiin toooooooooosi nöyrinä mun edessä, hahaha... ;DDD Oikeasti Tinttu-Liina olisit ihan varmasti kuollut nauruun, jos olisit ollut paikalla näkemässä, hahaha ;DDD T-O-S-I h-a-r-m-i, ettet ollut... ;DDD
a-r-i-e-l kirjoitti:
Siis oikeasti mun ei tarvitse kaivaa lapiota esille, koska tasa-arvo toteutui jo viime kesänä, kun mulla oli bikinit päällä ja jäbät olivat posket punaisina niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pippelit paljaana ja niiiiiiiin toooooooooosi nöyrinä mun edessä, hahaha... ;DDD Oikeasti Tinttu-Liina olisit ihan varmasti kuollut nauruun, jos olisit ollut paikalla näkemässä, hahaha ;DDD T-O-S-I h-a-r-m-i, ettet ollut... ;DDD
Ihanko totta?? :)))Pelkkä ajatuski tappaa mut melkee nauruun.:D Harmi etten ollu paikalla....tai ehkä parempi etten ollu,ku mä oisin kyl tukehtunu nauruun! :D
tinttu-liina kirjoitti:
Mut ku ne on sillai kivat katella et silmä lepää... :P
a-r-i-e-l kirjoitti:
Tota noin... Et sä muru vois sit lopettaa ton muistelemisen ku jäi vähä niinku vaivaamaan se tirskuminen ;D
artagnan kirjoitti:
Mut ku ne on sillai kivat katella et silmä lepää... :P
No herrajestas....googleta "tissit",nii siellä niitä näkyy...:P
tinttu-liina kirjoitti:
No herrajestas....googleta "tissit",nii siellä niitä näkyy...:P
Sä et ny tajunnu ku mä puhuin vaan noist tietyist... ;)
artagnan kirjoitti:
Sä et ny tajunnu ku mä puhuin vaan noist tietyist... ;)
No kyllä voit olla ihan varma että ymmärsin..:) Se vaa et tuskin ihan heti niitä näet...:))))))
artagnan kirjoitti:
Mä sit maksan sul samoin tein sata euroo jos sä uskallat kertoo noi boobsi-juttus aattoiltana joulupöydäs sillai et residenssin isäntä ne kuulee... ;D
Meikä tienaa turvallisemmin Pirkan nikseillä.. ;-)
a-r-i-e-l kirjoitti:
toi kesä jää jäbän muistoihin lopuksi ikää. kumpa olis samanlaisia tulossa vielä..
Toivon Joulupukilta ensisijaisesti l-e-m-m-i-k-k-i-ä, mutten taida saada, nyyh... :'(( Ja luonnollisesti mulla on myös monta A4:sta muita lahjatoiveita, hahaha... kaiken varalta ;DDD Mun opiskelijakämppä on N-I-I-N lattiasta kattoon joulukoristeltu, mutta kotona laitan paikat valmiiksi vasta ensi viikolla, kun mulla alkaa loma :))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä toivon et saat sen lemmikin.Niistä on niin paljon iloa.:)
jep. jäbäki komppaa ku toi meidän typykkä tutittaa vasikoitaki ku vanha tekijä.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jep. jäbäki komppaa ku toi meidän typykkä tutittaa vasikoitaki ku vanha tekijä.. ;)
Meinaakko sä sitä jännää juttua millä niille pikkusille annetaa sitä jotakin litkua?
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaakko sä sitä jännää juttua millä niille pikkusille annetaa sitä jotakin litkua?
jep. tuttipullolla sitä jotaki litkua mitä maidoksiki kutsutaan.. :D
temmirauta kirjoitti:
jep. tuttipullolla sitä jotaki litkua mitä maidoksiki kutsutaan.. :D
Heko heko..:))Ku mä muistan nähneeni et sillä jutulla annettii jotai ravinnejuttua sellaselle suloselle lehmävauvelille.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Heko heko..:))Ku mä muistan nähneeni et sillä jutulla annettii jotai ravinnejuttua sellaselle suloselle lehmävauvelille.:)
Tuli taas oikosulku ja en saanu tota vasikkaa millää päähäni eli siis vasikkavauveli.:)
spee_do kirjoitti:
Tarjoudun rapsuteltavaksi....
