mies. Olettaisin, että iällä ei tässä yhteydessä ole merkitystä.
En ole kenellekään paha.
Kaikkihan tietenkin ovat kiinnostuneet seksistä. Niin minäkin. Seksi kuitenkaan ei liene elämän pääasia.
Olen kokenut ja elänyt jo kaiken. Kaikesta voitaisiin keskustella, jos löytyisi joku, jonka nakssa voisi keskustella. Olen kiinostunut esimerkiksi yhteiskunnallisista asioista, uskonnosta, historiasta ja kirjallisuudesta.
Olen asunut jo pitkään yksin. Oikestaan en ole tehnyt mitään muuttaakseni tilannetta. Myymälän kassajonossa olen saattanut joskus sanoa viehättävälle naiselle, että hän on kaunis. Taikka onnitella miestä, jolla on sievä vaimo ja kauniita lapsia. Erityisesti en ole kärsinytkään yksinäisyydestä, mutta joskus - niin kuin nyt - on juolahtanut mieleen, että mukavaahan se saattaisi olla kommunikoida jonkun kanssa.
Ole rohkea ja kirjoita:
[email protected]
Toivoisin löytäväni ystäväksi naisen
Itse_olen
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061562
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81021- 57906
- 63746
- 1740
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen67678Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329651- 41644
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8619Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58617