mies. Olettaisin, että iällä ei tässä yhteydessä ole merkitystä.
En ole kenellekään paha.
Kaikkihan tietenkin ovat kiinnostuneet seksistä. Niin minäkin. Seksi kuitenkaan ei liene elämän pääasia.
Olen kokenut ja elänyt jo kaiken. Kaikesta voitaisiin keskustella, jos löytyisi joku, jonka nakssa voisi keskustella. Olen kiinostunut esimerkiksi yhteiskunnallisista asioista, uskonnosta, historiasta ja kirjallisuudesta.
Olen asunut jo pitkään yksin. Oikestaan en ole tehnyt mitään muuttaakseni tilannetta. Myymälän kassajonossa olen saattanut joskus sanoa viehättävälle naiselle, että hän on kaunis. Taikka onnitella miestä, jolla on sievä vaimo ja kauniita lapsia. Erityisesti en ole kärsinytkään yksinäisyydestä, mutta joskus - niin kuin nyt - on juolahtanut mieleen, että mukavaahan se saattaisi olla kommunikoida jonkun kanssa.
Ole rohkea ja kirjoita:
[email protected]
Toivoisin löytäväni ystäväksi naisen
Itse_olen
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277