Sovitaanko aika ja paikka, että pääset kokeilemaan ;)Olipa hauskaa, hahaha... ;)) Mua huvittaa saada lemmikkieläin, jossa on tooooooooodella paaaaaaaaljon karvaa, eikä mitään paljaaksi kynittyä uimaria ;))
a-r-i-e-l kirjoitti:
Olipa hauskaa, hahaha... ;)) Mua huvittaa saada lemmikkieläin, jossa on tooooooooodella paaaaaaaaljon karvaa, eikä mitään paljaaksi kynittyä uimaria ;))
SE paikka jäi ajelematta ;)
spee_do kirjoitti:
SE paikka jäi ajelematta ;)
Mua niiiiiiiiiiiiiiiiiin naurattaa, hahaha... No joo... Oikeasti pakkasiin kannattaa varautua ajoissa ;))
a-r-i-e-l kirjoitti:
Olipa hauskaa, hahaha... ;)) Mua huvittaa saada lemmikkieläin, jossa on tooooooooodella paaaaaaaaljon karvaa, eikä mitään paljaaksi kynittyä uimaria ;))
Tuon ku sanoit,nii sulla on kohta useampi karvane jäbä. :))
a-r-i-e-l kirjoitti:
Mua niiiiiiiiiiiiiiiiiin naurattaa, hahaha... No joo... Oikeasti pakkasiin kannattaa varautua ajoissa ;))
Senpä tähden tämä lemmikki etsii sopivaa kotikoloa ;)
tinttu-liina kirjoitti:
maitojauhe juomaa varmaanki meinaat? no sitä juotetaan sitte vähä vanhemmille mut semmoset parin viikon ikäset on maitojuotolla vaan. jäbä saa navetassa aivan itekseen olla mut sitte rupeaa väkeä lappaamaan ku meren mutaa ku toi meidän typykkä on paikalla. on naapurin poikaa ja velipoikaa ja isäukkoki löytää aina kummasti asiaa.. :)
Mimmoisen lemmikin tahtoisit? Minä itse niiiin tykkään meidän chihu koirasta, se on mahtavaa seuraa.. <3
temmirauta kirjoitti:
maitojauhe juomaa varmaanki meinaat? no sitä juotetaan sitte vähä vanhemmille mut semmoset parin viikon ikäset on maitojuotolla vaan. jäbä saa navetassa aivan itekseen olla mut sitte rupeaa väkeä lappaamaan ku meren mutaa ku toi meidän typykkä on paikalla. on naapurin poikaa ja velipoikaa ja isäukkoki löytää aina kummasti asiaa.. :)
No käytiinhän me Butchinki kaa hajuu itteemme ottamas... :D
tinttu-liina kirjoitti:
Tuon ku sanoit,nii sulla on kohta useampi karvane jäbä. :))
Meikä vetää niitä lättyyn.. ;-D
Kittiechihu kirjoitti:
Mimmoisen lemmikin tahtoisit? Minä itse niiiin tykkään meidän chihu koirasta, se on mahtavaa seuraa.. <3
Mmmm... Tahtoisin pehmeän ja karvaisen... :)) Rotan, kissan, koiran tai marsun. Mun mies ehdotti mulle Zoomer-robottikoiraa, kun pusersin jättikyyneleitä mun silmiin, hahaha... ;)) M-i-e-h-e-t...
artagnan kirjoitti:
No käytiinhän me Butchinki kaa hajuu itteemme ottamas... :D
Täh?!! Oikeasti Butch vain aivasteli ja ihaili kuinka lehmät ylettyvät kaivamaan kielellä räkää nenästään, yööööök... xP
a-r-i-e-l kirjoitti:
Mmmm... Tahtoisin pehmeän ja karvaisen... :)) Rotan, kissan, koiran tai marsun. Mun mies ehdotti mulle Zoomer-robottikoiraa, kun pusersin jättikyyneleitä mun silmiin, hahaha... ;)) M-i-e-h-e-t...
Toivottavasti saat vielä sen oman lemmikin. :)
- tissi-liivi
Toivon saavani jouluna maahantunkeutujalta rajusti munaa persereikään ((:--:))
ikkunassa on imukuppi kynttilät ku typykkä ne käydessään siihen tälläsi mut ei sitte muuta ku jäbä on tämmönen niukan linjan suosija.. :)
a-r-i-e-l kirjoitti:
Jäbäääää... Imukuppikynttiläsarja oli oikeasti vasta p i e n t ä alkua, hahaha... ;DDD
koristeitako ne laatikot sitte sisältääki? ku jäbä ei oo tohtinu kahtoa.. ;)
- TOSIrealistiKokkola
Hah hah haaaa. Koti on aina koristeltu. Tuo sama turkoosi ja sairas akka hakee vain sympatiaa. voi saa..... että hän on hullu. Vanha kääkkä toivoo jopa lahjoja ja uskoo joulupukkiin. On siinä naurettava ja hullu yksilö. Tuskin hänellä on omia lapsia, kavereita, ystäviä, ja en yhtään ihmettele miksei.
Kaikki hänen kommenttinsa ovat yhtä paskaa, saman turkoosin hölmön kirjoittamia eri nimimerkeillä. Onneksi on lisäkseni muitakin, jotka vähät välittävät tuon sairaan yksinpuhelusta. Hän pilaa vain sivuston keskustelun...Sinä se myrkytät tämän palstan!Meinasin kirjoittaa senkin vanha homo,mutta en viitsi loukata homoja.
Pöljä taas vauhissa.. Lupaan sille henkilölle ilmaisen pusun, joka saa tuon ukon suun tukittua.
Kittiechihu kirjoitti:
Pöljä taas vauhissa.. Lupaan sille henkilölle ilmaisen pusun, joka saa tuon ukon suun tukittua.
