mies. Olettaisin, että iällä ei tässä yhteydessä ole merkitystä.
En ole kenellekään paha.
Kaikkihan tietenkin ovat kiinnostuneet seksistä. Niin minäkin. Seksi kuitenkaan ei liene elämän pääasia.
Olen kokenut ja elänyt jo kaiken. Kaikesta voitaisiin keskustella, jos löytyisi joku, jonka nakssa voisi keskustella. Olen kiinostunut esimerkiksi yhteiskunnallisista asioista, uskonnosta, historiasta ja kirjallisuudesta.
Olen asunut jo pitkään yksin. Oikestaan en ole tehnyt mitään muuttaakseni tilannetta. Myymälän kassajonossa olen saattanut joskus sanoa viehättävälle naiselle, että hän on kaunis. Taikka onnitella miestä, jolla on sievä vaimo ja kauniita lapsia. Erityisesti en ole kärsinytkään yksinäisyydestä, mutta joskus - niin kuin nyt - on juolahtanut mieleen, että mukavaahan se saattaisi olla kommunikoida jonkun kanssa.
Ole rohkea ja kirjoita:
[email protected]
Toivoisin löytäväni ystäväksi naisen
Itse_olen
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811688- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586136Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163799
- 803310
- 481811