OHO...Nyt kittieki heittäyty tuhmaks...:))) Se vaa,et ehkä joudut korkeintaa ylläpitoa pussaamaan.Nii tai ressu sanoo et lopettaa,jos annat pusun.:D
tinttu-liina kirjoitti:
OHO...Nyt kittieki heittäyty tuhmaks...:))) Se vaa,et ehkä joudut korkeintaa ylläpitoa pussaamaan.Nii tai ressu sanoo et lopettaa,jos annat pusun.:D
No ei ollut tarkoitus olla tuhma! :D Mutta, ihan oikeasti se ansaitsee pusun, joka saa karkoitettua ripulistin palstalta lopullisesti. Ja ripulistiin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Pitäiskö meikän joutessaan juoruta että TTTTT:n pj. hurskastelee toisaalla elikkä uhkaa porukkaa tosissaan pakettien menetyksellä jos tytsin tisseistä puhuminen ei lopu. Meikäähän tää ei haittaa kun saletisti boobsijutskat korvatulpat peittoaa että että.. ;-P
keksitääs sitte tälle päivälle jouluisampi puheen aihe ku jäbästä vähä niinku tuntuu et typykkäki jo väsyy. jospa kittie vaikka keksii jotaki jouluun liittyvää ku jäbällä ei nyt sytytä.. :)
temmirauta kirjoitti:
keksitääs sitte tälle päivälle jouluisampi puheen aihe ku jäbästä vähä niinku tuntuu et typykkäki jo väsyy. jospa kittie vaikka keksii jotaki jouluun liittyvää ku jäbällä ei nyt sytytä.. :)
No miten olisi tällainen kyssäri? Mistä jouluherkuista pidät? Minä pidän vain kalkkunasta, joulutortuista ja riisipuurosta..
Kittiechihu kirjoitti:
No miten olisi tällainen kyssäri? Mistä jouluherkuista pidät? Minä pidän vain kalkkunasta, joulutortuista ja riisipuurosta..
Et sä sit kinkust pidä? Mä näkisin et joulu on piloil jos ei oo kinkkuu :P Muutoinki mä kyl tykkään kaikist jouluruuist mut noi makeet vaan jotenki tökkii...
artagnan kirjoitti:
Et sä sit kinkust pidä? Mä näkisin et joulu on piloil jos ei oo kinkkuu :P Muutoinki mä kyl tykkään kaikist jouluruuist mut noi makeet vaan jotenki tökkii...
En tykkää kinkusta, enkä laatikoista.. Minä olen nirso jouluruokien suhteen..
- beethooven
Sinnepäin. ei kinkkua korkeintaan jotain suolalihaa tms. ja sitten tietenkin perunaa, laatikoita, herneitä, olutta vaikkapa kunnon Karjalaa kerrankin yksi korillinen. Kuusi maksaa täällä Stadissa aika paljon fyffeä joten ihan hyvin ilmankin voi olla jos vaan haluaa hieman säästää paitsi aikaa niin myös rahaa. pari punaista kynttilää palamassa on ihan Yes. Videolta joku vanha hyvä länkkäri tai sotaleffa vaikka historiallinen toimii myös. Ikäni olen haaveilut että tekisin ihan piruuttaen vähän remppaa esim. maalaamalla samaan aikaan kun naapurin hienohelmat kopisuttelevat yläpuolella korkokenkiensä kera onnettomine sukulaisineen. Ilo olisi varmaan molemminpuolista tosin heidän sitä edes mitenkään tiedostaen? Mun puolesta kaikki vanhat joulukoristeet saa vapaasti jäädä pölyttymään sinne vintille ihan vapaasti. Kaiken kruunaa koiran kansa tehtävä yöllinen lenkki läheisellä historiallisella entisellä hautausmaalla nykyisellä puistoalueella mahdollisemman yksin. Ja siltikin Helsingin ydin-keskustassa.
Kittiechihu kirjoitti:
Meikä ei turhia nirsoile. Ehdoton number one on kuitenki kaalilaatikko.. :-P
Kittiechihu kirjoitti:
Mä tykkään melkein kaikista jouluruoista.Lanttu-ja porkkanalaatikot ehdottomasti.Kinkku ja lipeäkala..siinä kaksi mitkä tekee joulusta joulun.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä tykkään melkein kaikista jouluruoista.Lanttu-ja porkkanalaatikot ehdottomasti.Kinkku ja lipeäkala..siinä kaksi mitkä tekee joulusta joulun.:)
Mä oon joskus lapsuudessain tota lipeäkalaa maistanu ja muistan vaan ku otti hemmetisti luontoon...
artagnan kirjoitti:
Mä oon joskus lapsuudessain tota lipeäkalaa maistanu ja muistan vaan ku otti hemmetisti luontoon...
:)) Eihän se ainakaa pahaa voi olla,ku se ei oikeestaan maistu millekkää. Onhan se vähän sellasta lötköä,mut joulu ei ole joulu ilman sitä.:)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä ei turhia nirsoile. Ehdoton number one on kuitenki kaalilaatikko.. :-P
Minulla ei edes kaalilaatikko mene alas.. :D
tinttu-liina kirjoitti:
Urkh.. En pysty syömään mitään noista..
Kittiechihu kirjoitti:
Minulla ei edes kaalilaatikko mene alas.. :D
Kaaliruoat on kyllä hyviä,mut ne ei vaan pidä nälkää.:)
Kittiechihu kirjoitti:
Urkh.. En pysty syömään mitään noista..
Voi kamala ku sä oot kranttu.:)))
Kittiechihu kirjoitti:
Mullekin maistuu kalkkuna paaaaaljon paremmin kuin kinkku, josta en oikeastaan tykkää ollenkaan... xP Hmmm... Savustettu siika, imelletty perunalaatikko ja äyriäissalaatit ovat myös mun makuun ja niiiiiiiiin tosi herkullisia, n-a-m :P Ja sitruunajuustokakkua jälkiruoaksi... Butchin mieliksi mun on pakko kokata kaalilaatikkoakin, hahaha ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Kaaliruoat on kyllä hyviä,mut ne ei vaan pidä nälkää.:)
Meikäpä oikoo käsityksiä. Kaalilaatikko on nannaa. Se vie kielen ja nälän mennessään. Siinä pitää vaan olla runsaasti riisiä ja jauhelihaa. Plus kaali ohueksi pilkottua. Sekaan laitetaan jotaki nestettä ja mausteita (mitä meikä ei tiedä kun en oo kaalilaatikkoa koskaan ite valmistanut) mutta jotka tytsi tietää ja meikäki tasan sen verran mitä on vierestä seurannut.. :-P
No tämmöstä löytyy mun lautaselta jouluna:
Vähä pottuja, kastikkeena kinkun lientä suurustettuna. Lanttu- ja porkkanalaatikkoa. Rosollia, metsäsienisalaattia, kinkkua ja paljon graavilohta.
ps. Mä tykkään myös kaalilaatikosta, täytyy käydä kurkkimassa ikkunan takaa kuinka se Ariel sen värkkää;)butch-cassidy kirjoitti:
Meikäpä oikoo käsityksiä. Kaalilaatikko on nannaa. Se vie kielen ja nälän mennessään. Siinä pitää vaan olla runsaasti riisiä ja jauhelihaa. Plus kaali ohueksi pilkottua. Sekaan laitetaan jotaki nestettä ja mausteita (mitä meikä ei tiedä kun en oo kaalilaatikkoa koskaan ite valmistanut) mutta jotka tytsi tietää ja meikäki tasan sen verran mitä on vierestä seurannut.. :-P
Oon tehny riisin kanssa ja ilman sitä ja se katoaa sittenkin hetkessä,jotes älä butsi väittele mun kaa.:))
a-r-i-e-l kirjoitti:
Mullekin maistuu kalkkuna paaaaaljon paremmin kuin kinkku, josta en oikeastaan tykkää ollenkaan... xP Hmmm... Savustettu siika, imelletty perunalaatikko ja äyriäissalaatit ovat myös mun makuun ja niiiiiiiiin tosi herkullisia, n-a-m :P Ja sitruunajuustokakkua jälkiruoaksi... Butchin mieliksi mun on pakko kokata kaalilaatikkoakin, hahaha ;))
Hyvä että joku muukin syö kalkkunaa.. :P
tinttu-liina kirjoitti:
Oon tehny riisin kanssa ja ilman sitä ja se katoaa sittenkin hetkessä,jotes älä butsi väittele mun kaa.:))
Meikä tippui kuin eno veneestä elikkä mistä sää Lana oot eri mieltä paitsi siitä että se ei vie nälkää kun meikältä tytsiliinin kaalipöperö tosissaan vie.. :-O Pinnalle se taisi litasta voita..?
Kittiechihu kirjoitti:
Tiedän, sori.. :D
No ei sitä kaikesta voi tykätä.Tuosta kalkkunasta,nii sitä en ole ikinä syönyt enkä syö.Mä en tiiä mikä siinä on,etten voi sitä suuhuni kyllä pistää.Sehän on semmonen näppylähanskanpintavalkotipu..:P
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä tippui kuin eno veneestä elikkä mistä sää Lana oot eri mieltä paitsi siitä että se ei vie nälkää kun meikältä tytsiliinin kaalipöperö tosissaan vie.. :-O Pinnalle se taisi litasta voita..?
No ei me höpötelty ku siitä,että pitääkö nälkää vai...Ei tää sen vaarallisempaa ollu....:)
- EmpaattinenMies
a-r-i-e-l kirjoitti:
Minä olen kalapitoisen jouluaterian ystävä kuten sinäkin.
Kittiechihu kirjoitti:
jäbä on sitte myöski kinkkumiehiä ja semmosen perinteisen jouluruokailun perään et ainaki lanttu ja maksalaatikkoa ja riisipuuroa pitäis pöydässä olla.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No ei sitä kaikesta voi tykätä.Tuosta kalkkunasta,nii sitä en ole ikinä syönyt enkä syö.Mä en tiiä mikä siinä on,etten voi sitä suuhuni kyllä pistää.Sehän on semmonen näppylähanskanpintavalkotipu..:P
Ei se kalkkuna näytä tuolta, mitä me syödään kotona. :D
temmirauta kirjoitti:
jäbä on sitte myöski kinkkumiehiä ja semmosen perinteisen jouluruokailun perään et ainaki lanttu ja maksalaatikkoa ja riisipuuroa pitäis pöydässä olla.. :)
Aika monet kyllä pitävät kaikesta jouluruuasta. Minä olen sitten joku outo poikkeus..?
Täs tulee sit Kittien kyssäril jatkoo. Et kenes joulupöytään te sit menisitte vieraaks niinku ton ruuan suhteen ja miks? Parasta kaverii ei sit tarvi valita jos hänen tarjooma ruoka ei maita... ;)
artagnan kirjoitti:
Täs tulee sit Kittien kyssäril jatkoo. Et kenes joulupöytään te sit menisitte vieraaks niinku ton ruuan suhteen ja miks? Parasta kaverii ei sit tarvi valita jos hänen tarjooma ruoka ei maita... ;)
Menisin vanhempieni luo, Kokkolaan, he tarjoisivat myös jouluna minun herkkuruokia.. :)
artagnan kirjoitti:
No meikäpä istuu palstan platinablondin elikkä Lanan antimien äärelle jos vakkareista pitää valita. Syy on tietysti kaalilaatikko jota Lana meikälle säälistä valmistaisi kun näkisi nälästä törröttävät kylkiluut.. ;-D
Kittiechihu kirjoitti:
Ei se kalkkuna näytä tuolta, mitä me syödään kotona. :D
Mulla on vaa jääny se mielikuva,ku elokuvissa semmone pötköttää pöydällä raakana ja kynittynä.:P
artagnan kirjoitti:
Jos kattoo näitä porukan makutottumuksia,nii mun on kyl valitettavastiihan pakko valita tonttu.....Naurattaa kyl hitosti,ku joutuis kuuntelemaan mun höpinöitä.:)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Jos kattoo näitä porukan makutottumuksia,nii mun on kyl valitettavastiihan pakko valita tonttu.....Naurattaa kyl hitosti,ku joutuis kuuntelemaan mun höpinöitä.:)))))
Mite hitto jäi taas sanat yhteen..osaa enää näppäimistöä käyttää.:P
butch-cassidy kirjoitti:
No meikäpä istuu palstan platinablondin elikkä Lanan antimien äärelle jos vakkareista pitää valita. Syy on tietysti kaalilaatikko jota Lana meikälle säälistä valmistaisi kun näkisi nälästä törröttävät kylkiluut.. ;-D
Ja voin hyvin kuvitella miten sä sit vertailisit meidän kaalilaatikkoja ja mä sit kumauttaisinsua korville.:)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Ja voin hyvin kuvitella miten sä sit vertailisit meidän kaalilaatikkoja ja mä sit kumauttaisinsua korville.:)))))
Täs näppäimistössä on kyllä joku jumi..:/
butch-cassidy kirjoitti:
Sä kuules vääntäisit siel silmät ristis lipeäkalaa ja yökkisit sit välil lautasliinaas... :D
Mä sit vastaan itellein et kait mä menisin tolle temmiraudal mut kinkun takii vaan ku murul taitaa sit olla tarjol vaan toi täytetty kalkkuna ja savusiikaa... :)
artagnan kirjoitti:
Sä kuules vääntäisit siel silmät ristis lipeäkalaa ja yökkisit sit välil lautasliinaas... :D
Ei se uskaltais yökkiä,ku mä tuijottaisin tiukasti pöydän yli.Kattoisin ettei lipeäkala mene mihinkää muuhun ku suuhun.:))))
artagnan kirjoitti:
Mä sit vastaan itellein et kait mä menisin tolle temmiraudal mut kinkun takii vaan ku murul taitaa sit olla tarjol vaan toi täytetty kalkkuna ja savusiikaa... :)
Oisin kuvitellu et kittie olis menny arielille ku molemmat on ton höyhenotuksen ystäviä.:)
tinttu-liina kirjoitti:
No ei sitä Martta-kerhon kurssille joudu laittaa ;-D Pitää tytsille olla nyt silleen myötäkarvaan ja kieli keskellä suuta kun meikä ennakoi luissaan Ariel-myrskyn nousemista.. :-/
tinttu-liina kirjoitti:
Ei se uskaltais yökkiä,ku mä tuijottaisin tiukasti pöydän yli.Kattoisin ettei lipeäkala mene mihinkää muuhun ku suuhun.:))))
Voihan hittolainen. Meikä ahtaisi posket täyteen ja sitte vauhdilla vaan veskiin puklaamaan.. x-P
butch-cassidy kirjoitti:
Voihan hittolainen. Meikä ahtaisi posket täyteen ja sitte vauhdilla vaan veskiin puklaamaan.. x-P
Hah...:)) Ei onnistu!Mä laitan sut kiinni siihen tuoliin,nii et pääse luikkimaan minnekkää.;))
ompa sitte jäbälläki tylsääki tylsempi perjantai ilta ku on tottunu ton meidän typykän perässä juoksemaan.. :(
temmirauta kirjoitti:
ompa sitte jäbälläki tylsääki tylsempi perjantai ilta ku on tottunu ton meidän typykän perässä juoksemaan.. :(
No höh....keräät ny voimia,nii jaksat taas seuraavalla kerralla juosta vielä kovempaa perässä.:)
tinttu-liina kirjoitti:
No höh....keräät ny voimia,nii jaksat taas seuraavalla kerralla juosta vielä kovempaa perässä.:)
:D!!!!
Mun valinta ois kyllä Ariel! Tuo hänen kattauksensa on kyllä hieman poikkeava mun perinteisistä jouluaterioista mutta en oo mikään tapojeni orja:) Kaikesta kalasta tykkään, kalkkunakaan ei aiheuta mitään negatiivisia tuntemuksia ja tuo jälkiruoka kuullosti jänskältä jutulta:)
Ehdottaisin että pidettäisiin palstakavereiden kanssa omat joulusyömingit, kaikki tuo jotain herkkuja samaan pöytään. Syötäisiin ja juteltaisiin.. ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Ehdottaisin että pidettäisiin palstakavereiden kanssa omat joulusyömingit, kaikki tuo jotain herkkuja samaan pöytään. Syötäisiin ja juteltaisiin.. ;)
Meikä on innokkaana mukana. Saatki syödä alkupaloina ton Lanan tarjoaman lipeäkalan. Bonuksena sut sidotaan tuoliin ettet livistä.. ;-D
- kjxckudhfvv
Kittiechihu kirjoitti:
Ei huono ajatus. Mikä paikka tms. että asia nytkähtää eteen päin?
Kittiechihu kirjoitti:
jep. kyllä toi sopii. jäbä tuo muassaan sitte vaikka lanttulaatikon et pääset maistamaan sitäki herkkua.. ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä on innokkaana mukana. Saatki syödä alkupaloina ton Lanan tarjoaman lipeäkalan. Bonuksena sut sidotaan tuoliin ettet livistä.. ;-D
Apua! Tulee yrjö jo pelkästä ajatuksesta.. :O Minäpä sitten syötän teille kaikille itse tehtyjä konvehteja niiiiin paljon, että teitä alkaa ällöttämään.. :D
temmirauta kirjoitti:
jep. kyllä toi sopii. jäbä tuo muassaan sitte vaikka lanttulaatikon et pääset maistamaan sitäki herkkua.. ;)
En ole syönyt lanttua sitten ala-asteen.. Onko sitä nyt pakko syödä..?
Kittiechihu kirjoitti:
En ole syönyt lanttua sitten ala-asteen.. Onko sitä nyt pakko syödä..?
No kyl sut vaan pakol syötetään et siit aletaan ;) Ootsä kuullut ikäin suutarinlohest? Se on sellast etikas liotettuu raakaa silakkaa jota mä sit roudaan mukanain sun lautasel ku oot noi lipeet ja lantut syöny... :D Meil kotona on sitäki jouluna et sen takii.
artagnan kirjoitti:
No kyl sut vaan pakol syötetään et siit aletaan ;) Ootsä kuullut ikäin suutarinlohest? Se on sellast etikas liotettuu raakaa silakkaa jota mä sit roudaan mukanain sun lautasel ku oot noi lipeet ja lantut syöny... :D Meil kotona on sitäki jouluna et sen takii.
Meikällä pukkaa ideaa. Palstan pimatsuille järkätään skaba. Tytsi joutuu vetämään kattilallisen riisipuuroa ja litran punaista maitoa. Lanalle tarjotaan kokonainen kalkkuna ja Kittielle kalasotkut. Nopein palkitaan meikän kiihkeällä kielarilla.. ;-X
butch-cassidy kirjoitti:
Meikällä pukkaa ideaa. Palstan pimatsuille järkätään skaba. Tytsi joutuu vetämään kattilallisen riisipuuroa ja litran punaista maitoa. Lanalle tarjotaan kokonainen kalkkuna ja Kittielle kalasotkut. Nopein palkitaan meikän kiihkeällä kielarilla.. ;-X
Mielenkiintoinen ehdotus...
Veikkaan että meille skaban seuraajille on sitte pitkä ilta edessä. Tytöt tirskuvat keskenään laiskasti maistellessaan aterioitaan... Semmoinen voitonkiilto puuttuu ehkä myös heidän silmistään jostain syystä;)butch-cassidy kirjoitti:
Voi kamalaa..!! Miten minä saan alas ne kalasotkut..?
toljanter kirjoitti:
Veikkaan että meille skaban seuraajille on sitte pitkä ilta edessä. Tytöt tirskuvat keskenään laiskasti maistellessaan aterioitaan... Semmoinen voitonkiilto puuttuu ehkä myös heidän silmistään jostain syystä;)Väitätkö tosissaan ettei meikä osaa kunnon kielaria antaa.. ;-D No tytsi saattais kyllä purra ottaen huomioon tämän hetkiset faktat.. :-O
toljanter kirjoitti:
Veikkaan että meille skaban seuraajille on sitte pitkä ilta edessä. Tytöt tirskuvat keskenään laiskasti maistellessaan aterioitaan... Semmoinen voitonkiilto puuttuu ehkä myös heidän silmistään jostain syystä;)No juu, kyllä minulla menisi kauan saada kaikki ällöruuat alas..
Meikä kutsuu vuorostaan koolle TTTTT:n hätäkokouksen! Elikkä kohtuuden nimissä erään kiltin tytsin elikkä Arielin pitäisi saada joulupukin reen täysi lahjoja ja karvainen lemmikki että saatais se leppymään :-) Sopiiko meikän nöyrä pyyntö kaikille osapuolille? Sovinnon eleenä meikä on valmis luopumaan omasta korvatulpastaan :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä kutsuu vuorostaan koolle TTTTT:n hätäkokouksen! Elikkä kohtuuden nimissä erään kiltin tytsin elikkä Arielin pitäisi saada joulupukin reen täysi lahjoja ja karvainen lemmikki että saatais se leppymään :-) Sopiiko meikän nöyrä pyyntö kaikille osapuolille? Sovinnon eleenä meikä on valmis luopumaan omasta korvatulpastaan :-)
Mä sit komppaan koko sydämestäin. Ku ei se murun vika oo et ystäviks on valikoitunu tällasii tolloi :( Tenttei ja harkkoi joka välis ja sit viel kolme kollii naukuu huomioo... Et mitäs meinaat pj. meidän toiveest?
artagnan kirjoitti:
Mä sit komppaan koko sydämestäin. Ku ei se murun vika oo et ystäviks on valikoitunu tällasii tolloi :( Tenttei ja harkkoi joka välis ja sit viel kolme kollii naukuu huomioo... Et mitäs meinaat pj. meidän toiveest?
No mulle on ihan ammattinikin puolesta tärkein asia joulurauha... Ja myös se että ainaski ystävät ovat hyvissä väleissä keskenään...
Sen takia päätän että Ariel saa lahjoja ison läjän, myös tinttu saa lahjoja, kittie on tieteski lahjansa ansainnut. Kaikki porukan urokset ovat myös ssamispuolella.
ASIA ON PÄÄTETTY!toljanter kirjoitti:
No mulle on ihan ammattinikin puolesta tärkein asia joulurauha... Ja myös se että ainaski ystävät ovat hyvissä väleissä keskenään...
Sen takia päätän että Ariel saa lahjoja ison läjän, myös tinttu saa lahjoja, kittie on tieteski lahjansa ansainnut. Kaikki porukan urokset ovat myös ssamispuolella.
ASIA ON PÄÄTETTY!jospa jäbä sitte halii typyköitä vuoron perään ja sanoo et ootte te kaikki ihania tyttöjä.. :)
temmirauta kirjoitti:
jospa jäbä sitte halii typyköitä vuoron perään ja sanoo et ootte te kaikki ihania tyttöjä.. :)
No teeppä se, jos siis tytöt suostuu... Sen jälkeen muut jäbät ja mä teen sen sitte viimeisenä jos tytöillä on vielä jäljellä halivoimaa;)
toljanter kirjoitti:
No teeppä se, jos siis tytöt suostuu... Sen jälkeen muut jäbät ja mä teen sen sitte viimeisenä jos tytöillä on vielä jäljellä halivoimaa;)
typykkä kyllä suostuu ku yhessä ollaan aattona menossa lahjojaki jakamaan. jäbä semmosena valepukkina ja typykkä sitte tonttutyttönä. kittie ei kai kehtaa jäbän halista kieltäytyä myöskään mut toi tinttu-liina voipi olla vähä semmonen arvaamaton tapaus et halaako se vai huitaiseeko..?
temmirauta kirjoitti:
typykkä kyllä suostuu ku yhessä ollaan aattona menossa lahjojaki jakamaan. jäbä semmosena valepukkina ja typykkä sitte tonttutyttönä. kittie ei kai kehtaa jäbän halista kieltäytyä myöskään mut toi tinttu-liina voipi olla vähä semmonen arvaamaton tapaus et halaako se vai huitaiseeko..?
Sun pitää koittaa vaan pikku riskillä, naisista ku ei ikään tiedä... Just tuon takia mä laitoinkin itseni listan viimeiseksi, jospa agressiot ois helpottanu sielä haliketjun loppupäässä;)
toljanter kirjoitti:
Sun pitää koittaa vaan pikku riskillä, naisista ku ei ikään tiedä... Just tuon takia mä laitoinkin itseni listan viimeiseksi, jospa agressiot ois helpottanu sielä haliketjun loppupäässä;)
Toljanter ja Temmirauta, ystävien halauksesta en suutu yhtään. :)
- ArielinParasKaveriYxpila
Siis ihan oikeasti kakkiaiset... ;)) Eikö kenelläkään teistä ole y-h-t-ä-ä-n ikävä mun parasta kaveria eli siis Arielia???
- Ikuisesti2ParasKaveri
ArielinParasKaveriYxpila kirjoitti:
Siis ihan oikeasti kakkiaiset... ;)) Eikö kenelläkään teistä ole y-h-t-ä-ä-n ikävä mun parasta kaveria eli siis Arielia???
Mulla ainakin on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tooooooosi hirveä ikävä, että mun silmät ovat ihan turvoksissa itkemisestä, niisk... :'((
- OlenUusiTyttöPalstalla
Ikuisesti2ParasKaveri kirjoitti:
Mulla ainakin on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tooooooosi hirveä ikävä, että mun silmät ovat ihan turvoksissa itkemisestä, niisk... :'((
Muakin surettaa ihan pelkästä myötätunnosta, vaikka en oikeasti edes tunne häntä... :((
ArielinParasKaveriYxpila kirjoitti:
Mun on pakko vedota tuohon joulupukki-instituutioon myös tässä:( Jos kertoisin ikävöineeni jotain miljardeista lahjan odottajista tulisi välittömästi epäilys siitä että kykenenkö puolueettomuuteen...
Ikävän tunteita lievittää muuten jokailtainen kurkkiminen ikkunoiden takana, noilla kiltteydenvalvontareissuilla siis:)Ikuisesti2ParasKaveri kirjoitti:
On se vaan sit hyvä et meidän murul on tollasii uskollisii ystävii ;) Oottekste muuten samanlaisii nättei kiharapäit ku hänki...?
toljanter kirjoitti:
Mun on pakko vedota tuohon joulupukki-instituutioon myös tässä:( Jos kertoisin ikävöineeni jotain miljardeista lahjan odottajista tulisi välittömästi epäilys siitä että kykenenkö puolueettomuuteen...
Ikävän tunteita lievittää muuten jokailtainen kurkkiminen ikkunoiden takana, noilla kiltteydenvalvontareissuilla siis:)Sun on niin ihan pakko tulla kurkkimaan mua ja jäbää ylihuomenna, kun menen apulaiseksi aamunavettaan klo 3:30 kerryttämään mun kiltteyspisteitä, hahaha... :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Sun on niin ihan pakko tulla kurkkimaan mua ja jäbää ylihuomenna, kun menen apulaiseksi aamunavettaan klo 3:30 kerryttämään mun kiltteyspisteitä, hahaha... :))
Työllistät nyt mua kyllä äärirajoille. Mun iltahuki kun kestää tosi myöhäseen... No joulu on kerran vuodessa vaan, kyllä kait mä sitte pärjään parin tunnin unilla:)
artagnan kirjoitti:
On se vaan sit hyvä et meidän murul on tollasii uskollisii ystävii ;) Oottekste muuten samanlaisii nättei kiharapäit ku hänki...?
Tokmannilla oli takkuharjat tarjouksessa. Meikä ansaitsi juuri lisäpointsit kun mainitsi sanan 'tarjous'.. ;-D
a--r--i--e--l kirjoitti:
Sun on niin ihan pakko tulla kurkkimaan mua ja jäbää ylihuomenna, kun menen apulaiseksi aamunavettaan klo 3:30 kerryttämään mun kiltteyspisteitä, hahaha... :))
saas nähä et jaksakko.. ;)
Kittiechihu kirjoitti:
No jaksoiko? :)
no kyllä toi meidän typykkä sinne vaan tuli ku jäbän velipoika kävi hakemassa hänet kolmen jälkeen yöllä. velipoikakaan ei kait jännitykseltä saannu sitte koko yönä nukuttua.. :D
temmirauta kirjoitti:
no kyllä toi meidän typykkä sinne vaan tuli ku jäbän velipoika kävi hakemassa hänet kolmen jälkeen yöllä. velipoikakaan ei kait jännitykseltä saannu sitte koko yönä nukuttua.. :D
Mahtoi olla kokemus hoidella maatilan eläimiä? :)
Missäs muuten Tinttuliina on??
Tota noin... Olisko sit Butch suututtanu Tinttiksenki ku murultaki oli sen kaa käämit palaa ;D Laitetaas sit viel kyssärii perään et onkos teil jo kuusi kateltuna?
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Olisko sit Butch suututtanu Tinttiksenki ku murultaki oli sen kaa käämit palaa ;D Laitetaas sit viel kyssärii perään et onkos teil jo kuusi kateltuna?
Ei kai ole? Toivotaan että Tinttu tulisi pian palstalle..
Muovikuusi pitäisi laittaa pystyyn, kunhan jaksan.. :)artagnan kirjoitti:
Mulla on kaksi joulukuusta bongattuna jäbän metsästä ja kolmas on pieni tekokuusi :)) On niiiiiiiiiiiiin tooooooooosi ihanaa, kun pääsen koristelemaan niitä, jeeeee!!!
artagnan kirjoitti:
Voihan hittolainen. Meikä ei ala kaikesta syytä niskoilleen ottamaan ;-D Kun tytsin lepyttelystä oon vieläkin hapoilla..
No eipä platinablondia näy eikä kuulu :-( Ei kai meikän auta muu kuin ryhtyä jälleen nälkälakkoon.. :-/
butch-cassidy kirjoitti:
No eipä platinablondia näy eikä kuulu :-( Ei kai meikän auta muu kuin ryhtyä jälleen nälkälakkoon.. :-/
Yritän auttaa.. Tinttu! Nyt paikalle ja heti!!
Kittiechihu kirjoitti:
Yritän auttaa.. Tinttu! Nyt paikalle ja heti!!
Kuulu kilometrien päähän tuo sun huutos. ;)
Oletko Kittie ikinä leiponut piparkakkutaloa? Tiedätkö onnistuuko mun yhdistää palat toisiinsa pelkällä tomusokeri-munavalkuaisseoksella vai onko pakko käyttää sulatettua sokeria??? Mua ei huvittaisi turvautua Erikeeperiin, hahaha... Tai no joo, olisihan mun mahdollista syöttää ne kohdat myöhemmin Butchille... ;))
Olen joskus kauan sitten. :) Kyllä voit käyttää tomusokeri ja munavalkuaisseosta, se vaan voi jähmettyä hitaammin kuin sula sokeri, joten voit joutua tukemaan talon seiniä, kunnes seos jähmettyy.
Kittiechihu kirjoitti:
Olen joskus kauan sitten. :) Kyllä voit käyttää tomusokeri ja munavalkuaisseosta, se vaan voi jähmettyä hitaammin kuin sula sokeri, joten voit joutua tukemaan talon seiniä, kunnes seos jähmettyy.
Pidä peukkuja ettei meikä jää seinän alle.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Pidä peukkuja ettei meikä jää seinän alle.. ;-D
Pidä puoliasi, muista että olet mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802